Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mä haluun vastata, mä haluun vastata!!! Onkohan Mike samaa mieltä? Mulle tuli heti mieleen sommittelu ja sillä saa ihan hirveän eron aikaan. Hyvän silmän omaava kuvaaja ottaa paskalla kameralla sata kertaa paremman kuvan samasta aiheesta kuin lahjaton maailman parhaalla kameralla.

Itse taas sanoisin valo ja sen ymmärtäminen. Voit sommitella vaikka kuinka, mutta jos kuva on tasainen, niin se ei tule näyttämään hyvältä. Mielestäni tämä koskee niin portretteja kuin maisemakuvausta ja kaikkea siltä väliltä. Otetaan vaikka kamerassa oleva suora salama vs. kameran ulkopuolella oleva salama. Tai maisemakuvauksessa keskipäivän varjoton maisema vs. auringonlasku/nousu ja valon ja varjon leikki. Mutta mielenkiinnolla odotan Miken vastausta, onko se sommittelu, valo vai kenties joku ihan muu?

Photo Q&A: Jos saisit loppuelämäksi käyttöön vain yhden kameran ja yhden linssin, mikä olisi valinta?

Photo Q&A

Oletko oppinut suurimman osan jälkikäsittelyjipoista erilaisista netissä pursuavista tuutoreista? Ja miten paljon käytät brusheja ja oletko maksanut niistä tai jostain tutoriaaleista?

Miten tärkeänä pidät vatsalihasten treenamista? Tarviiko treenata ollenkaan?
Ne saa paljon epäsuoraa rasitusta kaikissa keskivartaloa rasittavissa liikkeissä. Joten niitä ei pakko ole treenata, mutta jos kosmeettisesti ne eivät näy, niin samoin ne kasvaa kuin muutkin lihakset. Yleisesti vatsalihasten näkymättömyys johtuu rasvaprosentista.

Vaikka lähiaikoina on tuntunut siltä, että olen joka asiassa Miken kanssa erimieltä, on silti pakko tulla kiittämään herraa ehkä suurimmasta elämäntapamuutoksestani. Nimittäin Miken puhallettua tarpeeksi höyryä wlogeissa, päätin itsekkin yrittää kyseistä toimintaa. Tänään tuli vuosi täyteen ilman savun savua.
Kiitos piilomainnonnasta!

Photo Q&A
Onko mitään järkeä hankkia halpaa runkoa ja siihen kallista optiikkaa? Vai kannattaako suosiolla panostaa runkoonkin jonkin verran, jos haluaa kunnon kuvia? Kuinka suuri merkitys rungolla siis mielestäsi on?

Photo QA: Jos saisit matkustaa ajassa taaksepäin, mihin aikaan menisit kuvaamaan?
Photo QA: Haluaisitko kuvata sotia, vallankumouksia yms jos se olisi turvallista?

Back
Ylös Bottom