Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Niin ihan siis konkreettista tukea verrattuna muihin siteisiin, jos olet muita merkkejä kokeillut niin tiedät mitä tarkoitan. Gaspin siteillä ei voi rannetta lukita yhtä hyvin vaikka miten tiukalle vetäisi..
Joo ihan mielenkiinnosta kyselin että pitääkö tässä ruveta huolestumaan :) Varmasti parempiakin on olemassa.

Eipä huolestua kannata jos vain tyytyväinen on. Itse ehkä olen liian vaativa ja ajattelen että kun tukea haetaan niin se pitää olla parasta mitä rahalla saa.

Onkos T-Nationilla luvat kunnossa?

ossi.webp

Mitä luulet, miksi niinkin suuri osa bodareista suosii Gaspin rannesiteitä joiden laatu nyt on mitä on? Peter, Mika, en tiedä käytätkö sinäkin mutta kuitenkin. Liittyykö jotenkin johonkin sponsoritoimintaan, vai siihen että ei ole paremmasta tietoa? Voi toki olla ihan mielipide asiakin, että tykkäävät vain Gaspeista enemmän. Itse olen ne kokenut kamaliksi. Luulisi että jos ranteitaan haluaa suojata niin siihen sitten satsaisi kunnolla pari-kolme kymppiä.

Lähteet: Mika Nyyssölä » Blog Archive » Treenaaminen vammojen ympärillä
Mika Nyyssölä » Blog Archive » Ketju on juuri niin vahva kuin sen heikoin lenkki!
Mä nyt en tajua edes miksi bodarin tarttee rannesiteitä. Olen ite käyttänyt vain penkkiaikoina ja pääosin isoissa painoissa.

katso liitettä 124486
Ei ole kunnossa, vaan rehellisesti pöllitty kuva. Olen jo raportoinut Twitterille ton ja laittanut kaiken tarpeellisen infon mukaan, katotaan lähteekö pois. Tuskin.

Milloin Pakkis-palvelukysely oikein loppuu? Pari-kolme kuukautta se nyt on aina ruutuun lävähtänyt, kun eka kerran tänne loggautuu, eli joko olisi tarpeeksi dataa kertynyt..

Eikös se lähde pois häiritsemästä sitten kun vastaat siihen? Ei ole mulla näkynyt sitä sen jälkeen.

Eikös se lähde pois häiritsemästä sitten kun vastaat siihen? Ei ole mulla näkynyt sitä sen jälkeen.
Ei mullakaan ole tullut jos vain vastaa että "Ei".
Jos tapana on tyhjentää selaimen muistit, tai jos sulkee sen väärin se tulee kyllä takaisin.

Mike, kuinka paljon tuollaisia kuvavarkauksia tapahtuu tai kuinka paljon niitä on sinulle sattunut? Käsittääkseni tuo kuva löytyy Pakkiksen galtsusta, eikä se ole tarkoitettu mihinkään yleiseen käyttöön. Yllättääkö sinut, että nyt takana on esim. T-Nationin kaltainen iso sivu, jossa varmasti tiedetään, että kiinnijäämisen riski on olemassa? Voisitko saada jotain korvauksia tai edes maininnan kuvaajasta? Nythän taisit sanoa, että olit jo raportoinut, mutta et odota mitään tapahtuvan. Jotenkin kiinnostavaan, onko kuva vain ladattu pakkiksen galtsusta tai facesta ja eikö sitten ole mitään pelkoa kiinnijäämisestä.

katso liitettä 124486
Twitter vastasi ja poisti kuvan.

Hello,
In response to your notice of claimed infringement, we’ve disabled access to the reported materials on the site. Please note it may take some time for the action to propagate.
Thanks,
Twitter

Mikäs on Miken mielestä paras FASTin herapussukka. Uusimmassa wlogissa tais olla jotain uutuuksia, mut joko ne on kaupoissa?
Smoothie on mun suosikki, vaikka onkin pullossa.

Mike, kuinka paljon tuollaisia kuvavarkauksia tapahtuu tai kuinka paljon niitä on sinulle sattunut? Käsittääkseni tuo kuva löytyy Pakkiksen galtsusta, eikä se ole tarkoitettu mihinkään yleiseen käyttöön. Yllättääkö sinut, että nyt takana on esim. T-Nationin kaltainen iso sivu, jossa varmasti tiedetään, että kiinnijäämisen riski on olemassa? Voisitko saada jotain korvauksia tai edes maininnan kuvaajasta? Nythän taisit sanoa, että olit jo raportoinut, mutta et odota mitään tapahtuvan. Jotenkin kiinnostavaan, onko kuva vain ladattu pakkiksen galtsusta tai facesta ja eikö sitten ole mitään pelkoa kiinnijäämisestä.
Aika paljon noita kuvia pöllitään ja mielestäni todella raukkamaista jättää kuvaaja mainitsematta.

Miken top3 all time vapaaottelijat?
Cain, Mir, Shamrock.

Back
Ylös Bottom