Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Prkl ku voi olla hankala päättää et minkä järkkärin sitä nyt ostaa ensimmäiseksi järkkärikseni.
Oon pyöritelly näitä vaihtoehtoja. Canon D600, Canon D700, Sony a6000. Jos mike osais vaan heittää et mikä sopisi aloittelijalle.Sony taitaa viedä kyllä autofocuksessa sata nolla noita? Esim videokuvaus tulisi ollamyös laadukasta.
Kiinalaiset ainakin oli aivan runkkareita kaikki.
Ai sä olit kiinalainen, en tiennytkään. Sori, vitun runkkari. Tää oli eka kerta kun olen henkilökohtaisesti ollut ilkeä kiinalaiselle. Mulle kyllä oltiin niin vastemielisiä ravintoloissa, takseissa jne.Keskimäärin kuitenkin huomattavasti mukavampia kuin suomalaiset, jotka mm. huutelee muita runkkareiks. ;)
Ai sä olit kiinalainen, en tiennytkään. Sori, vitun runkkari.
Simppeli fakta on se, että kiinalaiset on kusipäitä ja niitä on jumalattomasti.
Kato poika peiliin, vedit ite porot kolviin kiinalaisten puolesta :DKylläpä sä oot herkkä :D
140x8 oli viimeksi penkissä kun tein pari viikkoa sitten. En mä ykkösiä jaksa enää ottaa, ei niissä ole mitään pointtia.Komean näköistä penkkailua Mikellä uusimmassa Wlogissa. Voisit joskus ottaa videolle ihan suoraa penkkisarjaa, kun on hienoa katsottavaa tekniikan ja painojenkin puolesta. Missä muuten penkin sarjapainot tällä hetkellä liikkuu? Aiotko ikinä enää panostaa penkkiin enempää, ja vaikka hermottaa ykköstä varten, vai onko kovat penkkailut penkkailtu?
Kato poika peiliin, vedit ite porot kolviin kiinalaisten puolesta :D
Mee käymään, lentokentällä saat jo niin lämmintä vastaanottoa, että heikottaa.

Jos katot käyttämääni kieltä ja hyömiötä vs. oma viestisi, niin voisi vetää eri johtopäätöksen siitä, että kuka niitä herneitä keräilee
Tiedän kyllä millaisia kiinalaiset osaa olla, lähinnä tarkoitus oli kuittailla siitä, että yleistät. Olen tavannut mukaviakin Kiinalaisia, joten heitäkin löytyy...
Mitään mistää tiedä mutta ei ainakaan suomessa näin käytäydytä.
Video: WTH: A Gang Of Racist Chinese People Beat On A Little White Boy In The Streets!