Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Käytit mike tuossa hetki sitten esimerkissä täysin ot penkkipunnerrus esimerkkiä, jossa kapealla otteella tehtynä penkki osuukin rintaan vaikka ei pitäisi. Mikä mahd. tekniikkavirhe tuon saa yleensä aikaan sillä olen itsellä huomannut juuri tuon kapean osuvan rintaan leveää paremmin. Kaarta löytyy ja olkapäät on alhaalla ja penkissä kiinni mutta rintaan osuu paljon paremmin kuin leveä. Osuu tottakai myös ojentajiin kapealla.

On Mike kyllä järkky kunnossa, siis hyvässä mielessä! Jotain on tehty oikein... Sanoha nyt tämmöstä hullua tapporeeniä tehneenä, niin kannattaako tehdä tuntumalla niin monta sarjaa kuin mahdollista uupumukseen saakka, vai pyrkiä progressiivisesti sarjapainojen ja sarjojen nostoon? Iha siis pelkässä bodaus mielessä... Ainakin itselle on käynyt vuosien voima-bodaus hommassa niin, että voimat kasvaa mutta lihat ei...

Mikä tää hässäkkä ton soudun kanssa on? Tuotahan vedittin vuonna kivi ja miekka selkätreenin ekana liikkeenä.
Pakko tunnustaa etten juurikaan ole noita juttuja siitä lukenut. Pätkiä sieltä ja täältä ja ihmetellyt että mitä vittua.

Mikä tää hässäkkä ton soudun kanssa on? Tuotahan vedittin vuonna kivi ja miekka selkätreenin ekana liikkeenä.
Pakko tunnustaa etten juurikaan ole noita juttuja siitä lukenut. Pätkiä sieltä ja täältä ja ihmetellyt että mitä vittua.

Tiivistettynä tässä on kaks leiriä, joista toinen vannoo raskaiden perusliikkeiden nimeen, ja toinen raskaiden perusliikkeiden ja siinä sivussa tehtävien eristävien erikoisliikkeiden nimeen. Kumpikaan porukka ei vaan tahdo ymmärtää toisiaan.

No jopas, anteeksi vaan mutta tässä on nyt tehty tikusta asiaa. No eipä tuo minnuun elämää haittaa.

Kaiken tän palstalla soutamisen kunniaks kävin vetämässä superina Kulmasoudun kunnon romuilla ja perään "kajakkisoutua". Näitä settei muutama rundi. Voin kertoo et osu ja uppos :D

Muutama kyssäri mikelle kun sulla on kokemusta penkissä kisaamisesta sekä dropittelusta. Uskotko itse kuinka että gpa liiton testivapaissa kisoissa vaikkapa Suomessa on kärkipään nostajissa eri painoluokkien sarjoissa natuja nostajia joukossa ? Onhan tuonne natuna 200 penkistä ketjuun muuan ko. liitossa kisaava nostajakin laittanut oman nostonsa. Itse ainakin ihmettelen melkolailla jos on oikeasti niin lahjakas ja kova sälli että pystyy vaikkapa 100 kiloisissa nostamaan raw penkissä oikeasti natuna 200 penkistä niin mitä helvetin järkeä noin yleisesti mennä nostamaan testivapaaseen gpa:han kun sitä varten on oikeasti natuille kuitenkin ipf jossa on nykyään todistetusti helvetin tiukka testaus.

Voiko mielestäsi pitkillä välityksillä, siis noin yleisesti pitkäkätisestä ja pitkärunkoisesta ihmisestä tulla oikeasti helvetin kovaa penkkaajaa vaikka kuin treenaisi jos ei ole luonnostaan todella lahjakas ? Kun katsoo noita maailmanluokan nostajia niin eipä siellä näytä juuri olevan kuin tuo jättiläismainen kirill jolla on myös pitkät raajat eikä mikään lyhyt nostomatka.

Muutama kyssäri mikelle kun sulla on kokemusta penkissä kisaamisesta sekä dropittelusta. Uskotko itse kuinka että gpa liiton testivapaissa kisoissa vaikkapa Suomessa on kärkipään nostajissa eri painoluokkien sarjoissa natuja nostajia joukossa ? Onhan tuonne natuna 200 penkistä ketjuun muuan ko. liitossa kisaava nostajakin laittanut oman nostonsa. Itse ainakin ihmettelen melkolailla jos on oikeasti niin lahjakas ja kova sälli että pystyy vaikkapa 100 kiloisissa nostamaan raw penkissä oikeasti natuna 200 penkistä niin mitä helvetin järkeä noin yleisesti mennä nostamaan testivapaaseen gpa:han kun sitä varten on oikeasti natuille kuitenkin ipf jossa on nykyään todistetusti helvetin tiukka testaus.

Voiko mielestäsi pitkillä välityksillä, siis noin yleisesti pitkäkätisestä ja pitkärunkoisesta ihmisestä tulla oikeasti helvetin kovaa penkkaajaa vaikka kuin treenaisi jos ei ole luonnostaan todella lahjakas ? Kun katsoo noita maailmanluokan nostajia niin eipä siellä näytä juuri olevan kuin tuo jättiläismainen kirill jolla on myös pitkät raajat eikä mikään lyhyt nostomatka.

Enpä kamalasti usko, että yhtään mitään isompaa nostavat testivapaissa kisoissa olisivat puhtaita. Ei siinä oikein mitään tolkkua olis kun on kisat, joissa on testit. Pitkäkätisellä on kyllä pitkä tie penkissä, ihan jo välitysten takia.

Ja hei, mä oon back in business himassa. 24h matkailua takana. Tuli sitten istuttua takseissa 16 tuntia ja lentokoneissa 25 tuntia viikon aikana.

Back
Ylös Bottom