Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vain jos Peter pitää.Pidätkö kevyitä viikkoja?
En pidä, inttiaika pilasi fiilikset tosta kaupungista.Miksi jätkä dissaa Oulua? Inttikautesi olisi pitänyt olla elämäsi parasta aikaa, luultavasti herutit myös joltain oululaiselta minkiltä. Mitä v*ttua!? :D
Testaas Bathoryn levyt Hammerheart, Twilight Of The Gods, Blood On Ice ja molemmat Nordland-kiekot. Ei lainkaan niin bläkkistä vaan huomattavasti eeppismepää kamaa.En diggaa, liian blackista.
Ei jaksa seuraa, enkä ole käynyt katsomassa, mutta kiva on pelata. Aina miettinyt mitä ne värikoodit siellä merkkaa.Mitä mieltä pesäpallosta ihan noin niinkun lajina? Ootko koskaan käyny kattomassa pesis ottelua?
Niin pitkälle kun aika antaa periksi. Mua kiinnostaa ihan kamalasti miten sci-fiksi ihminen vielä tekniikan saa. Miettikää mitä on 50 vuoden päästä kun tekniikka menee kokoajan eteenpäin lujaa.
Ei voi tietää mitä silloin arvostaa, niin pitää vain ootella ja katsoa.Tarkennan vähän kysymystäni eli kiehtooko sinua ajatus elää 70-90-vuotiaana, kun suurin osa fyysisestä toimintakyvystä on mennyttä vai olisiko parempi kaatua "saappaat jalassa" esim. ennen eläkeikää?
Ohan noita kuunneltu 90-luvulta lähtien, mut thrash-metalli ei koskaan ole iskenyt.Mitä mieltä bändeistä Death,Carcass,testament? entä Thrashista?
Pisin aika on alle vuorokausi kun täältä olen ollut poissa koskaan muistaakseni.60000 viestiä napsahti täyteen, niin tuli mieleen että:
Mikä on pisin aika ettet ole käynyt pakkiksella ollenkaan, vai onko sellaista päivää edes olemassa?
Osaatko arvioida kuinka paljon tunteja päivässä/kk/vuodessa teet duunia pakkiksen eteen?
Mitkä topikit nostaa eniten v-käyrää?
Olihan ne Bullin kuvaukset tälläviikolla?
Eipä tässä nyt muuta, makiaa päivänjatkoa ;)
Olen saanut nuorena kollina pataan ja antanut muutaman kerran.Ootko koskaan saanu pataan?
Entäs onko koskaa tullu ketään vedettyä pataan?
Olishan se pakko.Jos tietäisit, ettet jossain vaiheessa pystyisi enää pakkista pyörittämään, olisitko valmis antamaan ohjat jollekin muulle?