Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

joo tiedän kyllä,ilmaisin asian vaan väärällä termillä. pahoittelut :)

ehdin jo verrkokalvoilla nähdä kuvan kun koitat seefferiä nostaa kuten mike puudelia kuvassa,ja vieläpä koitat nostaa sitä pelkästä tukasta..sitten kahella kädellä "perkele,ota se kuva NYT"

Nyt kun Ovaskaisen Mikkokin on fastin tallissa niin olisiko mahdollista että hän olisi joskus vierailevana tähtenä wlogeissa?
Kyllä kun sattuu tännepäin tulemaan.

Onko mike viski miehiä?
En juo alkoholia laisinkaan. Mut poikkeuksena vedin tossa yksi viikonloppu illalla yhden lasin valkoviiniä punapään kanssa ja sitten lähdettiin myöhemmin autolla syömään. En ole kahteen vuoteen juonut tippaakaan, eikä mua ole vuosikausiin pysäytetty kyttien toimesta. Eikös nyt sitten tietenkin kytät pysäyttäneet.

"Tähän aikaan liikenteessä"
"Joo"
"Onkos oma auto"
"No kenes muun"

Puhalsin toki nollat, mutta vähän siinä mietin, että koska näin älytön tuuri on, niin varmaan on mittarit rikki ja näyttää 3 promillee.

Hunajaa välillä.

Screen Shot 2014-05-30 at 08.28.04.webp

Niin ja toi tossa sigussa oleva Spotifyn lista on semmoinen, että muutkin voi siihen lisätä, niin sinne vain melankolista metallia lisäilemään porukalla. Rakennetaan uber lista siitä.

Mike, millä käsipainoilla olet suurimmillasi tehnyt vipunostoja? Käsittääkseni teet aikamoista volyymia joten varmaan "pienehköt" käytössä, tosin mulle nekin on varmaan vipareihin isot. Mikä olisi hyvä % maksimista, millä saa siistin toiston tehtyä tms ohjenuora?

Mike, millä käsipainoilla olet suurimmillasi tehnyt vipunostoja? Käsittääkseni teet aikamoista volyymia joten varmaan "pienehköt" käytössä, tosin mulle nekin on varmaan vipareihin isot. Mikä olisi hyvä % maksimista, millä saa siistin toiston tehtyä tms ohjenuora?
Pystyn tekemään vajaa 30kg kässäreillä vielä muutamia siistejä toistoja. Sanoisin, että 50% pois maksimista, niin on varmasti tarpeeksi isot, mutta tekniikka vielä pysyy.

Back
Ylös Bottom