Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Juuri noin ajattelin tehdä, varmistan lakimieheltä vielä onko se fine kirjanpidollisesti. Soneralle en kuitenkaan kanna enää penniäkään.

Sulla tais olla toiminimi, jolloin toi on enemmän kuin fine. Mä olen käyttänyt vuosia noin jo liittymää yritykseni nimissä.

Joo, tarkistin ja ihan fine.

Tarkista vielä että saatko enää alvia vähentää laskusta jonka olet ensin itse henkkoht maksanut ja osoitettu sulle yksityishenkilönä.

EDIT: toi vakiokorvaus 40€ on ihan lakisääteinen ja koko EU-laajuinen B2B-kaupassa. Ei siis mikään Soneran kettuilumaksu. Toki nyt kun se on vasta 1v vanha käytäntö niin voi tuntua kettuilulta, mutta saman maksun voit myös itse laittaa kaikille yrityksille jotka eivät ole maksaneet sinun laskua eräpäivään mennessä. Siitä ei siis tarvitse tosiaan lähettää edes mitään erillistä maksuhuomautusta vaan voidaan automaattisesti laskuttaa tai lisätä seuraavaan laskuun tai periä suoraan ulosottoteitse ilman tuomiota. Perintälaki 10 e ja f §

Kannattaa harkita talous hallinto paketin ottamista joltain alan firmalta mikä hoitaa laskujen maksun, kirjanpidon, veroilmoituksen jne. Ei maksa paskaakaan yhden miehen firmalla saatuun etuun ja stressittömyyteen nähden.

Mitäs helvettiä, olipas positiivinen yllätys tämä Photo Q&A. Luulin, että koko homma on jotain kameroista puhumista enkä ymmärrä mitään, mutta tämähän on aivan huippu. Rentouttava satusetä-ääni yhdistettynä mielenkiintoiseen aiheeseen, ja kerrankin ei ole muita keskeyttämässä Miken flow'ta.

ja tuolta läimästään firmoille aina 40 euroa.

Veikkaan, että operaattorista toiseen toi "firmoille" on taikasana. Isot voi pieniltä niistää ihan rajoittamattomasti. Nykytrendin mukaan iso vaatii pieneltä 60 pv maksuehdon ja silti vitkuttaa, toiseen suuntaan se on 14pv ja 14+5 lähtee perintätoimiston kirje.

Veikkaan, että operaattorista toiseen toi "firmoille" on taikasana. Isot voi pieniltä niistää ihan rajoittamattomasti. Nykytrendin mukaan iso vaatii pieneltä 60 pv maksuehdon ja silti vitkuttaa, toiseen suuntaan se on 14pv ja 14+1 lähtee 40€ vakiokorvaus.

FYP. Toki isojen firmojen vaatimia maksuehtoja voi kontrata rahoittamalla laskut ja saamalla rahat heti tilille laskurahoitusyhtiöltä (vähennettynä 2-4% komissiolla). Samalla sitten itsekin voi hyödyntää omissa ostoissaan mahdolliset kassa-alennukset.

Koittakaas pojat saada saliväki ennen kaikkea tuntumajumputtelua tai kovia kulmasoutuja treenaamaan salilla oikeesti kovaa. Se nyt vaan on fakta että 90% porukasta ON salilla, vaikka sielä pitäis tehdä jotain muutakin kuin 15 sarjaa istumista tasapenkillä. Jos porukka vetäis oikeesti vaikka selkä reenissä vaan kaks liikettä ja toistoja vaikka 40 tai enemmän ja olis hiki päässä, niin tulosta tulee, huolimatta hiVistelystä. Jos asenne salille mennessä on että "teenpä vähän selkää" niin voi samantien kääntyä kotiin. Asenne pitää olla että "selkää ja kovin"

