Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitä vittua teen ku penkki on ollut jo pitkään junnannut ja jopa laskenut!! Vaikka olen keventänyt sarjapainoja ja aloittanut uuden nousun, oon myös kokeillu erilaisia ohjelmia. En liiku edes isoissa painoissa..
Pidäppä parin viikon tauko penkistä, niin eipä paina enää.
Pidätkö sillistä?
No en pidä.

Ketjun nimi on " Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan", jossa samsung/android fanipoika puolustaa omaa jumalaansa "faktoihin" turvautuen ja niin vain nokia?-fanipoika vetää herneet sieraimeen. Jokainen kyseiseen ketjuun osallistunut ansaitsisi banhammeria jos alettaisiin tasapuolisesti noita kommentteja lueskelemaan. Itse näkisin että ketju kuitenkin hoitaa hommansa ja karsii tuon turhan fanipoikailun muista ketjuista, eli trollit pysyy kiltisti luolassaan.

Ketjun nimi on " Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan", jossa samsung/android fanipoika puolustaa omaa jumalaansa "faktoihin" turvautuen ja niin vain nokia?-fanipoika vetää herneet sieraimeen. Jokainen kyseiseen ketjuun osallistunut ansaitsisi banhammeria jos alettaisiin tasapuolisesti noita kommentteja lueskelemaan. Itse näkisin että ketju kuitenkin hoitaa hommansa ja karsii tuon turhan fanipoikailun muista ketjuista, eli trollit pysyy kiltisti luolassaan.
Juuri näin.

Tykkään lähinnä vain isoista produktioista kuten Final fantasy, Ghost of the cell jne. Saa ehdottaa lisää isomman luokan animeleffoja, tai sarjoja jos ovat vastaavalla tasolla toteutettu.

Tales Of -sarjaa ehdottaisin, ja myös pelejä. Hämäävää kun leffat on saman nimisiä kun pelitkin, en tiedä oikein mitä on leffoina ja mitä ei mut täs nyt pari jotka tiiän.
Tässä parhaimpia:
Leffa:
Tales of Vesperia: Watch Tales of Vesperia - The First Strike Episode 1 Online Streaming - V1 Watch Anime Episodes Online Streaming Subbed & Dubbed
Sarja
Tales of Abyss Watch Tales of Vesperia - The First Strike Episode 1 Online Streaming - V1 Watch Anime Episodes Online Streaming Subbed & Dubbed (Oletan että on hyvä, en ole itse katsonut.)

Kumpaa suosittelisit dietillä (natu) voimien ja lihasmassan säilymisen kannalta: raskaalla painolla alle kympin sarjoja, vai pitkiä 10-20 toiston sarjoja ja miksi?
Yleisin virhe jonka treenaajat tekevät dietillä?
Random questions:
Keitetty vai paistettu muna?
Vuosi ilman salia vai vuosi ilman valokuvausta?

Kumpaa suosittelisit dietillä (natu) voimien ja lihasmassan säilymisen kannalta: raskaalla painolla alle kympin sarjoja, vai pitkiä 10-20 toiston sarjoja ja miksi?
Yleisin virhe jonka treenaajat tekevät dietillä?
Random questions:
Keitetty vai paistettu muna?
Vuosi ilman salia vai vuosi ilman valokuvausta?
Raskaalla painolla. Toimii yleensä varmemmin kun failuret tulee kohdelihakseen, eikä muualle.
Levon puute on suurin virhe.
Paistettu muna.
Vuosi ilman salia.

Kuvitellaan skenaario, että pakkotoistoa ei olisi etkä valokuvaisi. Mitä tekisit työksesi? Toisinsanoen, mitä tekisit työksesi, jos pitäisi tehdä jotain muuta kuin mitä nyt teet? Millaisella palkalla tulisit toimeen?

Kuvitellaan skenaario, että pakkotoistoa ei olisi etkä valokuvaisi. Mitä tekisit työksesi? Toisinsanoen, mitä tekisit työksesi, jos pitäisi tehdä jotain muuta kuin mitä nyt teet? Millaisella palkalla tulisit toimeen?
En kyllä osaa sanoa mitä tekisin, mut eiköhän ihan peruspalkka riittäis elämiseen. Pakkiksen mukana tulee kuitenkin kuluja.

Mitä voimamieslajeja haluaisit koittaa/olet koittanut:

1. farmarikävely
2. merimieskävely (iso häkkyrä niskassa kävellään)
3. kivet
4. tukkipunnerrus
5. apollon axeli

?

Ja nouseeko yhdellä kädellä 50kg leoko ilmaan? Täysmetallinen tai kumitettu.

Back
Ylös Bottom