Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Miten päädyit tähän ruokavalioon ei juurikaan rasvaa, ja ei myöskään hiilareita? Paitsi mitä nyt hiilareita menee
tarpeen tullen varsinkin tuplatreeni päivisin. Hienoa että Mikan kanssa tullut podcastia taas.

Kuhan nyt on kaikki elektroniset kilkkeet ja yksi asia, mikä on aivan must mulla, on kunnon hifit. Tästä en tingi koskaan. Nyt on Dynaudion hifit ja ne on Volkkarilla varsin kovat.

Joo. Bemarissa tuo Harman Kardon taitaa olla äänentoiston lippulaiva. Saattaahan niitä toki olla tullu jo lisää. Mulla Baijerilaisessa justiinsa tuo 9 kaiuttimen tehdasasenteinen Harmanin järjestelmä. Voin suositella.

Pakko heittää oma lusikka tähän autosoppaan mukaan!

Oli tuossa varsinainen koeajo villitys päällä ja monia eri vaihtoehtoja pääsi testailemaan. Tässä yksi joka nousi suosikiksi. Ei nyt varmaan ole jokaisen makuun mutta ärjy peli oli ja tykkäsin: BMW 135 TwinPower Turbo DCT Sport A E82 Coupé Rahoitustarjous 499/kk Europlus takuu voimassa 5/2015 Coupé 2012 - Vaihtoauto - Nettiauto
Aina pitänyt tuosta muotoilusta (1M yms), ja varsin messevä linkin versio.
Ai että toi olis upee.

Miten päädyit tähän ruokavalioon ei juurikaan rasvaa, ja ei myöskään hiilareita? Paitsi mitä nyt hiilareita menee
tarpeen tullen varsinkin tuplatreeni päivisin. Hienoa että Mikan kanssa tullut podcastia taas.
Pitää sitä koittaa erilaisia vaihtoehtoisia ruokavalioita, nykyään otan rasvaa vähän enemmän mukaan.

Montako tuntia about teet päivässä duunia? Lasketko esim. Wlogien editoimisen duunin tekemiseksi?
6-12 tuntia.

Jatkoa edelliseen. Kävikö nuorempana lainkaan mielessä lähtee kisalavoille vai kiinnostiko pelkästään penkkaaminen?

Mike,

Minkä takia kisaaminen on teille NOU NOU?
Ei mulla ole rakennetta kisaa ja mähän en häviämään ole menossa. Mulla on kapeet hartiat, paska homma bodauksessa.

Jatkoa edelliseen. Kävikö nuorempana lainkaan mielessä lähtee kisalavoille vai kiinnostiko pelkästään penkkaaminen?
Nuorena kelasin joskus, mut unohdin sitten asian.

Paras vapo tällä hetkellä? Entä missä vapossa paras hinta-laatu -suhde?
Tossa on kolme, mitä nyt käytän. Eli modina on Fulgoris 40W, Sigelei 100W ja Hanamodz mini 30W. Päässä on joko CLT-rda, Kayfun 4 tai Atlantis. Hirveesti olen tykännyt Hanamodzin laadusta, eikä Fulgoriskaan paha ole. Kaiffarin maku taas aivan ylivoimainen kaikkeen verrattuna mitä olen koittanut ja se onkin useimmin käytössä. Tänään oli mukana CLT 0.8ohmin dual-coililla ja en mä enää niin välitä noista isoista pilvistä kun ei eteensä näe.

Screen Shot 2015-02-07 at 03.46.09.webp

Mike tää sun ruokavalio on aika brutaali. Välillä iskee niin pirun kova nälkä. Salilla nyt vielä jaksaa, ja
tuloksetkin vielä ihan ok vaikka paino tippuu. 102,5kg-96kg. Vyötärö kaventunut myös.
Tässä vain aika rasvasta ollaan. Varmaan kaloreita nostamaan vasta huhtikuussa.
Kun painoa vielä alas kuukauden verran,ja sitten haen tason jossa pysyy samana.

jos joku tarttuu tähän niin kiitos! itsellä on innokin iTaste MVP V2 niin minkä clearon hommaan tohon jatkeeks että saisi edes jonkun laiset höyryt

Moro, koska saadaan Mikeltä kuva jossa nähdään jalkojen kunto edestä?? Varmaan tosi kova! sitä kuvaa odotellaan....
Kun nyt taas päästään treenaamaan kunnolla, ei ole oikein otollista aikaa lihaskasvulle tämä yksi treeni päivässä ilman erikoistekniikoita. Ei mulla tule edes domsseja näistä treeneistä, ainoo on vain, että voimat kasvaa.

Back
Ylös Bottom