Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mua haittaa mikään mulla on itsetunto tapissa ja elämä hymyilee.
Ei näytä olevan ku ottaa yksi kuva noin koville.
Väitätkö, että jos on itsetunto kohdillaan ei voi ilmaista omaa mielipidettä? Ota säki nyt se sun pää pois sieltä Miken perse reistäJos sua ei haittais mikään, niin et olis alunperinkään mitään sanonu tuosta kuvasta.
Pue ny vittu aikuinen mies housut jalkaan....
Ova kovasti kehuneet Stefan´s steakhousea ja ajattelin joku kerta käydä koittamassa pihviä. Mättöpäivänä änkeen melkein puffetille Seaside gardeniin.Ruoka-aiheisia kyssäreitä
1.Paras pihviravintola Helsingissä
2.Kuvitellaan että on mättöpäivä,mihin menisit syömään jos pitäisi valita Helsingistä ns.all you can eat-tyylinen ratkaisu
ps. nyt kun laitoin ihan huvikseni et "kyllä on minna kanis nainen" niin jo on viestini pysynyt saitilla :DTäällä nyt hermostutaan jopa Minna Pajulahden rinnoista, niin ihan sama se on mitä tänne kukin laittaa, niin joku vetää herneet.
Yhtiömme on ottanut palautteesi vastaan eikä kiinnosta vittuakaan, joten voitte jatkaa kitinää jossain muualla. Vitun nillittäjät. Kaikesta pitää itkee ja marista kun akat. Ketään ei kiinnosta sun mielipide Minnan rinnoista, eikä kiinnosta katsella kun kitiset niistä viesti viestin perään, joten ne vain poistetaan ja sä saat kärsiä sitten siitä. Koita kestää se kuin mies.Kuules, täällä on kommentoitu kyllä Minnan rintoja ja se ei sua miellyttänyt tai kuka sit poisteleenkin niitä viestejä. On se nyt vitun kumma et yx apina tai kuka nyt sit onkin poisteleeEI asiattomia viestejä. Ymmärtäisin jos ois selkeetä haukkumista tai rivoa tekstiä mut asiallista kritiikkiä sekä omia mielipiteitä. aika pikkumainen on tämänkin sivuston väki. Teillä ei oo mitään selkeetä linjaa mit poistelette tms. vaan se jos sattuu omaan lähipiiriin nii alkaa perseennuolenta. Tyypillistä Suomalaista toimintaa.
ps. nyt kun laitoin ihan huvikseni et "kyllä on minna kanis nainen" niin jo on viestini pysynyt saitilla :D
Mun oma veikkaus Nantesista: herra yrittää päteä ja esittää todellista macho miestä. Todellisuudessa ruudun takana on epävarma mies itsensä ja seksuaalisuutensa suhteen.