Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vasen käsi forkku.

7 kuolemansyntiä latinaksi.
Jeesus latinaksi väärinpäin.

superbia.webp
jeesus.webp

Oikea käsi forkku.

Latinaksi Rotting christin lyriikoista "Minä synnyin sinun kauttasi ja sinä minun, eikä vuodet ole sitä muuttaneet"
Light bringer (lucifer) latinaksi.

rot.webp
lux.webp

Niska pentagram.

penta.webp

Olisi kyllä todella mielenkiintoista nähdä itse Maestron ottamia avaruuskuvia, tosin ilman mitään photosoppausta (mikäli tuota valotusaikaa ei lasketa) ;) On noi kyllä iha törkeen hienoja fotoja mitä tossa laittamassani linkissä on, millä hakusanalla noita voi hakea googlesta?

Äärimmäisen kaunista. Mitenkä noi siis tarkalleen ottaen duunataan? Tuossa toki edellisellä sivulla jotain mainintaa oli mutta valokuvauksesta mitään tietämättömälle aika hepreaa. Menet siis jonnekkin erämaahan ja laitat kameran pystyyn, mitäs sitten?

Tatskakuvien 7 kuolemansynnistä tuli mieleen seuraava kysymys: Ootko nähnyt elokuvaa Se7en? Jos olet, mitä mieltä ko. pätkästä?

Tatskakuvien 7 kuolemansynnistä tuli mieleen seuraava kysymys: Ootko nähnyt elokuvaa Se7en? Jos olet, mitä mieltä ko. pätkästä?
Olen ja hyvä leffa.

Äärimmäisen kaunista. Mitenkä noi siis tarkalleen ottaen duunataan? Tuossa toki edellisellä sivulla jotain mainintaa oli mutta valokuvauksesta mitään tietämättömälle aika hepreaa. Menet siis jonnekkin erämaahan ja laitat kameran pystyyn, mitäs sitten?

Ihan simppeliä toi on. 15 sec suljinaika, ettei pallo kerkee pyörimään liikaa. 2.8 aukko ja ISO korkealle. Sit vain jalustalle ja jälkikäsittelyssä tähdet esiin.

Mistä oot Mike hommannu ton pentagram paidan mikä sullon tossa wlogissa päällä?
Mä duunailen noita Pakkiksen paitakaupan kautta. Teen sinne privaatteja tuotteita vähän millä logolla sattuu. Esim tässä Gundamin logo. Löysin sieltä helvetin hyvin istuvan paitamallin, joten teen siellä kaikki paidat jatkossa ite.

1167618_10151783445947241_247024134_o.webp

Viitsitkö sen verran valasta mikä paitamalli istuu hyvin? Tietenkään noita spessulogoja ei myyntiin voi laittaa, jos on tekijänoikeuksia, mutta toi paitamallin nimi kiinnostais?

Ja sinne ei mene läpitte hirveen hyvin mikään. Onnistuin saamaan läpitte Falloutin logon ainakin. Mut sain rejected aika monella muulla. Eli uppaan sinne logoja ja katon sitten muutaman päivän, koska ne poistaa ne jos ei sovi.

Paitamalli on American apparel, 16,90 maksaa ilman printtejä. Väljä kaulus ja kevyt materiaali. Mulla Medium päällä.

Aihetta vähän jo sivuttiinkin jossain wlogissa, mutta miten suhtaudut kun Pjotor ja Mika melkoisella todennäköisyydellä kohtaavat 2014 overallissa? Julistaudut Sveitsiksi? :D

Mites pakkispaitojen laita? onko niitä vielä suunnitteilla vai onko niitä? Siitä vois varmaan tehdä jonku 2013 edition erän.

Edit: Onhan niitä, mut se vanha P logo ois makee :D

Ootko ajatellut kuvailla koskaan muita, kuin body kuvioissa mukana olevia? Ekana tuli mieleen Kiira Korpi, tulisi varmasti näyttäviä otoksia.

Back
Ylös Bottom