Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

On se kumma kun joillekin lapsi must hankkia joskus. Näinä päivinä vielä.. Joku haluaa elää ja ottaa rennosti ja joku haluaa sitten perheen ja tehdä duunia että saa leivän pöytään.. Oishan se tietysti varmaan hieno nähdä minkä näköinen jälkikasvu sieltä syntyy uunista mutta ei se oo kaikkien juttu. Naisilla varsinkin oon huomannut on joku lasten hankkimisvietti. Rahan menoo ja ei sitä tiedä millanen skitso siitä isona tulee ja aukoo vaan kiitokseks päätäsä :D Paljon jää kokematta enkä haluais olla katkera vanhana. elinkautinen toisin sanoen. Noo ei sitä tiedä jos löytää kivan daamin joskus ja elämästä puuttuu se mukula :D

ja millähän perusteella väität että insinöörin elämä ois tylsä?? kyllä varmaan paljon mielenkiintosempi suunnittella vaikka siltoja kuin miettiä varastossa että mitenköhän nyt tämän paketin teippaisin.. vittu herää. ja niillä rahoilla mitä insinöörin työstä yleensä tienaa enemmän kuin varastomies, voi keksiä
paljon mielenkiintoista tekemistä, jotain muutakin kuin vaihella vittu erivärisiä ledi-valoja sinne vitun opel vectran takakonttiin

Sinä voit vastavalmistuneena insinöörinä tienata 18€tunti ja suunnitella siltaa, minä voin tulla rakentamaan sen sinulle ja kertoa miten työvaiheet kuuluu käytännössä hoitaa, terv muottikirvesmies, tämän vuoden laskutus tulee olemaan n.90 000 a 0% ja materiaali myynti 0% nolla työntekijää. Joo oli lapsellinen ja ylimielinen kommentti mutta käännä ne insinöörin paperit tiukalle rullalle ja työnnä perseeseen.

Sinä voit vastavalmistuneena insinöörinä tienata 18€tunti ja suunnitella siltaa, minä voin tulla rakentamaan sen sinulle ja kertoa miten työvaiheet kuuluu käytännössä hoitaa, terv muottikirvesmies, tämän vuoden laskutus tulee olemaan n.90 000 a 0% ja materiaali myynti 0% nolla työntekijää. Joo oli lapsellinen ja ylimielinen kommentti mutta käännä ne insinöörin paperit tiukalle rullalle ja työnnä perseeseen.

sä voi mun puolesta rakentaa ihan rauhassa ihan mitä haluut, mä
voin juoda vaikka kahvia ja mä katteln sivusta eikä vittuakaan kiinnosta mitä sun työvaiheisiin kuuluu. Ja sä et näköjään tiedä mitä koulussa opetetaan insinööreille, ihan perusteista lähtien. Sulle ei näköjään oo muuta opetettu kuin vasaran pitämistä kädessä. ja sä vittu väännät ihan sama mitä muotteja oksanen keppi perseesä ja otat multa vaikka käskyjä sitten vastaan? Ei sullakaan varmaan ilmaseks ole noi sun tienestit tullu?

joo lapsellista täältäkin

sä voi mun puolesta rakentaa ihan rauhassa ihan mitä haluut, mä
voin juoda vaikka kahvia ja mä katteln sivusta eikä vittuakaan kiinnosta mitä sun työvaiheisiin kuuluu. Ja sä et näköjään tiedä mitä koulussa opetetaan insinööreille, ihan perusteista lähtien. Sulle ei näköjään oo muuta opetettu kuin vasaran pitämistä kädessä. ja sä vittu väännät ihan sama mitä muotteja oksanen keppi perseesä ja otat multa vaikka käskyjä sitten vastaan? Ei sullakaan varmaan ilmaseks ole noi sun tienestit tullu?

joo lapsellista täältäkin

Ei ole tullut ilmatteeks, sori ja voita väliin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Allee 35-vuotiaiden kanssa ei kannata käydä ko. keskustelua...?
Mistä revit rajan tuohon 35:een? Ymmärtäisin esim. 25...
Se, että sä ite olet ollut noin vanha, ennenkö susta tuli isä ei tarkoita,
etteikö ihmiset olisi aiemmin "kypsiä" keskustelemaan aiheesta.
Sitäpaitsi naisille tuo ikä alkaa olemaan jo sellanen, että alkaa pikku hiljaa olemaan se tilanne, että joko nyt, tai ei ollenkaan...

kun ite olen 39, niin vanhin lapsi on 16...

ps. Nuorena jaksaa paremmin ;)

Edit: Kannattaa huomioida myös, että riskiraskauden raja on Suomessa 35...

