Itseasiassa ei, et taida laisinkaan ymmärtää kehonrakennuksen luonnetta. Ei ne siellä lavalla mittaile penkkitulosta ja hauiksen paksuutta. Eikä yksikään suomalainen ole koskaan ollut miesten Olympiassa. Mäkin olen ollut Ronnie Colemanin kanssa samassa huoneessa, tekeekö se musta millään tasolla yhtään parempaa? Ei tee. Ja mitä Maken kuntoon tulee, niin kunnossa ollut tasan yhdessä kisassa -97. Ja tuo kuosi silloin oli vertailukelpoinen ja sitä kehittämällä olisi mahdollisesti menty pitkälle.
- - - Updated - - -
Tuskin ne sitä ovat liikutelleet oikeesti. Maailma on täynnä kaikenlaista ihmeellistä ja tohonkin on oikeesti joku selitys kuitenkin. Sitä tuskin on sinne edes siirretty, vaan se on siellä ollut ja louhittu sitten. Mitä järjeä ton kokoisen kiven siirtämisessä edes on? Ei mitään, miksi kukaan olisi niin halunnut tehdä.
Eikös Hesan -92 Olympiassa ollut liuta Suomalaisia ?
Jorma räty kilpaili Olympiassa -81, sijoitus 17
ja lähinnä tässä Miken kanssa väittelen kunnes näitä peräkammarin esoja tulee nuoleen persettä ryhtymällä minua vastaan vain sen takia koska olen Pärnuakid!
Kyllä Kike Elomaa on edelleenkin Suomen paras kehonrakentaja jos meriittejä katsotaan. Kike voitti vuonna 1981 Ms. Olympia -tittelin, kehonrakennuksen Euroopan mestaruuden, epävirallisen SM-kilpailun ja World Games -kilpailun. 1982 hän sijoittui Ms. Olympia -kilpailussa kolmanneksi. 1983 hän voitti hopeaa kehonrakennuksen ammattilaisten MM-kilpailussa ja oli viides Ms. Olympia -kilpailussa. Hän pääsi kehonrakennuksen Hall of Fameen vuonna 2001.