Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Hauska ketju. ...Ja ainoa jota jaksan täällä nykyisellään seurata. Mielenkiinnolla olen lukenut myös noita testomielipiteitä ja kokemuksia, kun itsekin harkitsen korvaushoidon aloittamista jossain vaiheessa. Aiemmin kattelin että asiaa löytyisi Pakkiksen muistakin ketjuista, mutta eihän niitä tahdo jaksaa alusta asti kahlata läpi.

Kun täällä on lekureita pelkästään haukuttu, niin ajattelin nyt kertoa että itse sain arvauskeskuksesta helposti korvaushoitojen "aloituspakkauksen". Olihan se lekuri toki pihalla asioista, mutta vanhempana miehenä sillä ei ollut mitään sen kummempaa asennetta asiaan. Pikemminkin niin että suositteli lämpimästi. "Monet ikämiehet nykyään saa korvaushoitoa ja tykkäävät kovasti." Kun koitin kysellä haittavaikutuksista niin semmoisia ei kuulemma olekaan, pelkkää hyvää siitä kuulemma koituisi!
Arvot mitattiin pari kertaa ja koska ne keikkuivat alarajalla niin ei siinä ollut reseptin kanssa sen enempää ihmettelemistä. Ja homma meni vielä niin että tää yleislääkäri pyysi joltain endolta(?) arvojen perusteella lausunnon eli toisen mielipiteen, kun ei ite ole asiantuntija.

Meikä sen sijaan on ollut ja on edelleenkin empiväinen hoidon aloituksen suhteen. Se että pitäs loppu ikä vetää, ei tunnu hyvältä ajatukselta. Omalla kohdalla plussia ja miinuksia on hankala laittaa järjestykseen. Lähinnä se diagnoosi, tai tieto alhaisista arvoista oli helpotus. Eppäilen että arvot ovat mulla aina olleet suhteellisesti alhaalla ja se selittäisi asioita elämän varrelta.
Selittää senkin miksi kehitys salitreenissä on nyt niin hidasta. Kilo pari lisää lihasta vuodessa riittää kuitenkin mulle ja olen ajatellut että niin kauan kun nousee oma ikä tuplana penkistä ei todellakaan tarvi treenipuolen suhteen asiasta huolehtia.

Paljonko on Pjotorin ja Miken hanska yhteensä? Ajattelin kun -90kg karsintaan on osallistumassa mies jolla on yksin isompi käsi kuin teillä yhteensä...

Mites Mike kun Nyyssölä sano että nousee lavalle ens vuonna, ootteko ajatellu kuvata samanlaista pätkää ku Wileniuksen kanssa? Ois siistii kans seurata miten Nyyssölä treenaa ja valmistautuu kisoihi.

Miksihän Nyyssölä on nyt vähillä hiilareilla vaikka kunto on hyvinkin siisti...? ;)

Siinä vasta menisikin pakka sekaisin kun Nyyssölä tulisi takavasemmalta kisoihin! Mutta voisin pistää pääni pantiksi, ettei kisaa tänä syksynä. Olisi melko varmasti jo kertonut jos olisi menossa kisoihin.

Mites Mike kun Nyyssölä sano että nousee lavalle ens vuonna, ootteko ajatellu kuvata samanlaista pätkää ku Wileniuksen kanssa? Ois siistii kans seurata miten Nyyssölä treenaa ja valmistautuu kisoihi.

Laitappa lähdettä/linkkiä tuohon väittämään.

Ja mistä Mike tilaat savukoneesi?

Back
Ylös Bottom