Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Photo Q&A

Mielestäsi tärkein asia, joka aloittelevan kuvaajan täytyy sisäistää?

Photo Q&A

Mielestäsi tärkein asia, joka aloittelevan kuvaajan täytyy sisäistää?
Mä haluun vastata, mä haluun vastata!!! Onkohan Mike samaa mieltä? Mulle tuli heti mieleen sommittelu ja sillä saa ihan hirveän eron aikaan. Hyvän silmän omaava kuvaaja ottaa paskalla kameralla sata kertaa paremman kuvan samasta aiheesta kuin lahjaton maailman parhaalla kameralla.

Mulla oli sulle tälläne pien kyssäri heitettynä tuonne vietkongin matkarapsaan:

"Iskee taas kuvausinspistä päälle, kun kattelee kuviasi! Täällä Suomessa ei vaan jostain syystä ole sellasta kuvausfiilistä näinä ihanina vuodenaikoina. :face: Kuvaatko muuten Suomessa edes muuta kuin potrettia liiemmin? Oliko reissussa millanen kalusto mukana, stroboja esim ja käytätkö mitään teleä matkoilla? Ite ei tele hommat oikeen nappaa, kun ei matkoilla jaksa kantaa mukana... Kuvaus-treenireissu, huh, ei huono!!"

Niin mä vähän arvelinkin, ettei ole teleä :) toisaalta 200 millisellä kuvataan jonkun verran myös tollasta perus potrettiakin, toimii ihan kivasti...

Ei ehkä kannata PhötöQA:ssa tähän vastata, mut onko sulla siis joku valokeikkasetti olemassa, jos on niin minkä hintaluokan?
Itellä ollut joskus suunnitelmissa hommata, mut en tiedä onko noista 500-800€ seteistä mihinkään sitten.

photo Q&A

Huippu pätkä toi photo Q&A. Oletko täysin itseoppinut photoshopin käyttäjä? Itseä kiinnostanut valkovaus kovasti n. 1 vuoden ja olisi kiinnostusta nyt tohon kuvankäsittelyyn liittyen myös. Ehdottomasti vaan pätkää jostain muokkaushommasta!

Millonka käyt kuvailemassa pitkällä valotusajalla yötaivasta? Noi sellaset kuvat vaan on törkeen hienoja. Kyselin tuosta jo varmaan joskus yli vuosi sitten, Lapin korvessa tuskin olisi valosaastetta liiaksi ;)

Back
Ylös Bottom