Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tätä ketjua kun lukee:

Melkein toivoo, että useammalta isältä olisi aikoinaan lentänyt "omat rahkat" näppäimistölle...

Paljonko on ollut rasvaprosentti parhaimmillaan? Riittikö 25? Piditkö aikoinaan horkasta pitkiäkin taukoja vai menikö vaikkapa non-stoppina kertaakaan kuureja?

Paljonko on ollut rasvaprosentti parhaimmillaan? Riittikö 25? Piditkö aikoinaan horkasta pitkiäkin taukoja vai menikö vaikkapa non-stoppina kertaakaan kuureja?
En mittaillut prossaa ikinä. Pidin aina tarpeeksi taukoja, enkä vetänyt koskaan 3kk pidempiä aikoja.

Ah, yritystä saad thread takaisin raiteilleen.

Laita seuraavat pystypunnerrusliikkeett mielekkyys-/ hyödyllisyysjärjestykseen:
1. Seisten tangolla.
2. Istuen tangolla.
3. Istuen käsipainoilla.
4. Istuen smithissä
5. Vipuvarsi- pystypunnerruskone.

Ja loppukysymys: Juotko koskaan teetä?

Mistä ihmeestä päättelet noin? En tajua? Ethän sä edes tiedä paljonko on poisteltu, että on päädytty verotettavaan tuloon. Sä varmaan luulet, että asunnon ja safkankin voi vähentää verotuksessa ja vaatteet jne jne. Ei se nyt niin mene hyvä mies. Jotta sä voisit heittää tommoisia typeriä heittoja, niin sun pitäis tietää mistä summasta on poistoja lähdetty tekemään. Ja turha lässyttää mitään veronkiertojuttuja, minä en veroja kierrä, joten älä ala selittämään miten vaatteetkin voi vähentää jos vähän kikkailee ja autolla voi vetää feikkimatkoja. Olen kyllä kaikkeni tehnyt mitä lain puitteissa voi, kiikutan euron pysäköintilaputkin verotukseen jos kuvauksien takia parkissa olen.

Mutta ei vähennykset merkitse sitä, että voi mitä sattuu vähentää verotuksessa. Autokin on niin vittumainen vähennettävä, jos ajat yhtään omaa ajoa, metriäkään, niin siinä meni alv-vähennykset heti ja maksat tuloverossa sen hikisen metrin. Ostat firman nimiin vain työajoon auton, joka ei ole ALV-kelpoinen, maksat sen mitä hinta on, mutta myydessä tilität sitten ALV:n valtiolle kuitenkin. Eli ostat sen nyt ja myyt minuutin päästä 24% halvemmalla.

"Typeriä heittoja"? "Lässyttää?"

Kiitos asiallisesta vastauksestasi. Todellakin. Näin se kuuluukin mennä.

En luule mitään, 30 vuotta pk-yrittäjänä on opettanut paljon. Jätänpä asian ja sinut rauhaan kun kerran kritiikki noin koville ottaa.

Pakkiksen...

Kovin tyyppi ?
Hauskin ?
Paras nimimerkki ?
Pahin spämmeri/trolli ?
Pähin lässyttäjä ?
Turhin tyyppi ?

Kenellä on paras tietämys pakkiksella mielestäsi...

Kehonrakennuksesta ?
Voimanostosta ?
Kehonhuollosta ?
Ravinnosta ?

Kuka saa sinut aina hörähtämään nähdessäsi tämän tyypin kirjoituksen ?
Kuinka monta VIP:ä on tällä hetkellä ?
Entä kuinka monta moderaattoria ?

"Typeriä heittoja"? "Lässyttää?"

Kiitos asiallisesta vastauksestasi. Todellakin. Näin se kuuluukin mennä.

En luule mitään, 30 vuotta pk-yrittäjänä on opettanut paljon. Jätänpä asian ja sinut rauhaan kun kerran kritiikki noin koville ottaa.
Sun juttus oli vain niin yksinkertaisen tyhmä, että mitä siihen muutakaan voi vastata? Edelleen, kerro ihan omin sanoin. Mistä voit tietää paljonko on vähennelty kun et tiedä mistä on vähennyksiä edes lähdetty hakemaan? Et mistään, joten ihan turhaan sä huutelet että en ymmärrä vähennysten päälle. Ja odotin sulta ihan salettiin veronkiertoa, jonka feidasit kun itekin tajusit miten tyhmä sun heitto oli. Sulla toi koville taisi ottaa kun et noin perusjuttua edes ymmärtänyt.

Pakkiksen...

Kovin tyyppi ?
Hauskin ?
Paras nimimerkki ?
Pahin spämmeri/trolli ?
Pähin lässyttäjä ?
Turhin tyyppi ?

Kenellä on paras tietämys pakkiksella mielestäsi...

Kehonrakennuksesta ?
Voimanostosta ?
Kehonhuollosta ?
Ravinnosta ?

Kuka saa sinut aina hörähtämään nähdessäsi tämän tyypin kirjoituksen ?
Kuinka monta VIP:ä on tällä hetkellä ?
Entä kuinka monta moderaattoria ?
Vippejä on vajaa 2000 ja moderaattoreita 25, muihin kysymyksiin ei osaa vastata.

moderaattoreita 25

Oho, toi tuli yllätyksenä.
Mä olin jotenkin siinä käsityksessä, että 5-10.Mutta nyt kun mietin niin pitäähän toi varmaan paikkansa. Oon vaan yllättynyt siitä, et niitä on noinkin paljon. Ja tarviihan näin ison foorumin ylläpitoon kyllä porukkaa. Miten noi on muuten jaettu, onko valtaosalla jokin oma alue jota moderoida ja pari yleismodea, vai onko enempi meininki se, että kaikki moderoi kaikkialla?

Sun juttus oli vain niin yksinkertaisen tyhmä, että mitä siihen muutakaan voi vastata? Edelleen, kerro ihan omin sanoin. Mistä voit tietää paljonko on vähennelty kun et tiedä mistä on vähennyksiä edes lähdetty hakemaan? Et mistään, joten ihan turhaan sä huutelet että en ymmärrä vähennysten päälle. Ja odotin sulta ihan salettiin veronkiertoa, jonka feidasit kun itekin tajusit miten tyhmä sun heitto oli. Sulla toi koville taisi ottaa kun et noin perusjuttua edes ymmärtänyt.

Sun tyylis vastata ottaa koville. Täys hyökkäys päälle jos viestin kirjoitustyyli ei miellytä. Eikä eka kerta.

Mun puolesta tää on nyt tässä.

Back
Ylös Bottom