Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Siis et kai sä ala huuteleen et 3 vk.ssa on tumlut kireetä n.7kg??! Rasvat ovat arvatenkin nyt siellä 18 tietämillä kun ne voisivat olla kympissä painon ollessa sama jos olisit käyttäny hieman lihaksia säästävempiä metodeja. Katsos Mike kun hiilari ei ole aina hiilari lasku kaavojesi mukaan ;)
Pesis, is that you?

Siis et kai sä ala huuteleen et 3 vk.ssa on tumlut kireetä n.7kg??! Rasvat ovat arvatenkin nyt siellä 18 tietämillä kun ne voisivat olla kympissä painon ollessa sama jos olisit käyttäny hieman lihaksia säästävempiä metodeja. Katsos Mike kun hiilari ei ole aina hiilari lasku kaavojesi mukaan ;)
Etkö ole jo kuullut että Mikellä on aina väärät metodit? :lol2:

Mites, uppooko Mikelle In Mourning? Ite diggailen ainaki kovasti. :rock:

18 rasvat, voi tätä sankaria :D Kyllä joillakin on oikeesti ongelmia.

- - - Updated - - -

Mites, uppooko Mikelle In Mourning? Ite diggailen ainaki kovasti. :rock:
Tässäkin ketjussa monasti hehkuttanut ko. bändiä.

Muutama gysäri liittyen blogiin...

1. Lähtikö ihan omasta aloitteesta blogin pitäminen vai oliko FASTin possella mahdollisesti jotain vaikutusta tähän?

2. Näkisitkö, että pystyt haastamaan Utin kaikkein suosituimpana blogina jos lukukertoja tarkastellaan? :evil:

3. Luetko itse kiireisenä miehenä mitään blogeja, siis ihan yleisesti?

oletko mike lopettanut dieettaamisen? en vähän tyhmänä ymmärtänyt täysin tota aikasempaa " diettaamisen sivarit " kommenttia.

hyvä toi sun fastin blogi, kiva seurata!

Hieman kyllä laski Miken pointsit mun silmissä. Toisaalta ymmärtää kun ympärillä olevat roinaa niin kyllä varmaan itse pienempänä ja dieetillä kiusaus on kova. Liian kova näköjään tällä kertaa.
Mikäs jatkon tilanne? Ylläpitävästi vain testoa? Jossain vaiheessa kuitenkin tarkoitus lopettaa? Toivottavasti tästä ei synny kierrettä kuten viimeksi. Kun ulkopuolisen teston lopettaa niin pudotus tuosta kunnosta voi olla raju entisiin mittoihin (jotka kyllä olivat kovat naturaalitreenaajalle).

Hieman kyllä laski Miken pointsit mun silmissä. Toisaalta ymmärtää kun ympärillä olevat roinaa niin kyllä varmaan itse pienempänä ja dieetillä kiusaus on kova. Liian kova näköjään tällä kertaa.
Mikäs jatkon tilanne? Ylläpitävästi vain testoa? Jossain vaiheessa kuitenkin tarkoitus lopettaa? Toivottavasti tästä ei synny kierrettä kuten viimeksi. Kun ulkopuolisen teston lopettaa niin pudotus tuosta kunnosta voi olla raju entisiin mittoihin (jotka kyllä olivat kovat naturaalitreenaajalle).

Missä vaiheessa Mike on sanonut alkaneensa testoa vetämään? :D

Missä vaiheessa Mike on sanonut alkaneensa testoa vetämään? :D

Nope, kyllästyin vain siihen, että tasot laski helvetisti kun dieettas, joten en ajatellut jäädä odottelemaan sivareita joita tulee kun ne droppaa entisestään. Joten back in business, mutta järkevästi. Eikä siitä sen enempää.

Oisko tuosta kommentista väännetty omia päätelmiä?

Helvetin kovalla treenillä yhdistettynä dieettiin on kyllä etenkin ikääntyneemmällä kaverilla takuuvarma resepti saada testot todella alakanttiin. Aika luonnollinen reaktio, sieltä ne sitten nousee ajan kanssa kun treeniä höllätään ja kaloreita nostetaan. Vaikka olisit nuorempikin kolli, niin esim. jonkun kovemman aerobisen harjoittelun kaudella on testot kuin pikkutytöllä. Ikääntyessä sama tapahtuu herkemmin ja tasot palautuu hitaammin, noin pääsääntöisesti. Se on sitten toki ihan oma valinta malttaako niiden tasojen luonnollisen vaihtelun mukaan pelata rasituksen ja ravinnon kanssa, vai antaako lääketeston hoitaa hommat.

Muutama gysäri liittyen blogiin...

1. Lähtikö ihan omasta aloitteesta blogin pitäminen vai oliko FASTin possella mahdollisesti jotain vaikutusta tähän?

2. Näkisitkö, että pystyt haastamaan Utin kaikkein suosituimpana blogina jos lukukertoja tarkastellaan? :evil:

3. Luetko itse kiireisenä miehenä mitään blogeja, siis ihan yleisesti?
1. Omasta aloitteesta lähti.
2. En mitenkään pysty Uttia ohittamaan.
3. En lue blogeja.

oletko mike lopettanut dieettaamisen? en vähän tyhmänä ymmärtänyt täysin tota aikasempaa " diettaamisen sivarit " kommenttia.

hyvä toi sun fastin blogi, kiva seurata!
En lopettanut dieettaamista, vaan kiristin entisestään.

Tuskin enää koskaan lopetan, omat tasot eivät tästä enää ylöspäin mene iän mukana, joten en aio jäädä tuleen makaamaan. Alhaiset tasot vaikuttavat niin negatiivisesti olotiloihin, ettei niitä kaipaa yhtään, koettu on aikanaan kun lopetin dropit. Sikäli harmillista, että pisteet sun silmissä laski, mutta en mä aio täällä valehdella teille kirkkain silmin ja turvota samaan aikaan. Olen aina ollut rehellinen ja jos siitä pisteet laskee, niin sitten laskee.

Eikös Mike oo jo pidemmän aikaa vetänyt testoa :O Näin muistaisin täältä joskus lukeneeni
Oot lukenut väärin. Olen sanonut aikaisemmin, että sitten kun luontaiset testotasot putoavat, niin otan korvaushoidon.

- - - Updated - - -

Mike, mistä saisi tilattua kätevästi Fastin tuotteita? Onko jotain virallista polkua vai täytyykö tilailla jostain varuste.netistä?
Niitä saa lähes tuhannesta jälleenmyyntipisteestä pitkin Suomea. Prismat, Cittarit, Lifet jne.

Back
Ylös Bottom