Ei ole, vaan hassusti näyttää siltä. Ei ollut kun toi kuva tällä kertaa käyttiksenä kun otin vain kaksi. Hame peittää ton ristiasennon jaloissa hämäävästi.Siis onhan noissa jaloissa nyt jotain väärin... Mike?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole, vaan hassusti näyttää siltä. Ei ollut kun toi kuva tällä kertaa käyttiksenä kun otin vain kaksi. Hame peittää ton ristiasennon jaloissa hämäävästi.Siis onhan noissa jaloissa nyt jotain väärin... Mike?
Ei luistamisessa kuseta kuin itseensä ja vierekkäin siinä veivataan ja kärsitään. Oli muuten toi olkapääjuttu aika hirveetä, ei kuulosta paperilla miltään, mut koittakaas. Ja menkää väkisin yhtään pysätymättä.Taas mukavan yksinkertaisen hirveä treeni ja varmasti toimii ku tekee kunnolla. Teettekö muuten nuo sarjat samaa aikaa vai että toinen valvoo toisen tekemistä että ei lusmuta? Entä noissa olkien ja käsien 15minuutin jumpissa?
tottakait tolla rahalla saa uuden vastaavanlaisen kapistuksen, mutta se nyt o aivan eri asia. mitä vitun väliä sillä on tässä tapauksessa, korjaus on korjaus. on vielä melko edullinen toi 700e tosta, kyl tuossa riittää työnsarkaa. turha siitä on vinkua.
Niin mitä samaa siinä asiassa on? Näyttääkö susta tuo kangoon paska siltä, että sitä o pidetty ku kukkaa kämmenellä?Nii, no jotkut ei ymmärrä.. Sama asia jos sären 83vm GT corollan joka on pidetty kun kukkaa kämmenellä, korjaus maksaa 5000e ja sen jälkeen rupeen kitiseen kuinka nettiautosta saa vastaavia samalla rahalla jolla on ajettu 20 vuotta rallia....
Niin mitä samaa siinä asiassa on? Näyttääkö susta tuo kangoon paska siltä, että sitä o pidetty ku kukkaa kämmenellä?
Mitekä muute omavastuu on noin suuri? Vissii pienemmät kaskon vakuutusmaksut?
Vähän lipsuu aiheesta taas. Mutta onhan tuo Kangoo ihan jäätävä katiska. Ennestään jo niin rumassa kunnossa että ei noi vauriot sitä kyllä yhtään pahenna. Ja jos on ulkosesti noin huonosti pidetty, niin tuskin on teknisestikkään sen paremmin pidetty. Se nyt vaan on pienempi kynnys esim. pestä auto kerran-pari kuussa kun tehdä siihen laaja remontti/huolto.
Jos itse tuon rytöläjän omistaisin, niin ottaisin kyllä kertakorvauksena vakuutukselta rahat. Ajelisin tollasenaan ja säästäisin vakuutusrahat _autoon_. Auton oletettu elinikä on niin lyhyt ja kuntokin ruma että eipä nuo jäljet luulisi haittaavan ajoja. Noita kun näyttää saavan fiksukuntoisia jopa alle tonnin. Eipä noi mitään arvoa pidä.
Ehkä siinä on tunnesidettä mukana?
Voihan näinkin olla, mut ei mulla tulis mieleenkään vaihtaa omaa motskaria josta tiiän että se on hyvä toiseen samanlaiseen josta en tiedä onko se hyvä... Sitä tässä nyt haetaan takaa..
Mikä tossa autossa viittasi "huonoon pitoon"? Lika? En minä ainakaan jaksa olla autoa joka viikko pesemässä. Ihan oikeasti, eihän tossa oo ees ruostetta ja sisältäkin siisti.
Edit. Oon wqwq:n kanssa samaa mieltä, vaikka ulosanti voisikin olla parempaa..
Noin likaiseksi auto ei tule viikossa eikä kahdessa. Väittäisin että ei ole tänäkesänä vielä ainakaan pesty. Tuo nyt ei ole mitään märästä tiestä tullutta irtokuraa vaan ihan rehdisti kertynyttä (hieman pinttynyttä) paskaa. Ei ole ruostetta?? Onhan tuo takakaari aivan mätä. Peltiäkin jo kadonnut korroosiokärpäsen mukaan. Siinävaiheessa viimeistään kun kaaret rupeaa kukkimaan niin niille tehdään jotain. Eli jos ne päästetään tolleen läpiruostumaan niin viittaa vahvasti ns. huonoon pitoon. Eli ei välitetä vaikka auto happanee käsiin. Sisustan siisteydestä en osaa sanoa mitään kun en ole kuvia nähnyt, vai olenko missannut jotain sisustakuvia ko. autosta?
Mikä tossa autossa viittasi "huonoon pitoon"? Lika? En minä ainakaan jaksa olla autoa joka viikko pesemässä. Ihan oikeasti, eihän tossa oo ees ruostetta ja sisältäkin siisti.
Edit. Oon wqwq:n kanssa samaa mieltä, vaikka ulosanti voisikin olla parempaa..
Tottahan se. Tästä yksi aina-ollut-kaupunkilainen ilmoittautuu ja voin rehellisesti sanoa etten tiedä autoista hevonhelvettiä. Arvostan niitä jotka tietää, mutta mua ei juuri kiinnosta edes opetella vaan tyhmänä maksan hirveet summat kun kiikutan kerran vuodessa merkkihuoltoon ja uskon kun sanotaan että joku pitää vaihtaa.Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta yleisesti ottaen kaupunkilaisen ja maalta tulevan perustieto autoista on aika eri planeetalta, vaikka ne maatalon pekat onkin rassannut naurettavan näkösiä sierroja sillä aikaa kun kaupunkilaiset on ajanu hyväkuntoisella nissan almeralla..

Viparit sivuille.
Kaikki kahvit.
En seuraa.
En muista, mut joskus oli taulu himassa.
Samoin.
- - - Updated - - -
Kangoon korjaus vakuutusyhtiön mukaan 719 euroa, saatana sillä saa tommoisen samanlaisen ilman ruostetta nettiautosta.
katso liitettä 101239
Autoilla hintaeroa yli 40 tuhatta euroa, korjauksessa eroa 300 euroa.
Mitä merkitystä autojen hintaerolla on? Sehän ainoastaan kertoo että 40 tuhannen autossa käytetään yhtä paskaa peltiä kun muutaman satasen kangoossa...

Niin se perkl tuppaa menemään.. Mut onha vakuutusyhtiöö mukava mollailla silti, on ne saatan tyhmiä kun ei mistää mitää tiedä..ken tyrii, hän maksakoon. purnata saa tietysti![]()