Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ne olis varmaan nostanut metelin vaikka koira olis ollut sylissä, tais olla hauis se virhe tossa. Läskit frigidit ämmät vauhdissa.
No mutta ihanko tosissaan ajattelit, ettei tuo aiheuttaisi minkäänlaista (negatiivista) reaktiota? Minuahan tuo ei henkilökohtaisesti haittaa tai harmita pätkääkään, mutta kunhan nyt hämmästelen...

Uroskoirien palleista en osaa muodostaa mielipidettä koska meillä on aina ollut (ja tulee olemaan) vain narttuja. Jos taloudessa on narttu ja uros niin mielestäni sen nartun kuitenkin ensin voisi leikata 1. juoksun jälkeen jos ei ole tarkoitus teettää pentuja. Siitä on oikeasti hyötyä sille koiralle ja estää tulevaisuudessa mahdolliset nisäkasvaimet ja märkäkohdut yms. Lisäksi usein nartuilla tulee valeraskauksia jota muutenkin sekoittavat niiden päätä. Kohtu ja munasarjat pois niin ei tarvitse 2x vuodessa 4-6viikkoa olla "teurastamossa" ja valeraskauden aikaista seokpäätilaa katsomassa.

No mutta ihanko tosissaan ajattelit, ettei tuo aiheuttaisi minkäänlaista (negatiivista) reaktiota? Minuahan tuo ei henkilökohtaisesti haittaa tai harmita pätkääkään, mutta kunhan nyt hämmästelen...
Tuollaisen kuvan postaaminen kyseiseen ryhmään tuo mieleen joko huonon yrityksen saada villakoiramimmit märiksi tai sitten puhdas trollaus. Itse kallistuisin trollaamiseen, herra kun on sisällöntuotto mielessään sitä ennenkin harrastanut.

Kun kuva oli jo aikaisemmin ollut Facessa, Instassa ja täällä, eikä kukaan sinnepäinkään itkenyt, niin en tosissani ajatellut, että ne flippais siitä ihan totaalisesti. Olen sinne kuukausia postittanut hienoja kuvia koiristani, mut se unohtui ton kuvan myötä välittömästi. Eikä ollut mikään tarve trollaa, eikä aiheuttaa mielipahaa niille, mutta ne nyt sattui vetämään ihan kamalat herneet.

Heippa! Laitoin Vip-jäsenyyden maksuun perjantaina. Halusin vain kysellä, että koskahan jäsenyys olisi mahdollisesti käytettävissä?

- Sami

Sori, miun moka!

Kiitoksia.

Olihan miulla tässä yksi kysymyskin. Millaisista lähteistä ottaisit tarvittavan proteiinin, jos maitoa sisältävät tuotteet olisi kokonaan kielletty?

Sori, miun moka!

Kiitoksia.

Olihan miulla tässä yksi kysymyskin. Millaisista lähteistä ottaisit tarvittavan proteiinin, jos maitoa sisältävät tuotteet olisi kokonaan kielletty?
Liha kuten tossa sanottiin, paras vaihtoehto anyways.

Ootko vaihtamassa autoa vai olitko muuten vaan palveeraamassa VV-centterillä?
Eihän tässä voi missään liikkua enää kun aina joku näkee. Tein kaupat joo.

BOchfOLCIAQwTw3.jpg

?

Mulla on nyt ollut 3 maasturia peräkkäin ja samalla sitten valot pieneni viime vuonna helvetisti kun pääsin eroon generaattoreista. Sit kelasin, että välillä olis kiva olla joku muu kuin iso maasturi. Kattelin vähän kaikkee, mut olen aika vakuuttunut saksalaisista ja volkkkarin tuotannosta, joten tulee sitten tommoinen täysin identtisenä vanteita myöten mitä videossa. Piti eka tilata uusi GTI performance paketilla, mutta toimitusaika olis venähtänyt alkutalveen ja mä tiedän, että mieli voi muuttua siihen mennessä ja etenkin talvella tulee pää hajoamaan totaalisesti etuvetoisella.

Varustelista erittäin kattava. Esim Dynaudion hifit jne. Eka omistaja olen.

[video=youtube_share;hxyybOzdX9w]http://youtu.be/hxyybOzdX9w[/video]

Back
Ylös Bottom