Koittakaas pojat saada saliväki ennen kaikkea tuntumajumputtelua tai kovia kulmasoutuja treenaamaan salilla oikeesti kovaa. Se nyt vaan on fakta että 90% porukasta ON salilla, vaikka sielä pitäis tehdä jotain muutakin kuin 15 sarjaa istumista tasapenkillä. Jos porukka vetäis oikeesti vaikka selkä reenissä vaan kaks liikettä ja toistoja vaikka 40 tai enemmän ja olis hiki päässä, niin tulosta tulee, huolimatta hiVistelystä. Jos asenne salille mennessä on että "teenpä vähän selkää" niin voi samantien kääntyä kotiin. Asenne pitää olla että "selkää ja kovin"

Sitte kun vielä karjaisee muutaman kerran "VANHALIITTO!" ennen jokaista sarjaa niin tuloksien tulemista ei voi estää. :D

Totta puhut kuitenkin. Mielummin ihan vitun kovaa kuin vähän sinnepäin.

Mukava tuo valokuvaus Q&A. Hitto kun en tajunnut kysyä mitään , ois ollu läjä kysymyksiä mielessä heti. Silmä tarkkana venailemaan seuraavaa.

Mahti homma kun jaksat tuollaisia väsätä, isot kiitokset !

Joo meitsiltäkin peukkua tuolle valokuvaus Q&A videolle. Vaikka en valokuvaamisesta ymmärräkkään mitään niin hyvin vierähti 40min Miken juttuja kuunnellessa :)

Voin mä noita lisääkin tehdä jos laitatte kysymyksiä tulemaan tagilla Photo Q&A

Haluatteko, että photoshoppaan jonkun kuvan alusta loppuun ja höpisen samalla mitä teen sun muuta?

Tämä olisi cool, näkisi tällainen noobiekin, miten kuvaa käsitellään.

Haluatteko, että photoshoppaan jonkun kuvan alusta loppuun ja höpisen samalla mitä teen sun muuta?
Ota kuva itsestäs ja photoshoppaa siitä kunnon kynis.

Toi on kyllä hyvä idea ja tulisi varmasti katsottua. Olen itsekin photoshopia käytellyt ja osaan yhtä ja toista, mutta se on niin järjettömän laaja ohjelma, että antaisin osaamiselleni ehkä arvosanan 2.

Voin mä noita lisääkin tehdä jos laitatte kysymyksiä tulemaan tagilla Photo Q&A

Ehdottomasti peukku tälle!
Btw, vaikka en kuvaamista harrasta, niin hyvin on jaksanut tätä teikäläisen Q&A höpöttelyä kuunnella. Selkeää ja ammattimaista.
Loppuun asti en ole vielä kerennyt, mutta kesken ei tule todellakaan jäämään.

Se on jännä juttu, että joillain ihmisillä ääni on sellainen, että on lähestulkoon se ja sama, mitä kyseinen tyyppi pölpöttää, niin sitä jaksaa kuunnella.

Photo Q&A
Oletko kovinkin itsekriittinen kuvien suhteen? Julkaisetko vain kuvat joihin olet täysin tyytyväinen itse, vai tuleeko usein duunattua ja julkaistua kuvia, jotka on "ihan ok" omasta mielestäsi, mutta ei ihan täydellisesti miellytä itseäsi?
Miten suhtaudut kritiikkiin kuviesi suhteen? Netissä nickien takaa huutelijoilta tuleva kritiikki/arvostelu varmaan ignoorataan suoraan, ellei ole oikeasti jotain perää tai pointtia. Mutta mites, saatko usein arvosteluja/kritiikkiä (positiivista ja negatiivista), joltain jolla meriittejä antaa sitä? Tarkoitan nyt jotain toista taitavaa kuvaaja/kuvankäsittelijää.
Tuleeko vielä nykyäänkin paljon ahaa-elämyksiä kuvaukseen/kuvanmuokkaukseen liittyen?

Toivottavasti ei nyt tullut liian samantyyliä kysymyksiä, kuin on jo ollut.

Back
Ylös Bottom