Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Teen semmoisen taljasetin pari kolme kertaa viikossa. Eli penkille istumaan ja suora pyörivä tanko kouraan. Polvien päältä 15 toistoa ja sitten perään seisten kämmenet itseensä päin 15 toistoa. Laatta lisää ja uudestaan jne. Sitten isolla pudotuksella alas kun ei enää tule 10 toistoa.

Taatusti polttaa ihan perkuleesti...pitää koittaa tuotakin vaihteluksi. Kiitoksia.

Harjanvarsi on mun paras kaveri salilla, sitä pyörittelen joka treenissä. Saan kepeesti selän taakse kädet suorana.

Joo, moni mun kaveri kehuu et tekee keppijumppaa ennen punttitreeniä, muttei saa vedettyä sitä pääntaakse kun on niin jäykät lihakset yms.

Sulla näyttäs olevan 10 päivää enää että saat 1000 päivää täyteen ilman röökiä, mites meinasitko juhlistaa jotenkin tätä?
En mitenkään erikoisesti. Tuhannen päivän aikana olen polttanut yhden kokonaisen kun piti tosisaan koittaa miltä se tuntuu. Karmeet jälkiolot siitä tulee, ihme että kykeni 8 vuotta vetämään.

Kumpaa mike harrastaa enemmän häkki vai jalkaprässi? Ja mikä on suurin paino millä voit tehdä 10 toistoa(häkki ja prässis)? Monta kertaa sun pitää viikos treenata jalkoja? Mukavin osa jaloissa treenata? Millä tavalla treenaat pohkeita (toistot/sarjat) ?

Back
Ylös Bottom