Moi Mike, kirjoitan nyt tälle ketjulle ekaa kertaa. Tähän seuraavaan kysymykseen varmaan löytyy vastaus hakemalla monista lähteistä, mutta kysynpä sinulta yhdellä kertaa. Olen -76 (perheet, työt, talot, jne.) ja treenaaminen on nykyään kuntoilupohjalla. Ainoastaa jonkinmoinen sotilaspenkkiprojekti joskus tullut mieleen. Kaikanmoisia ohjelmia tullut nuoruudesta tähän päivään kokeiltua.
Eli miten noiden roinien käyttö nykyään Suomessa on? Avoimestihan kirjoitit (sori, jos olen totaalisesti ymmärtänyt väärin), että kiellettyjä aineita olet käyttänyt. Eli onko noissa kansallisissa voimailukisoissa kiellettyjen aineiden käyttö kuinka yleistä? Jokainenhan on toki puhdas ennen kuin jää kiinni. Itse painan 105 kg ja jotenkin tuossa 160-170 kg (salipenkki) tulee stoppi vastaan. Onko siis missä todellisen puhtaan treenaajan luonnollinen raja n. 190cm/105kg koossa. Toki erittäin moni asia vaikuttaa tähän, mutta onko esim. 200 kg nostettu täysin puhtaana kuinka usein?
Saattaa vaikuttaa hiukan naivilta tämä kysymys, mutta tosiaan itseltä roinat jääneet kokematta ja mitään tietoa ei ole miten vaikuttavat jne.
Kiitokset etukäteen!