Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Siis laivasafka hyvää? Ihan hirveetä paskaa. Ala cartekin siellä maistuu ihan vesinokkaeläimen rektumille.

Oletan, että kyse oli Karibian risteilijöiden ruoan laadusta, ei niinkään Ms Cinderellan mikro-aterioista, joihin oletan sinun viittaavan. Kerro toki lisää, jos olet moisella reissulla käynyt.

En sit taas tiedä noista jenkkiristeilyistä, joissa pysähdytään vähän joka toisessa satamassa päiväksi ja risteilyt kestää pari viikkoa. Onkohan kukaan semmoisella käynyt?

Voin kertoa, turhempaan et muutamaa tonnia saa laitettua kuin sellaiseen risteilyyn. Tietty sitten jos on kunnon bulkilla ja kahta treeniä per päivä ja muutoin lepoa. Monet ravintolat on ilmasia, juotavat maksaa.

muutamaa tonnia? Miamista pääsee 300-500 dollarilla viikoks kaheks risteilylle..melkeen ilmaista sanoisin

Ainakin laivat on hienoja, kävin jonkun tällaisen Royal Caribbeanin läpi kävelemässä kun se oli saatu Turun telakalla valmiiksi ja odotti lähtöä floridaan.
Se näissä hieman mietityttää, että halvoilla lipuilla ei kuulemma ole asiaa edes joka paikkaan laivassa, en tiedä pitääkö paikkansa.

Voin kertoa, turhempaan et muutamaa tonnia saa laitettua kuin sellaiseen risteilyyn. Tietty sitten jos on kunnon bulkilla ja kahta treeniä per päivä ja muutoin lepoa. Monet ravintolat on ilmasia, juotavat maksaa.
Tota mä just mietin tässä jonkun aikaa sitten kun kavereiden kanssa tuli vähän sanaharkkaa siitä, onko noi risteilyt siistejä vaiko ei. Olin sitä mieltä että ei kovin makeelta kuulosta, ja aika yksin olin mielipiteeni kanssa. Vielä löin lisää vettä myllyyn sanomalla etten lähtis vaikka ilmaseks saisin lähteä. Jälkeenpäin kun mietin, että olenko mä oikeasti sitä mieltä, niin totesin itsekseni että voisin lähteä jos sieltä kunnon sali löytyy, muuten en. Ei sillä ettei elämässäni olisi muuta kuin painojen nostelu, mutta muut harrastukset kun ei oikein tommosen paatin kyytiin mahdu, eikä niitä leffoja/ kirjoja jaksa kattella montaa viikkoa putkeen.

Tosin, JOS sieltä kunnon kuntosali löytyis niin voisin nimenomaan furuskogin kaavalla lähteä vähän veneileen.

Oletan, että kyse oli Karibian risteilijöiden ruoan laadusta, ei niinkään Ms Cinderellan mikro-aterioista, joihin oletan sinun viittaavan. Kerro toki lisää, jos olet moisella reissulla käynyt.

Viitasin näiden suomen aluevesillä risteilevien laivojen safkaan. Häämatkalla karibianristeilyllä olleena, voinen vakuuttaa, että siellä ruoka on PÄÄOSIN hyvää ja vaihtoehtoja sen verran, että varmasti löytyy jokaisen makuun jotain. Haluatko tarkempaa analyysiä tai kenties *.ppt esityksen aiheesta? Assumption is the mother of all fuck ups, tietänethän sen? nyt tosin osuit olettamillasi :)

Ainakin laivat on hienoja, kävin jonkun tällaisen Royal Caribbeanin läpi kävelemässä kun se oli saatu Turun telakalla valmiiksi ja odotti lähtöä floridaan.
Se näissä hieman mietityttää, että halvoilla lipuilla ei kuulemma ole asiaa edes joka paikkaan laivassa, en tiedä pitääkö paikkansa.

Ei pidä paikkaansa. Kaveri oli .. oliko tammi-helmikuun vaihteessa viikon risteilyllä, halvin hytti koska nukkuivat vaan yön siinö ja aamusta saarille sukeltaa ym. kaikkiin paikkoihin pääsi sillä halvallakin lipulla. hintaa tuli lentoineen päivineen muistaakseni alle kaks tonnia/naama. Ruoat ja juomat kuului hintaan.

Millä Mike kuvailet nuo Wlogit?

Mika Nyyssölä:
mun mielestäni ne läpät siellä ja kaikki ne kuvamuokkaukset yms, ovat sairaan hauskoja. :D Tulee huutonaurua aina kun näen jotain sellaista. Mäkin olin päässyt Tom of Finlandin kuvaan ja meinas rahkat tulla nenästä ulos, kun repesin. :’D Fanitan ihan täysillä tollasta ovelaa läppää. Ei pidä ottaa niin vakavasti noita juttuja. Mulla on sen verran itseironiaa messissä tässä että mä lähinnä diggaan kaikesta kekseliäisyydestä mitä musta tehään. Mähän hei oon luonu vaikka mitä meemejä tähän maailmaan! On veljeä ja kreatiinia, banneriherruutta, kakkapyllyjä ja vaikka mitä! Harva pystyy samaan!? :)

Mika Nyyssölä:
mun mielestäni ne läpät siellä ja kaikki ne kuvamuokkaukset yms, ovat sairaan hauskoja. :D Tulee huutonaurua aina kun näen jotain sellaista. Mäkin olin päässyt Tom of Finlandin kuvaan ja meinas rahkat tulla nenästä ulos, kun repesin. :’D Fanitan ihan täysillä tollasta ovelaa läppää. Ei pidä ottaa niin vakavasti noita juttuja. Mulla on sen verran itseironiaa messissä tässä että mä lähinnä diggaan kaikesta kekseliäisyydestä mitä musta tehään. Mähän hei oon luonu vaikka mitä meemejä tähän maailmaan! On veljeä ja kreatiinia, banneriherruutta, kakkapyllyjä ja vaikka mitä! Harva pystyy samaan!? :)
Mika huutonauraa rahkat nenästä, Mike haastaa oikeuteen. ":D"

Oisko mahdollista saada kisaviikonlopun wlogista joku oikeesti superpitkä pläjäys? Joku 2h wlogikaan ei olis liian pitkä, koska varmasti asiaa ja tapahtumia tuohon vkonloppuun mahtuu ja samalla kulminoituu tää useemman vuoden projekti.

Oisko mahdollista saada kisaviikonlopun wlogista joku oikeesti superpitkä pläjäys? Joku 2h wlogikaan ei olis liian pitkä, koska varmasti asiaa ja tapahtumia tuohon vkonloppuun mahtuu ja samalla kulminoituu tää useemman vuoden projekti.
Kyllähän mä teen niin pitkän kun vain pystyn.

Mika huutonauraa rahkat nenästä, Mike haastaa oikeuteen. ":D"

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12662387

Mika vois nauraa, mutta mua ei naurata ollenkaan enää tommoinen. Ja tota riittää sitten melkoisesti. Perusnillitys nyt kuuluu asiaan, mut osalla on mennyt todella överiksi toi. Osa on niin sekaisin, että käyttää kaiken energiansa muhun, mitäs ne saisi aikaan jos johonkin hyödylliseen laittais senkin ajan? Ei toi enää ole kaikkien osalta mitään harmitonta läppää, vaan ihan tarkoituksenmukaista haitantekoa. Mut kai tässä pitäis nauraa vaikka pedofiiliksi väitettäis.

Back
Ylös Bottom