Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jos ei "peruspakkis" miellytä, jota täällä luonnollisesti kokoajan on, niin miksi vaivautua palstalle ollenkaan. Mä en tajuu.
Arvaa olenko ihmetellyt samaa. Se siinä varmaan on kun sitä ei voi etukäteen tietää tuleeko tällä kertaa taas joku uuno ja tarttuu merkityksettömään sivuseikkaan. Sen näkee vasta kun on myöhäistä. Olisi parempi olla osallistumatta keskusteluun ollenkaan, mutta aika huono vaihtoehto sekään on jos kuitenkin haluaa keskustella.

Nyt vittu oikeesti. Enhän mä edes ole sanonut, että aloittelijat tekevät yleensä tuntumalla. Niin pakkismeininkiä taas kun puolitahallaan ymmärretään väärin tai sitten ei oikeasti osata lukea. Ensinnäkin sanoin, että aloittelijat voivat saada väärän kuvan ja tuossa yksi esimerkki. Vain yksi. Toiseksi kolme kiloa ei vituta mua millään tavalla, mutta mieti nyt miten älyttömän hitaasti toistot saa tehdä, että tuolla painolla viidentoista toiston sarjasta tulee tiukka, vaikka olisi ihan vasta-alkaja, mitä sukkapossu muuten ei edes ole. Noilla saa vaikka nainen puhtaan sarjan aikaan.
Missä päin asut? Mä näytän joskus tuon jutun sulle kädestä pitäen, niin ymmärrät. Saat tehdä ihan tavallisella temmolla, ja lupaan sulle, että 15 toistoa tulee tuntumaan. Oikeasti kun se epäkäs ja etuolkapää eliminoidaan sitä totaalisesti, se sivulohko tarvitsee yllättävän vähän romua.

Missä päin asut? Mä näytän joskus tuon jutun sulle kädestä pitäen, niin ymmärrät. Saat tehdä ihan tavallisella temmolla, ja lupaan sulle, että 15 toistoa tulee tuntumaan. Oikeasti kun se epäkäs ja etuolkapää eliminoidaan sitä totaalisesti, se sivulohko tarvitsee yllättävän vähän romua.
Kyyyllä mä uskoisin osaavani eristää sivuolkapään aika hyvin. Viime viikolla tein penkin päässä istuen, pitäen olkapäät alhaalla 2x15 tosi hitaasti 10kg painoilla ja oli ihan pirun tiukkaa. Kyllähän sitä tekee kaksvitosilla samanlaisen sarjan, mutta ei se ole enää vipunosto, ja sit taas kolme kiloa on kyllä jo niin vähän ettei voi uskoa, että kukaan tekee sellaisilla jos tempo on jollain "järkevällä tasolla." Ja olihan siellä Sukkapossulla videoitakin ja tempo kaikissa liikkeissä oli kyllä todella hidas. Se selittää pienet painot tietysti, mutta onko enää järkevää jatkuvassa käytössä?

Kenenkään viittaamatta, niin Jari Leinon filosofia "tekee pitkää ja lyhyttä sarjaa, niin ei jää epäselväksi mikä toimii" pätee tähänkin. Välillä runttailee isommilla ja sitten nätimmin välistä. Varsinkin pidemmän treenihistorian omaavilla se menee sen ehdoilla kuinka pipinä nivelet on.
Tärkeämpäää olis noille junnuille opettaa, että ei näpytellä sitä luuria siellä salilla vaan keskitytään siihen touhuun.[emoji16]

Powerhousu nyt sait aika suoran pyynnön takamaan treeniseuraksi.
Mites jos kävisit etkä selittäisi hyvää eristystä penkin päässä.
Saattaisi tarttua jotain uutta tietoa?

Onko tähän eristämiseen vielä jotain muuta taikaa kun että olkapäät paikallaan, käsivarret suoraan ja pikkurillit kohti kattoo?

Onko tähän eristämiseen vielä jotain muuta taikaa kun että olkapäät paikallaan, käsivarret suoraan ja pikkurillit kohti kattoo?
Olkapäät alas ja taakse, rinta pystyyn, että pään paino jakautuu ryhdikkäästi selkärangan päälle ja selän lihakset aktivoituvat hieman. Kuvittelet selkeästi itsellesi etupuolen ja takapuolen, jonka läpi menee näkymätön pystysuuntainen levy. Et saa tuoda missään vaiheessa painoja levyn etupuolelle. Älä nosta missään vaiheessa käsipainoa yli kyynärpään. Tarkkaile koko ajan, missä kulmassa olkavarsi liikuttaa olkapään sivulohkoa.

