Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mistä keksit nimen pakkotoisto.com?
Teetkö vatsalihasliikkeitä? Mitä ja kuinka usein?
Pakkotoisto keksittiin nimenä kun pidettiin forumilla äänestys. En jaksa tehdä vatsoja, pitäis kyllä.

Mike mikä on hurjin kokemus ku olit poke, ja ootko ikuna suuttunu nyyssiksee
+suositteletko roinaa kellekkää
Hurjin oli kun asetta vilautettiin. Olen suuttunut Nyyssikselle ja se mulle. Suosittelen roinaa jos sille on peruste.

Onko sulla mitään tavotteita salilla atm? Lyhyen tai pitkän tähtäimen.
Kuhan nyt kunnossa pysyis.

Missä tää aseen vilauttaminen tapahtu ja miten se ratkes? Onko joku koittanut puukottaa joskus, jos on niin miten hoidit tilanteen?
Ei se kummoinen ollut, mut pisti miettimään että missäs hommissa sitä on. Lopettelin sitten aika pian sen jälkeen kun niillä palkoilla ei paljoo viitti aseita kattella.

Katseletko paljon elokuvia? Top 5 pätkät mitä tulee äkkiä mieleen?
Kattelen mitä kerkeen, mut ei osaa sanoa top 5. Martyrs oli kova.

Onko kone makkarissa vai?

Et ole ajatellut kämppää hankkia missä olisi vaikka erillinen huone toimistolle? Tai sitten niin iso olkkari että saat sen komentokeskuksen samaan huoneeseen?

Luin tosta juonen ja katselin kuvia sekä trailerin, hyi vittu, riitti mulle. Aattelin jostain syystä että olis jotain siistiä da vincin tyylistä pätkää hiukan rankempana jossa jotku katoliset papit hiukan kiduttelisivat nuoria tyttöjä mutta vaikuttaa kyllä kaikelta muulta :D en pystyis luultavasti katsomaan tai jos pystyisin, olis seuraavat yöt aika tuskaisia.

Mites muuten Mike, näätkö koskaan leffoista painajaisia ? Tai yleensäkään mitään ahdistavia/järkyttäviä unia?
Itsellä käy aina vähän rankempaa leffaa katsellessa niin, että harvoin nään heti mitään painajaista mutta se leffa jää pyörimään johonkin alitajuntaan ja mielikuvitus kehittelee siitä jonkin leffaa 10 kertaa pahemman kuvapätkän jonka sit näkee joku yö lähiaikoina. Näin kävi jopa niinkin laimeesta leffasta kuin Kauna, kun tuli teini-ikäisenä katsottua frendien kanssa ne läpi niin sen vuoden aikana näin useita erilaisia mutta yhtä kauheita unia joissa tuo kauna esiintyi, kaikki oli aidon tuntuisia, aina joku perheenjäsen kuoli ja ahdistus oli realistista vielä herätessä vaikka itse leffa oli jo alkujaan naurettava :D

Onko kone makkarissa vai?

Et ole ajatellut kämppää hankkia missä olisi vaikka erillinen huone toimistolle? Tai sitten niin iso olkkari että saat sen komentokeskuksen samaan huoneeseen?

En nyt aktiivisesti ole uutta kämppää katsonut. Haluan vähän liian erikoisen ja niihin ei ole varaa.

Luin tosta juonen ja katselin kuvia sekä trailerin, hyi vittu, riitti mulle. Aattelin jostain syystä että olis jotain siistiä da vincin tyylistä pätkää hiukan rankempana jossa jotku katoliset papit hiukan kiduttelisivat nuoria tyttöjä mutta vaikuttaa kyllä kaikelta muulta :D en pystyis luultavasti katsomaan tai jos pystyisin, olis seuraavat yöt aika tuskaisia.

Mites muuten Mike, näätkö koskaan leffoista painajaisia ? Tai yleensäkään mitään ahdistavia/järkyttäviä unia?
Itsellä käy aina vähän rankempaa leffaa katsellessa niin, että harvoin nään heti mitään painajaista mutta se leffa jää pyörimään johonkin alitajuntaan ja mielikuvitus kehittelee siitä jonkin leffaa 10 kertaa pahemman kuvapätkän jonka sit näkee joku yö lähiaikoina. Näin kävi jopa niinkin laimeesta leffasta kuin Kauna, kun tuli teini-ikäisenä katsottua frendien kanssa ne läpi niin sen vuoden aikana näin useita erilaisia mutta yhtä kauheita unia joissa tuo kauna esiintyi, kaikki oli aidon tuntuisia, aina joku perheenjäsen kuoli ja ahdistus oli realistista vielä herätessä vaikka itse leffa oli jo alkujaan naurettava :D

Aina ne nukahtamisen lähellä katotut leffat uneen tulee jollain tapaa. Harvoin nään mitään painajaisia. Nään yleensä negatiivisten unien osalta kaikkee perusvittumaista kuten kamerat katoaa kesken kuvausten, auto hajoaa jne.

Kuvausideaa, fysiikkavoittaja/räppäri Skandaalin kanssa saisi varmasti mielenkiintoista settiä aikaan. On kuulema tekemässä vahvaa paluuta myös musan pariin levyineen kaikkineen.

En ainuttakaan. En edes usko sellaisiin.
Oma treenikaveri on tuon "maagisen" rajan nostanut ja mitä henkilöä tunnen niin uskon vilpittömästi että on natuna mennyt koko uransa. Toinen tuttu myös on hyvin lähellä tuon rajan nostamista ja myös hänestä voin vannoa että on puhtaana mennyt uransa. Joten kysymys olikin että mikset usko tuon 2 markan nostamiseen natuna? Oikealla rakenteella ja geeneillä yhdistettynä pitkäjänteiseen työhön itse uskon olevan ihan mahdollista..

Oma treenikaveri on tuon "maagisen" rajan nostanut ja mitä henkilöä tunnen niin uskon vilpittömästi että on natuna mennyt koko uransa. Toinen tuttu myös on hyvin lähellä tuon rajan nostamista ja myös hänestä voin vannoa että on puhtaana mennyt uransa. Joten kysymys olikin että mikset usko tuon 2 markan nostamiseen natuna? Oikealla rakenteella ja geeneillä yhdistettynä pitkäjänteiseen työhön itse uskon olevan ihan mahdollista..

Eiköhän Mike trollannut tuolla kommentillaan.

En vain usko, enkä usko noiden puheisiinkaan. Mulla oli kaveri, joka veteli vaimoltaan salaa helvetisti kemiaa. Sit anopilla käydessä vaimo selittää vanhemmilleen "katsokaa nyt tota mun miestäkin, puhtaasti voi päästä pitkälle". Jos joku salaa vaimoltaankin käytön ja vedättää, niin tuskin lienee kellään isompaa kynnystä kusettaa kavereitaan.

Suomi on niin pieni maa, ettei täällä ole tarpeeksi massaa uber lahjakkaiden ajautumiseen voimailuun. Ja viimeistään kun ollaan siellä korkeammissa maksimeissa, niin silloin panostetaan jo niin paljon, että olisi se kumma ettei lääkkeet maistuisi kun tietää miten helvetin vaikeeta vänkäämistä se natuna on.

Back
Ylös Bottom