...sorry, selvennekseksi, miehistä oli mun tarkotus puhua...

Niin, ja monella tuntuu olevan se ajatusmalli että lapsi pitää tehdä vakaaseen ja "rauhoittuneeseen" elämäntilanteeseen. Ei se ole tarkoitus, lapsi tulee maailmaan kun on tullakseen ja se kasvattaa vanhempia siinä missä vanhemmat lasta. Surkeimpia tapauksia kasvaa niistä lapsista jotka syntyy ns "valmiiseen maailmaan" jossa vanhemmat ovat 45v, vakaavaraisia, talot ja mökit sekä liikaa aikaa lapselle.
Jaa, mun mielestä juuri päinvastoin (tosin tuo 45v nyt on liioittelua). Todellakin vakaaseen ja rauhoittuneeseen tilanteeseen. Niin rahan kuin tunne-elämänkin osalta. Kolmenkympin jälkeenhän sitä vasta alkaa olemaan sopivalla pohjalla, että voi pesän perustaa.

White trash -lapsia tulee sellaisille parikymppisenä "elämänsä rakkauden" kanssa tai känni-illan päätteeksi lapsen aluille laittaneille white trash -vanhemmille. Sitten kadutaankin vuosien päästä, kun huomataan että parhaat vuodet valuu sormien välistä. Stressataan rahasta ja työpaikasta, niin että se vaikuttaa omaan tunne-elämään. Kumppanikin saattaa ilmetä vääräksi valinnaksi, koska se on tehty keskenkasvuisena 20-vuotiaana. Eroaminen on lapsille paha paikka. Toki se voi tapahtua vaikka 50-vuotiaana, mutta mutulla heittäisin prosentin olevan kovempi nuorena perheen perustaneille.

Poikkeuksiakin toki on, mutta tunnen ihan liikaa kuvaillun kaltaisia tapauksia joista olen saanut onneksi varoittavan esimerkin itselleni. Mielestäni pk-seudulla ja maaseudulla on suuri ero juuri tuossa perheen perustamisessa; maalla ollaan helposti löydetty kumppani 15-vuotiaana ja sitten parinkympin jälkeen on jo omakotitalo, lapsi, farkku ja pari koiraa. Hintataso ja valinnanvara(n vähäisyys) ehkä vaikuttaa?

Ja itse kuvittelisin että tulen olemaan neljänkympin jälkeen kiireisin työelämän suhteen, eli noussut sellaiseen asemaan että työ vie paljon aikaa. Ei todellakaan "liikaa aikaa lapsille".

Miten luulet Mike että selviät iän myötä väistämättä eteen tulevasta kehon rappeutumisesta?
Monessa lajissa (vaikkeivat niin ulkonäköön liittyviä olekkaan) ihmiset ajautuu kriisiin uran loputtua. Miten luulet että itsellesi tässä vaiheessa käy?tiedän ettet ole kilpabodaa,joten sikäli kysymys on retard,mutta pointin tajunnet?

Olen itse tätä miettinyt paljon, kuitenkin jossain määrin ainakin KAIKKIEN puntiveivausta harrastavien itsetuntoa/olemista määrittää fyysinen kunto/koko/ulkonäkö.

Miten luulet Mike että selviät iän myötä väistämättä eteen tulevasta kehon rappeutumisesta?
Monessa lajissa (vaikkeivat niin ulkonäköön liittyviä olekkaan) ihmiset ajautuu kriisiin uran loputtua. Miten luulet että itsellesi tässä vaiheessa käy?tiedän ettet ole kilpabodaa,joten sikäli kysymys on retard,mutta pointin tajunnet?