Mikäs operaattori Soneran tilalle, jolta saa rajoittamattoman netin ja normipuhelut, ei mitään pakettia. Nyt riitti Soneran homoilu kun laittavat muistutukseen 40 euroa extraa aina. Mä unohtelen noita laskuja maksella erään mennessä monasti ja tuolta läimästään firmoille aina 40 euroa. Laskun summa on 45 euroa ja siihen päälle vitun 40 euroa muistutusta, melkosta kusetusta. Oon ollut Soneran asikas niin kauan kuin muistan.

Mikäs operaattori Soneran tilalle, jolta saa rajoittamattoman netin ja normipuhelut, ei mitään pakettia. Nyt riitti Soneran homoilu kun laittavat muistutukseen 40 euroa extraa aina. Mä unohtelen noita laskuja maksella erään mennessä monasti ja tuolta läimästään firmoille aina 40 euroa. Laskun summa on 45 euroa ja siihen päälle vitun 40 euroa muistutusta, melkosta kusetusta. Oon ollut Soneran asikas niin kauan kuin muistan.

En tiedä, miten DNA:lla suhtaudutaan muistutuksiin, mutta niiltä löytyy ainakin yksityisille DNA Rajaton, jossa rajaton 4G, tekstiviestit ja puhelut.

Saunalahti Huoleton 4G? Rajattomasti kotimaisia puheluita ja viestejä + 4g netti ilman käyttökattoa, EI määräaikaista sopparia. =24,9e/kk. Ei kuulosta ollenkaan pahalta.

Taitaa lähes kaikki operaattorit "perseraiskata" muistutuksilla asiakkaitaan kun kyseessä on yritysasiakas. Toisaalta miksi et ottaisi puhelinta omaan nimiin puhtaasti ja tee siitä vaan kululaskua firmallesi jolloin voit käyttää kuluttajaliittymää ja nauttia sen tuomista eduista tuon suhteen :)

Saunalahti toimi mulla aiemmin, mutta ne ei enää myy yrityksille ollenkaan. Eli vaihtoehto on Elisa tai DNA käytännössä.

Taitaa lähes kaikki operaattorit "perseraiskata" muistutuksilla asiakkaitaan kun kyseessä on yritysasiakas. Toisaalta miksi et ottaisi puhelinta omaan nimiin puhtaasti ja tee siitä vaan kululaskua firmallesi jolloin voit käyttää kuluttajaliittymää ja nauttia sen tuomista eduista tuon suhteen :)

Saunalahti toimi mulla aiemmin, mutta ne ei enää myy yrityksille ollenkaan. Eli vaihtoehto on Elisa tai DNA käytännössä.
Juuri noin ajattelin tehdä, varmistan lakimieheltä vielä onko se fine kirjanpidollisesti. Soneralle en kuitenkaan kanna enää penniäkään.

No voit toki laittaa, mutta juoma maistuu tuon jälkeen aika penikselle.

Ei maistu lainkaan penikselle ainakaan octanen kanssa, 3-5 mitallista octanea ja 5g ruususuolaa/raffinoimatonta merisuolaa sekaan ja tuota sitten treenin aikana. Tarpeeks vaan vettä niin se suola ei puske yhtään sieltä läpi. Menee jopa laturissa sama suolamäärä helposti alas reilusti vähemmällä vesimäärällä. Ajatus siitä, että suolat suuhun ja vettä perään kuulostaa oksettavammalta mun korvaan.

Tuohon vipariasiaan, ihmettelen kyllä kanssa suuresti sitä, miten 3kg käsipainot voi mitenkään riittää vipareihin ellei tee jotain maratonsarjaa. Tietenkin jos olkapäät on muilla liikkeillä jo totaalisen tuhottu ja pumpissa, niin jotkut staattiset viparit kolmenkin kilon painoilla treenin loppuun tuntuvat raskailta.

Back
Ylös Bottom