Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Sanos Mike elämää nähneenä aikuisena, onko mahdollista että kahden hengen taloudessa (ei saunaa eikä tiskikonetta) kuluu kylmää vettä vajaa 300 litraa päivässä? Ei harrasteta kylmiä suihkuja.

Vitun vesilasku.

Soita vesilaitokselle hyvä mies. Kerro asiasi ja pyydä joku testaamaan asuntonne vesimittarin. Mitä sitä turhaan enempää maksamaan.

On tuo nyt helvetin herkkänahkaista pistää Wileniuksen ketju lukkoon noin mitättömän takia. Ei voi ymmärtää.
Kato Mentulan ketjua miten sille kävi, Peterin ketjulle ei käy niin. Pakkotoisto ei suotta ole tämän kokoinen, täällä moderoidaan ja pidetään homma kuosissa. Menee muuten ihan mahdottomaksi. Tossakin ketjussa monta kertaa sanottiin asiasta, mutta ei. Jos sitä ei poikki laiteta, niin vituiksi menee. Kun se avataan, niin jengi varmaan osaa taas arvostaa mitä sinne tuotetaan.

Herkkänahkaista on kääntää poskea kokoajan ja antaa kaikkien nillittää.

Joko on PS4 hankittu?
Kyllä melkein kohta pitää hakea kun se Infamous second son vaikutti todella hyvältä.

Että ei ole tullut mieleenkään, että helpointa olisi ilmoittaa se olkavarren mitta? Mikä siinä voi olla niin vaikeaa?
Mikä jumalauta siinä on, että ei uskota. Ei olla mittaamassa, eikö olisi helpompaa uskoa kerrasta? En mä lähde tohon pelleilyyn, että te saatte vinkua vaikka helvetti pankkitilin saldoa ja sitten kun kyllästyn, niin itketään. Me ei olla mittaamassa mitään lihaksien ympärysmittoja, PISTE!

Tuo on pelkkää psykologiaa. Jos ilmoittaa edes suht. oikean mitan, kaikki ovat tyytyväisiä.

Lopeta, kaksi sai jo kenkää, älä mene perässä. Mä niinkuin koitan tässä takoa päähän simppeliä faktaa, ei olla mittaamassa. Arvio on jotain 45-50cm välistä, en mä tiedä eikä edes kiinnosta, se miltä se näyttää on tärkeämpää.

Että ei ole tullut mieleenkään, että helpointa olisi ilmoittaa se olkavarren mitta? Mikä siinä voi olla niin vaikeaa?
mikä on niin vaikeaa ymmärtää yhdellä sanomalla että mikeä ei kiinnosta mitata kenenkään hanskaa. Mike vastas aika selvästi että mitään ei olla mittaamas ja silti jengi jankuttaa sivu toisensa jälkeen että mitatkaa se hanska.

ps. Mike voisitko kuiteskin kuvata sen huomisen treenin ja julkaset sitten ku julkaset. Oisin halunnu nähä spesiaali olkapääpäivän :(

e. hidas

Ok. Minä en ala enempää jankkaamaan. Ihan se ja sama. Mielestäni Wilenius on kasvanut ihan helvetisti, mutta jos olkavarren mitta ahdistaa ja on täysin epäolennainen, olkoon niin. :)

Mä tein ite 8kg kässäreillä eka tuhat toistoa, 52min. Sitten päätin progella nostaa 9kg kässäreihin ja tehdä saman, tein sen 50 minuutissa. Huomenna koitettais kummatkin taas tonnia ja mä ottaisin sitten 10kg kässärit ja koittaisin alle 50min. Mulle toimii noi hirveet toistomäärät paljon paremmin, saan deltsit kipeeksi vain tommoisella sekoilulla ja EDT-treenillä. Voin kuvata sen treenin jos sen kuvaaminen jotenkin onnistuu kun samaan aikaan tehdään. Julkaisen sitten kun julkaisen, mutta tota keskustelua ei voi avata kun se alkaa meneen perseelleen nyt. Tai sitten siivoan ja avaan ja pistän oikeesti sen vaikka väkisin raiteilleen.

Kun pistin banaania yhdelle siellä ketjussa jankuttaneelle, niin se jatkoi jankutusta mun facebookin seinällä ja kirjoitti, että mulla on lääkkeet ottamatta jne. Jos te joskus ymmärtäisitte, että tämä Pakkotoisto on laadukas siksi kun täältä poistetaan kaikki sekoilua ruokkivat käyttäjät.

En oo kyl ikinä missää nähny näin herkkänahkasta porukkaa kuin body piireissä. Ammatti mielensäpahoittajia löytyy iso kasa. Sata jätkää kehuu ihan maasta taivaaseen ja sitten kun tulee pari random janaria ja laukoo typeryyksiä, niin koko pilvilinna sortuu ja vedetään herneet. Mentulan ketju meni yli, mutta se ei silti poista sitä tosiasiaa, että kisoissa Bull näytti kamalalta. Vielä tuohon
"Kun se avataan, niin jengi varmaan osaa taas arvostaa mitä sinne tuotetaan."
kohtaan on pakko tarttua. Sata kehuu ja pari höpöttää omiaan. Niihin sataan voi lisätä vielä kertoimen, koska kaikkihan ei edes kommentoi, myhäilee vaan tyytyväisenä partaansa ja vetää rahkaa. Itse en arvosta sitä, että te ette osaa arvostaa teitä arvostavia. Spedet voittaa ja ihmiset jotka oikeesti arvostaa häviää.

E. Ja eihän tuossa Wileniuksen ketjussa edes mennyt yli. Kysyttiin vaan c'mon haban kokoa.

Tässä tää ilmenee hyvin, ei mene perille. Jatkutus sen kun jatkuu. Siellä oli jo kolmatta sivua sitä samaa ja se olis jatkunut seuraavat 10 sivua, ei jatku enää. Ja mä arvostan niitä jotka noita tykkää katsoa, siksi niitä tehdäänkin. Ja mitä tulee tohon negaamiseen, niin muutamat saa aikaan isoimman sopan aina. Parempi pistää ne ulos ja homma paussille kun antaa niiden jatkaa.

Mun on elämässä ollut aina helvetin vaikeaa ymmärtää mikä geeni niiltä ihmisiltä puuttuu, jotka eivät ymmärrä kun sanotaan. Jos mä sanon "ei mitata", niin käsi ylös keneltä toi menee ohitte? Mikä tossa on niin käsittämättömän vaikeeta tajuta? Tätä samaa akkamaista nalkutusta on nyt tässä ketjussa, siis voiko enää simppelimpää vastausta olla tommoiseen kyselyyn kuin EI? Mut ei mene perille, ei sitten niin millään, edelleen jatkuu.

Asiasta itkeminen ei johda mihinkään, paitsi siihen, että pidän sen lukossa pidempään. Joten vaihtakaa aihetta ajoissa.

Itse en ole edes tuota mittaa kysellyt, mutta uskon kysyjien olevan pääasiassa vilpittömällä asenteella liikenteessä. Uteliaisuutta, ei dissaamista.

Eikö ois helpompi lukottaa koko kilpailijat topikki niin kenellekkään ei tule paha mieli :D

Sitten asiallinen kysymys ettei tule banaania.

Missä vaiheessa body "uraasi" on tapahtunut mielestäsi suurinta kehitystä lihasmassan suhteen jossei roina- aikoja ja ekaa kahta vuotta lasketa? Eli suomeksi, missä vaiheessa tuli se ns. ahaa elämys "näin mun kannattaa treenata".

Back
Ylös Bottom