Forum admin on ykkönen ja sitten avattiin rekisteröinnit kaikille, oli niin kova ryysis, että kerkesin ite seiskaksi.Tää on Mike vissiin vähän hupsu kysymys, mutta kuinka käyttäjäsi userid on 7, vaikka olet tän sivun admin?
About kerran kuussa ja 40 eskoo Olarin Hius firmassa. Kiitoksia Evalle kovasti aina leikkauksesta.Kuinka usein käyt kynittävänä ja paljonko kustantaa?
Etkö sä edelleenkään tajunnu äijä et toi puhelu ei liity mitenkään muhun .. ihan muillekkin vaan tiedoks !!
Älä selitä, sun numerosta 7 puhelua ja tekstarit päälle.T. Hillner, kaverit soittivat mun puhelimesta päissää, pahoitteluni.
Paitsi alhaalla nimi väärin.Kerrankin näyttäisi kuvat olevan asiallisilla merkinnöillä IL:län sivuilla. :hyvä:
Pari kyssäriä:
Ootkos Mike käynyt musakeikoilla ja missä viimeksi?
Paljon paino tällä hetkellä ja mikä on tavoite tai missä kohtaa loppuu dietti? (ja saadaanko kuntokuvia sitten kun tavoite saavutettu?)
Näetkö pakkiksella jotain laajenemis vaihtoehtoja vaikka seuraavan 5 vuoden sisällä vai jatketaanko samalla kaavalla? (Tosin sisällöntuotanto on noussut kyllä mukavasti viime aikoina ja tästä kiitos!)
Kävin aikanaan musakeikoilla lähinnä kuvaamassa ja sitten osaksi kuuntelemassa kun Mansessa asuin. Tuli nähtyä Mayhemia, Opethia, Dimmua, Diabloa jne. Dream theater kanssa käyty stadin jäähallissa katsomassa. Sit ollut pokena Suomen iskelmäartistien keikoilla.
Kerrotaan pari tapahtumaa noista pokeajoista. Sain duunin mennä Kake Randelinin keikalle Kangasalla Kelotupaan. Kaveri kuittaili mulle pari viikkoa ennen keikkaa, että meitsi joutuu Kakee paimentamaan. No kun keikka tuli, niin se meni ihan fine, mitä nyt keski-ikäiset pubi-ruusut oli ihan pähkinänä Kakesta, jolla on muuten järjettömän pieni pää. Kävin sitten keikan jälkeen pyytämässä siltä nimmarin sen kuvan päälle ja sanoin "Tää tulee mun faijalle, laitatko siihen Markulle terveisiä". Vein sitten sen kortin frendille, joka oli kuittaillut, se piti sitä pitkään muistaakseni jääkaapin ovessa.
Kangasalla olin myös Aarne Tenkasen keikalla pokena. Siinä ne känniläiset joras tuhannen päissään kun tämä iskelmähirvitys jallatteli menemään. No sitten pamahti sen suurin hitti Hemaisevan seksikäs pörröpää. Joku neropatti sitten päätti biisin aikana hypätä Marshalin päälle vetää siinä housut kintussa helikopterit. Aarne keskeytti biisin ja huusi mikrofoniin "En heiluis tolla munalla, säälittävää". Jengi repes ihan hulluna, kuin myös kaveri ja minä narikassa. Annettiin olla. Kesti sitten pari biisiä ja sama kaveri oli taas housut kintuissa, tällä kertaa sohvalla. Katoin eka että mistäs sitä nappais kiinni kun ei tosta nysästäkään viitti. Otin sitten jostain kädestä kiinni ja repäisin alas. Se lensi kaaressa narikan eteen kontilleen housut kintuissa ja meikä katsoo, että jumalauta nyt olis paikka. Otin vähän vauhtia ja vetäsin hirveen kärkkärin suoraan hanuriin. Tais sattua kun kaveri siihen malliin kiljui. Siitä sitten housut kintussa niskasta ulos.
Frederik on kätellyt meikää kun sen keikalla niputin jonkun apinan, joka kokojajan keikkui lavalle. Lähtiessä Reetu ovella kätteli ja sanoi "Olette hieno mies". Olin otettu.
Nokialla kerran Katri Helenan keikalla oltiin, siinä oli karkkitukku auki vieressä ja lapattiin sieltä tutteja ja vaahtiksia tipeillä kahmalokaupalla. Siinä suut makeena katteltiin keikkaa ja siellä taas joku yli-innokas miesfani pyrki liikaa lavalle. Kävin hakees pois ja tämä purskahti itkuun, ihan vuolaaseen vollotukseen. Oli kuulemma niin täydellinen artisti, että eikö hän voi jäädä katsomaan. Sanoin, että ei onnistu kun et osaa käyttäytyä. No se tarjosi sitten 100 markkaa ja lupasi istua kiltisti. Otettiin satku ja haettiin sille tuoli, jossa se istui yksin sivussa ja vain jalat kävi niin maan vitusti lopun keikkaa.
Paino on nyt 88kg ja 85 asti vedän ainakin vittuillakseni. Voin mä jotain kuvaa sitten laittaa.
Pakkikselle saa ehdotella erilaisia lisäarvoa tuottavia juttuja, vaikee keksiä ite semmottii, keskityn sisällöntuottoon enemmän ite.
Ehkä se sit vaan eksyi ku sehän lupas tulla nostamaan kävi miten kävi? Me ollaan miken kaa ihan ihmeissämme, että notta miten nyt näin kävi?