Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

opettele sinä virolainen supermies (Hänman) artikuloimaan suomea kunnolla :)
hm.webp
Heittäkää toi kusinen suolenpätkä (A-fitness) rimpula pois palstalta!

Terve!

Tuossa joku viesti takaperin kerroit, että pidät rasvoja yliarvostettuina jne.

Jos viitsit, niin heitä ihmeessä mielestäsi sopivat prosentit makroista dieetille ja bulkille. Ja mitkä on ns. pakolliset rasvat omegoiden lisäksi?

Nöyrästi kiittäen!

Osaatko sanoa mistä johtuu, että iPhone 5:lla otetuista kuvista tulee ihan törkeän rakeisia ja huonoja kun niitä uppii tänne foorumille Tapatalkilla? Ei tuo voi ainakaan puhelimesta johtua.

Suurin määrä kaloreita minkä oot päivän aikana sisäistäny?
En ole laskenut koskaan.

Lempiliha? Nauta, broisku, possu, jotain riistaa, kenties kalaa?
Kyllä pitää sanoa, että poro. Käristettynä törkeen hyvää. Esim Manalassa saa ihan sikamaisen herkullista poronkäristystä muusilla.

Kyllä se taitaa kana olla?, Mike vituttaako ikinä, kun tulee samoja kyssäreitä vuodesta toiseen?
Ei vituta.

Terve!

Tuossa joku viesti takaperin kerroit, että pidät rasvoja yliarvostettuina jne.

Jos viitsit, niin heitä ihmeessä mielestäsi sopivat prosentit makroista dieetille ja bulkille. Ja mitkä on ns. pakolliset rasvat omegoiden lisäksi?

Nöyrästi kiittäen!
Bulkilla ei ole mitään väliä, kunhan proteiinia saa tarpeeksi. Silloin tosin painottaisin hiilihydraatteihin valiota. Dieetillä on melkoisen yksilöllistä, mä en vetäis rasvaa kuin vain välttämättömät.

1. Milloin aloit "hengaamaan" Nyyssölän kanssa ? 2. Mikset kirjoita edes jotain vastiksen threadiin niin saatais closure koko hommalle? :)

1. Milloin aloit "hengaamaan" Nyyssölän kanssa ? 2. Mikset kirjoita edes jotain vastiksen threadiin niin saatais closure koko hommalle? :)

Mikan tapasin about 10 vuotta sitten kun Aki osoitteli salilla pitkälettistä intiaania ja kertoi tuon olevan lahjakkain bodari Suomessa. Sitten Mikasta tulikin mun bestis(vois miehillä olla niinQ bestiksii?).

En jaksa sitä ketjua enää lukea, pelkkää paskaa se on ollut jo pitkän aikaa. Hirvee meteli tyhjästä.

Mikan tapasin about 10 vuotta sitten kun Aki osoitteli salilla pitkälettistä intiaania ja kertoi tuon olevan lahjakkain bodari Suomessa. Sitten Mikasta tulikin mun bestis(vois miehillä olla niinQ bestiksii?).

Teän touhu on kyllä aivan mahtavaa! Eikä oo mitään perseennuolentaa :D Vaan, ihan oikeasti tulee semmoinen "kotoisa" fiilis, aina kun katsoo gymlogia tai kuuntelee podcastia. Hauskaa, asiantuntevaa ja inhimillistä aina kun Mike sanoo "älä huua", "älä huua siihen mikkiin". :D (Eikä nyyssis mun mielestä edes huuda tai sit oot säätäny äänet jälkeenpäin :D) Mutta hauskaa ja hyvää settiä.Keep up the good work.

En jaksa sitä ketjua enää lukea, pelkkää paskaa se on ollut jo pitkän aikaa. Hirvee meteli tyhjästä.

:D Tää oli se closure koko hommalle.

Ja tuosta bestiksesta. Voi olla. Itseasiassa, mulla on hyvä frendi (bestis) joka itseasiassa muistuttaa kasvoiltaan paljon Nyyssölää ja meillä kanssa juttu luistaa. Ei oo tosin mikään bodari saati sitten saliharrastaja.

e

Meinasin kuolla nauruun viime podcastin lopussa, kun pelleilitte sillä facemakerilla. Kun Nyyssölä sanoi "älä sää mulle ala". Se melkein tappoi minut. :D

Mike, mitä mieltä olet tuosta nostosta videon kohassa 5:25?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eilen jalkaprogea 20kg nousuilla hackissa kutosia. Pääsin ylöspäin taas ja 170kg nyt, en korottanut 180 kiloon suoraan, koska 20kg nousu viikossa on aikas paljon.

Illalla sitten olkapäille melkoista jumppaa Peterin kanssa.

Supersarja, jossa vipunosto kässäreillä sivuille 10 toistoa 14kg:lla ja perään etuvipari 15kg levyllä 10 toistoa. Tätä sitten tehtiin taukoamatta 15 minuuttia ees taas. Perään sitten Decan vipukone ja vipuvarsipunnerrus. Siinä niin-ikään 10 toistoa kummassakin tauotta 15 minuuttia. Eli 30minuuttia suoraa työtä ilman taukoja, mitä nyt kerkes vettä hörppimään sarjojen välissä. Loppuun sitten kimpassa vielä tangolla 100 toistoa rinnalle ja siitä ylös.

Mike hei, tää on paras urheilupalsta mitä Suomesta löytyy, mutta mikä juttu toi on että kirjaustuessa tulee jotain pölynimurimainoksia.
Kaupallisen peruskoulutuksen käyneenä oletan, että siinä ovat finanssihommat kyseessä, mutta joku tolkku.
Vai mistä on kyse?? Selvitä peruskävijälle.

Puhallusvillaa!!?!?!?!?!?

Mikeltä tiukka arvio syksyn suomen prokisan suomalaiskisaajien järjestyksestä ja pientä analyysiä miksi kukin milläkin sijalla. :-)
Koliseeko Tourekki pahoin ilman ilma-alustaa?
Koska Range Roveri alle?

Back
Ylös Bottom