Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei niistä oikeesti tule paskaakaan, niitä pitäis availla about miljoona / video, että alkais oleen jotain tienestiä, joten nyt noilla tuloilla saadaan just katettua edes bensat kuvauksiin. Vuoden aikana saatiin senverran hilloa, että ostettiin uudet mikit. 2 vuotta pitäis rullaa, niin päästäis Japaniin kuvaamaan.

Ei niistä oikeesti tule paskaakaan, niitä pitäis availla about miljoona / video, että alkais oleen jotain tienestiä, joten nyt noilla tuloilla saadaan just katettua edes bensat kuvauksiin. Vuoden aikana saatiin senverran hilloa, että ostettiin uudet mikit. 2 vuotta pitäis rullaa, niin päästäis Japaniin kuvaamaan.
Oletteko yrittäneet myydä noita videoita tv-kanaville?

Kumpi olisit ennemmin:

1. Paskakuski / Raatokuljettaja (hakee rekalla ympäri suomea lehmän yms. raatoja ja vie ne paikkaan x)
2. Puuseppä / Sähköasentaja
3. Somali / Mustalainen
4. Metallimies / Putkimies

?

Eikö Mike ole jokin asentaja tms. ollutkin.

Ei oo tainnu tehdä päivääkään sähkärin töitä. Koulutus taitaa kuitenkin olla. Näin muistelen.. :D

Oletteko yrittäneet myydä noita videoita tv-kanaville?
Ei todellakaan, eikä kiinnosta.

Kumpi olisit ennemmin:

1. Paskakuski / Raatokuljettaja (hakee rekalla ympäri suomea lehmän yms. raatoja ja vie ne paikkaan x)
2. Puuseppä / Sähköasentaja
3. Somali / Mustalainen
4. Metallimies / Putkimies

?
Raatokuski.
Puuseppä, koska olen jo sähköasentaja koulutukseltani.
Manne, siinä voi kuitenkin olla normaalin näköinen ihminen halutessaan.
Metallimies.

1. Paljo paino?
2. Lempi pikaruokamesta?
3. Kun joskus mainitsit etteivät sun jalat tahdo kasvaa millään (korjaa jos oon väärässä) niin onko kintut kasvanut tässä W:n kanssa treenatessa?
4. lempi virvoitusjuoma?
5. Tuliko koskaan laskettua kuinka paljon rahaa lääkkeisiin sulla meni vuosien saatossa?
6. tää ei oo kysymys vaan ehdotus: Tulis nii mageita kuvia jos saisit samaan aikaan kuvauksiin monta +90 ukkoa (esim ens syksyn kisaajista, kun siellä on varmaan kovin +90 line-up vuosiin)

Miken vinkit flunssan häätöön?
Sinkkiä ja c-vitamiinia naamariin kunnolla. C-vitskun kanssa aina vettä reippaasti. Noilla voi korkeintaan nopeuttaa paranemista, mikään ei normilentsua tosta vain poista.
Kauanko hybridissä kestää setuppi? Onko kickillä vaikutusta kestoon?
En käytä moisia.

Jos tai kun kostatte tuolle ''naapurille'' (oliko se nyt joku kärppä?) niin olisiko mahdollista saada kuvaa? :D
Tottahan toki.

1. Paljo paino?
2. Lempi pikaruokamesta?
3. Kun joskus mainitsit etteivät sun jalat tahdo kasvaa millään (korjaa jos oon väärässä) niin onko kintut kasvanut tässä W:n kanssa treenatessa?
4. lempi virvoitusjuoma?
5. Tuliko koskaan laskettua kuinka paljon rahaa lääkkeisiin sulla meni vuosien saatossa?
6. tää ei oo kysymys vaan ehdotus: Tulis nii mageita kuvia jos saisit samaan aikaan kuvauksiin monta +90 ukkoa (esim ens syksyn kisaajista, kun siellä on varmaan kovin +90 line-up vuosiin)
1. 92,5kg.
2. Seaside garden.
3. Saanut niihin massaa takaisin, mutta ei ne vielä ole siinä koossa mitä aikanaan.
4. Cola Zero.
5. En laskenut, mut ei mitään älyttömiä määriä.
6. Niin tulis, on vain mahottoman vaikea aikatauluttaa.

ompahan törkee ja typerä kommentti, juntti mikä juntti
Just sun tapaisten vesipäiden takia en halua tänne omia jälkeläisiä. Se, että ekana niihin menee perkeleesti rahaa. Toiseksi ressaisin ihan liikaa, ettei niille käy mitenkään. Sitten se, että oma elämä tuhoutuu semmoisenaan mitä se on, vapaus menee ikuisesti. Lapset on peruuttamaton teko, en halua edes ottaa riskiä, se olisi henkinen kuolema. Toivottavasti sinä et tee lapsia, ei mitään järin fiksuja varmaan tulisi. Lapsia tehdään kun muutkin tekee, tämä on ultimaalinen fakta. Kukaan ei koskaan osaa perustella järkevää syytä lasten teolle ja kun tosissaan mietitään, niin se on yleisön painostuksen tulosta. Järkisyillä kelaten lapsista ei ole kuin haittaa.

Mutta ei mulla ole mitään niitä vastaan, jotka lapsia tekee, ei ne mun ole, eikä ne mun elämää haittaa. Hyvä, että joku tekee, muuten ihmiset kuolis sukupuuttoon. Mutta että omaan elämään, ei jumalauta ikinä.

Back
Ylös Bottom