Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koitappa kuolettaa alhaalla painot reisien vierelle ja nostat sitten ikäänkuin ykkösiä.Olisko antaa tekniikkavinkkiä vipareihin, kun itselläni ottaa trapsit melkeinpä enemmän osumaa, sekä seisten tehtynä isommalla romulla, että istuen tehtynä pienemmällä romulla? Sarjan vikat toistot ottaa aina trapseihin. Toistokorkeuksia olen koittanut tarkkailla, ettei olkavarsi nousisi yli 90asteen ja pikkurilli edellä tuon toiston ylös.Olen myös kokeillut Maken linkistä poimitulla olkapäät alas ja taakse tyylillä, mutta aina vaan trapsit ottaa osumaa. Liekkö kyseessä dominoivat trapsit, vai paska tekniikka?P.S. kokeilitko koskaan sitä Levronen pystäriä niskantakaa?
1. Kaffe centralen. Stockmann. Espa.1. Kolme paikkaa stadissa joita suosittelisit sellaiselle, joka harvoin siellä päin käy?
2. Kun aloit kehittää pakkista, oliko sulla silloin aiempaa kokemusta (esim. koulutus tai itseopiskelu jne.) jo nettisivujen ylläpitämisestä?
3. Tärkein asia mitä olet vuosien varrella pakkista kehittäessä oppinut?
4. Minkä neuvon tai motivoivan lauseen antaisit nuorille, jotka on yrittäjähenkisiä?
5. Oletko kuullut bitcoineista? Jos olet niin mitä mieltä?
6. Lempivuodenaika?
Olisko antaa tekniikkavinkkiä vipareihin, kun itselläni ottaa trapsit melkeinpä enemmän osumaa, sekä seisten tehtynä isommalla romulla, että istuen tehtynä pienemmällä romulla? Sarjan vikat toistot ottaa aina trapseihin. Toistokorkeuksia olen koittanut tarkkailla, ettei olkavarsi nousisi yli 90asteen ja pikkurilli edellä tuon toiston ylös.Olen myös kokeillut Maken linkistä poimitulla olkapäät alas ja taakse tyylillä, mutta aina vaan trapsit ottaa osumaa. Liekkö kyseessä dominoivat trapsit, vai paska tekniikka?P.S. kokeilitko koskaan sitä Levronen pystäriä niskantakaa?
Ei ole raskasta tehdä. Asteen niistä lisäboostia voi saada joskus.Onko Wlogien tekeminen raskasta tai treenejä häiritsevää tai kenties päinvastoin lisäbuustia antavaa? Vai onko kyseessä ainoastaan meidän "fanien" viihdyttämisestä? ps. On meinaan Pakkiksen kovimpia juttuja ehkä ikinä, näin henkilökohtaisesti.
Vaikuttaako vapottelu aeroobiseen kuntoon yhtä pahasti ku röökin poltto? Täs dieetillä tekis mieli hommata vapo mut kerran päässy röökistä irti ni en haluu sit pössytellä keuhkoja uudestaan "pilalle"
Hyvä levy kokonaisuudessaan.Mitäs mieltä Mike on tästä biisistä?
Eipä paljoo vatsoja tuu tehtyä, varmaan pitäis.Varmaan kysytty jo mutta etippä tuolta 500sivun joukosta..
Eli treenaatko miten usein vatsoja ja mitkä on parhaimmat vatsaliikkeet omasta mielestäsi?
Eipä ollut häävi taso.Kävitkö katsomassa Expossa fitnesskisoja ?