Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

ImageUploadedByTapatalk1402345201.311414.webp

Painot on muuten meillä ihan kohtuulliset, niissä me ei kamalasti himmailla kunhan tekniikka pysyy kunnossa.

Mut alan olemaan aika väsynyt tähän paahtoon, viimeksi pidin taukoa yli puoli vuotta sitten ja kun tässä on tiputettu jo 14kg, niin tulee viikon lepo tarpeeseen. Sit painetaankin täysiä taas heinäkuun loppuun saakka, jolloin otan 3 päivän tauon.

Oikeet metodit on syödä possuksi, treenata löysästi ja vetää vitusti horkkaa. Mä syön vähän, treenaan saatanan kovaa enkä käytä lääkkeitä.

Suututit sitten 90 % pakkislaisista.

Tuon sanoman kun saisi eteenpäin, että tavalliset treenarit eivät vetäisi horkkaa vaan keskittyisivät treenaamiseen. Nykymeno on kuitenkin toisinpäin. On oikeasti helvetin kovaa hommaa treenata natuna ja se vaatii hyvää itsetuntoa. Arvostan.

Vaikka mä oon Miken arkkivihollinen ja myös toisinpäin. Niin on sitä itekki todettava et onhan toi kunto iha perkulen kova ja hieno että jäbä ei ees oikeesti dropittele... Ja pystyt vetää tollasia jumppia. Ku en ite tajuu miten pystyt, koska mun ei tarvi edes alkaa viittä viikkoa enempää treenata ilman mitää ylimääräsiä lepopäiviä ni kolottaa jo vitusti olkaniveliä ja kyynärpäitä polvia jne jne..

- - - Updated - - -

Onko sulla paljonkin särkyjä nivelissä?

Kyllä mulla on melkoisen paljon kaikkia todella ärsyttäviä kipuja, Peteriltä jos kysyisi, niin se sanois että valitan kokoajan. Respakin on Glucosamin + Cartexan, joita kiskon nyt viikon levon aikana kunnolla. Ei oo ainuttakaan treeniä, ettei jonnekin sattuis kun ei kerkee lepäämään. Mut jos tulokset on tämmöisiä, niin kyllä mä nyt kestän ne kipuilut. Ainoo mikä tässä nyppii, on noi sukeltaneet testot.

Pakko oli rekisteröityä päästäkseni kommentoimaan.
Paljonko Mike vedät tällä hetkellä tyydyttyneitä rasvoja? En ymmärrä miksi bodarit pyrkivät vetämään rasvat aina "puhtaina" eli oliiviöljystä yms kun on melko selvään todistettu että nimenomaan tyydyttyneet rasvat vaikuttavat veren testosteroniseerumitasoihin huomattavasti (Itse Pekka Puska Decrease of serum total and free testoster... [J Steroid Biochem. 1983] - PubMed - NCBI).
Jo näiden tutkimusten perusteella on väärin sanoa että natu ei voisi vaikuttaa testotasoihin.

Lihastohtori on mielestäni hyvin tiivistänyt tämän Vähähiilihydraattinen ruokavalio kovan intensiteetin liikunnassa, erityisesti voimaharjoittelussa | Lihastohtori osiossa "Ravinnon rasvat, laihdutus ja lihaskasvu"

Back
Ylös Bottom