Eipä tuo nyt haittaa, ohan niillekin omat keskustelut, tänne vain.Vissii tarkottaa sitä et forumilla on paljon sakkia jota ei puntti kiinnosta :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä tuo nyt haittaa, ohan niillekin omat keskustelut, tänne vain.Vissii tarkottaa sitä et forumilla on paljon sakkia jota ei puntti kiinnosta :D
Mistähän stadissa löytäis teräksisen juomapullon? Pura, Klean Kanteen jne merkkinä? Ulkomailta saa, mutta postarit on enemmän mitä itse pullo.
Mistähän stadissa löytäis teräksisen juomapullon? Pura, Klean Kanteen jne merkkinä? Ulkomailta saa, mutta postarit on enemmän mitä itse pullo.
Vähän liian pieni se SIGG ja tosiaankin ruvennut miettimään miten paljon tommoinen hapokas juoma oikein irrottaa kemikaaleja noista pulloista. Miksi Coca-Cola maistuu erilaiselle lasipullosta kuin muovipullosta? Löysin Ebaystä Klean Kanteenin kestäviä pulloja ja otin sieltä kun oli vitosen postarit. Yksi 800ml kokoinen treenin ajaksi ja 532ml ennen treeniä. Vetelen intraa 30g ennen treeniä ja sitten treenin aikana pullossa lojuu intraa 30g. Muutaman kympin tommoinen maksaa ja noi kestää forever.Tätähän mä kerran sulta kysyin :D Rikoitko sen SIGG:in? Ostin sitten jonkun perus merkittömän version joka halkesi tippuessaan maahan. Nyt pitäisi löytää sporttikorkilla oleva sellainen vaikkakin olen kuullut että sellaisesta ei oikein tule vesi jos ei ole imu kun kuustoistakesäsessä..

Happamat nesteet liuottavat niistä alumiinisista astioista sitä alumiinia, eli ehdottomasti rst/hpk oltava materiaali.
En niin, mitä sitten?et taida mike kestään yhtään kritiikkiä, mitä olen lukenu näitä höpinöitäs?
Nyt pitää sanoa, etten kyllä muista, siitä on meinaan melko kauan kun viimeksi ylipäätänsä ole juonut ja lyhyitä vetänyt viimeksi vuosia sitten muistaakseni.Väkevin alkoholijuoma mitä viimeksi joit? Jallu, kossu, Jokin viski jne.?
Perussettiä, ei mitään erikoista jouluun liittyvää. Tylsä päivä kuten kaikki turhat pyhät.Mitäs on Miken jouluun kuulunut?
Hyvää joulua sinullekin.et taida mike kestään yhtään kritiikkiä, mitä olen lukenu näitä höpinöitäs?
... vai juotko palkkarin yms.
Jospa nyt ei ruvettas pilkkuu nussimaan, eiköhän tuosta älytä että en tarkoittanut palkkaria koko päivän ravinnoksi.Palkkari on semmonen ihmejuoma, että siitä proteiinit kasvuun. Riittää koko päiväksi.
Koneet ja vapaat yhdessä toki, kummastakin parhaat palat käyttöön. Proteiini koostuu päivässä jauhelihasta, rahkasta, maidosta ja Puddingista jos kiristelen. Palkkarina vedän semmoisen kombon, että ennen treeniä 30 grammaa Intraa, treenin aikana 30 grammaa Intraa ja treenin päätteeksi 40 grammaa Amino Rushia. Siinä on aminohappoja koko treenin edeltävän ja sen aikaisen sekä jälkeisen ajan kierrossa. Olenkin nykyään aminohappomies.Koneet vai vapaat painot?
Mistä yleensä saat proteiinisi, tarkoitan että syötkö lihaa, vai juotko palkkarin yms.
Vaikutteita hulkilta vai wileniukselta ?Olenkin nykyään aminohappomies.