Olen itse tätä miettinyt paljon, kuitenkin jossain määrin ainakin KAIKKIEN puntiveivausta harrastavien itsetuntoa/olemista määrittää fyysinen kunto/koko.

Ei tuota Mikelle ongelmaa. Mietippä miten hyvin Mike on heittäny taakseen roinakuviot ja sen lihasmassan sekä voimatason mikä sillon vallitsi ja miten hyvin se treenaa nyt menemään jne. Väittäisin että lähes jokainen tukevammin roinaillut ei saa enää natutreeneistä kiinni eikä pysty olemaan tyytyväinen sporttisempaan pienempään lookkiinsa. Suurimmalla osalla koko punttailu jää ja moni lihoo ja lymyilee jossain ku eivät kestä olla normaaleimmissa mitoissa. Eli isot rispectit Mikelle.

Ei tuota Mikelle ongelmaa. Mietippä miten hyvin Mike on heittäny taakseen roinakuviot ja sen lihasmassan sekä voimatason mikä sillon vallitsi ja miten hyvin se treenaa nyt menemään jne. Väittäisin että lähes jokainen tukevammin roinaillut ei saa enää natutreeneistä kiinni eikä pysty olemaan tyytyväinen sporttisempaan pienempään lookkiinsa. Suurimmalla osalla koko punttailu jää ja moni lihoo ja lymyilee jossain ku eivät kestä olla normaaleimmissa mitoissa. Eli isot rispectit Mikelle.

Hyvä pointti,tarkennukseksi Mikelle heitän sen vielä että se keho rappeutuu vaikkei roinaakkaan.Eli sen sporttisen/pienemmänkin lookin ylläpito vaikeutuu.
Tämä kysymys olisi minusta mielenkiintoinen toki pohtia ihan kilpaa bodaavienkin kanssa IMO.

Hyvä pointti,tarkennukseksi Mikelle heitän sen vielä että se keho rappeutuu vaikkei roinaakkaan.Eli sen sporttisen/pienemmänkin lookin ylläpito vaikeutuu.
Tämä kysymys olisi minusta mielenkiintoinen toki pohtia ihan kilpaa bodaavienkin kanssa IMO.

Sitä varten on keksitty lääkkeet. Alan vetämään luonnollissti taas kemiaa kun alkaa olemaan vaikeeta natikkana.

Sitä varten on keksitty lääkkeet. Alan vetämään luonnollissti taas kemiaa kun alkaa olemaan vaikeeta natikkana.

Olettaen ettei ollut provo.

Varsin mielenkiintoinen ajattelutapa. Ikuista nuoruutta purkista kun oma elimistö ei ole enää pari- kolmekymppisen tasolla. Aivan varmasti on vaikeeta katsoa itseään peilistä kun huippukunto on kaukainen muisto vaan ja kondis rapistuu, mutta kyllä sitä elämään pitää muutakin sisältöä saada vanhemmiten kuin 50cm käsivarsi.

Eiköhän Mikellä ole muutakin sisältöä. Haluaa vain pysyä kondiksessa niin eihän siinä mitään väärää ole. Saattaahan se lyhentää elinikää muutamalla vuodella, mutta voi sitä jäädä vaikka auton alle huomenna.

Olettaen ettei ollut provo.

Varsin mielenkiintoinen ajattelutapa. Ikuista nuoruutta purkista kun oma elimistö ei ole enää pari- kolmekymppisen tasolla. Aivan varmasti on vaikeeta katsoa itseään peilistä kun huippukunto on kaukainen muisto vaan ja kondis rapistuu, mutta kyllä sitä elämään pitää muutakin sisältöä saada vanhemmiten kuin 50cm käsivarsi.
Samaa sanoo ne pälvikaljuiset paskamahaiset 30-vuotiaat jotka näyttää 45 vuotiailta. Itsestään ja elämästään huolehtiminen kannattaa lopettaa mahdollisimman aikaisin ja missään nimessä sitä ei kannata jatkaa enää myöhemmällä iällä. Sisältö elämässä lähinnä 08-16 töissä ja sitten lähikuppilaan.

Back
Ylös Bottom