Nopealla googletuksella alkaen 62t dollariaEikös jenkeissä ole myös M3 bemari tuossa hintaluokassa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nopealla googletuksella alkaen 62t dollariaEikös jenkeissä ole myös M3 bemari tuossa hintaluokassa?
Kuhan nyt on kaikki elektroniset kilkkeet ja yksi asia, mikä on aivan must mulla, on kunnon hifit. Tästä en tingi koskaan. Nyt on Dynaudion hifit ja ne on Volkkarilla varsin kovat.
Aina pitänyt tuosta muotoilusta (1M yms), ja varsin messevä linkin versio.Pakko heittää oma lusikka tähän autosoppaan mukaan!
Oli tuossa varsinainen koeajo villitys päällä ja monia eri vaihtoehtoja pääsi testailemaan. Tässä yksi joka nousi suosikiksi. Ei nyt varmaan ole jokaisen makuun mutta ärjy peli oli ja tykkäsin: BMW 135 TwinPower Turbo DCT Sport A E82 Coupé Rahoitustarjous 499/kk Europlus takuu voimassa 5/2015 Coupé 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto
Pitää sitä koittaa erilaisia vaihtoehtoisia ruokavalioita, nykyään otan rasvaa vähän enemmän mukaan.Miten päädyit tähän ruokavalioon ei juurikaan rasvaa, ja ei myöskään hiilareita? Paitsi mitä nyt hiilareita menee
tarpeen tullen varsinkin tuplatreeni päivisin. Hienoa että Mikan kanssa tullut podcastia taas.
6-12 tuntia.Montako tuntia about teet päivässä duunia? Lasketko esim. Wlogien editoimisen duunin tekemiseksi?
En mä varsinaisesti forumin kautta ole, mutta tämän duunin kautta sitten kyllä satoihin ihmisiin. Periaatteessa siis forumin kautta kuitenkin.Oletko tutustunut pakkotoiston foorumin kautta kuinka moneen ihmiseen?
Ei mulla ole rakennetta kisaa ja mähän en häviämään ole menossa. Mulla on kapeet hartiat, paska homma bodauksessa.Mike,
Minkä takia kisaaminen on teille NOU NOU?
Nuorena kelasin joskus, mut unohdin sitten asian.Jatkoa edelliseen. Kävikö nuorempana lainkaan mielessä lähtee kisalavoille vai kiinnostiko pelkästään penkkaaminen?
Tossa on kolme, mitä nyt käytän. Eli modina on Fulgoris 40W, Sigelei 100W ja Hanamodz mini 30W. Päässä on joko CLT-rda, Kayfun 4 tai Atlantis. Hirveesti olen tykännyt Hanamodzin laadusta, eikä Fulgoriskaan paha ole. Kaiffarin maku taas aivan ylivoimainen kaikkeen verrattuna mitä olen koittanut ja se onkin useimmin käytössä. Tänään oli mukana CLT 0.8ohmin dual-coililla ja en mä enää niin välitä noista isoista pilvistä kun ei eteensä näe.Paras vapo tällä hetkellä? Entä missä vapossa paras hinta-laatu -suhde?

Ei ole validi tekosyy ;) Siellä on Olympian kapeahartiaisin ukko voittanut viimeiset 4 skabaa.Ei mulla ole rakennetta kisaa ja mähän en häviämään ole menossa. Mulla on kapeet hartiat, paska homma bodauksessa.
Ei napostele.Tuli tos kuunneltua Mike sun valinnat radiorockin DJ vieraana.
Onko Skyfire tuttu bändi?
https://www.youtube.com/watch?v=O-sgBHXwasU
https://www.youtube.com/watch?v=gis8GJBsH_0
Aspire nautilus mini.jos joku tarttuu tähän niin kiitos! itsellä on innokin iTaste MVP V2 niin minkä clearon hommaan tohon jatkeeks että saisi edes jonkun laiset höyryt
Kun nyt taas päästään treenaamaan kunnolla, ei ole oikein otollista aikaa lihaskasvulle tämä yksi treeni päivässä ilman erikoistekniikoita. Ei mulla tule edes domsseja näistä treeneistä, ainoo on vain, että voimat kasvaa.Moro, koska saadaan Mikeltä kuva jossa nähdään jalkojen kunto edestä?? Varmaan tosi kova! sitä kuvaa odotellaan....