Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Yleensä pitäisi välttää ylisanoja, mutta nyt en kyllä niin tee. Tämä oli loistavasti kirjoitettu, hienosti luettu ja selvästi oma tarinasi. Mike, kiitos!

Tuli jotenkin mieleen Pekka Sauri. Ehkä Mike voisi tehdä yölinjalla imitaation?

Voi ei... Sanoit hyvästit tupakalle! Tai siis hieno homma, mutta tuosta tupakkapuheesta tuli kovin kaihoisat fiilikset "yhteisiä tupakkahetkiämme" kohtaan :) Hauska nauhoite eniveis!
Kyllä, en enää koskaan vakitupakoi, koska se ei ole kivaa. Muutama tulee välillä poltettua, mutta hyvin pystyn pitämään kurissa, no hätä. Pääosin siksi, että otin todellisen stopin tapatupakoinnille, eli asetin itseni alussa alttiiksi tilanteisiin, joissa tuli poltettua. Tavasta pääsi parissa viikossa eroon ja kun ei ole nikotiiniriippuvuutta, niin ei tee siksikään mieli. Seinään ei loppunut, mutta väheni siis laakista 95%, joka on jo aika hyvin 8 vuoden jälkeen. Kaippa tässä kokonaan loppuu pian, kun ei se maistu edes randomisti enää niin hyvälle.

Tavasta pääsi parissa viikossa eroon ja kun ei ole nikotiiniriippuvuutta, niin ei tee seksiäkään mieli. Seinään ei loppunut, mutta väheni siis laakista 95%, joka on jo aika hyvin 8 vuoden jälkeen. Kaippa tässä kokonaan loppuu pian...

Mä luin vähän väärin :D Mut hieno juttuhan se on. Itselläni ei ole minkäänlaista nikotiiniriippuvuutta, olen kevyesti päiväkausiakin joskus polttamatta, mutta tapatupakointi, ah, siinä on sitä jotain!

Muistelen että joku olisi joskus kysynyt, mutta käykö Mike koskaan kupilla. Siis, en tarkoita yhtä tai kahta.

Tuli mieleen noista tupakointitilanteista.

Siis todella harvoin käyn, about kerran tai kaksi vuodessa, enkä silloinkaan ota isommin. Kunnon jurrista on kyllä aikaa ihan helvetisti, siis olisko ollut 2002.

Silloin kun käyt, mitä juomia uppoaa väkevistä, entä miedoista juomista? Oletko ikinä joutunut putkaan?

Silloin kun käyt, mitä juomia uppoaa väkevistä, entä miedoista juomista? Oletko ikinä joutunut putkaan?
Siideriä vedän kuin fruittari konsanaan, mut jos mennään lyhyisiin, niin silloin menee mitä sattuu. Putkaan olen joutunut nuorempana Tammerfesteillä, en kyllä tehnyt mitään, frendi hajotti maahan terassilta nussimansa tuopin ja kytät luuli, että se olin minä. Frendi vielä sanoi, että hän sen hajotti, mutta ei kyttiä kiinnostanut.

Me voitais Nyyssiksen kanssa duunaa feikkiyölinja.

Voin soittaa sinne kuvitteellisen ongelman kera, jos sinne soittaa muitakin, eikä ääniä paljasteta kuka kuuluu kellekkin.

edit. Itseasiassa saattas olla aika hauska idea. Ette tiedä kuka soittaa ja saatte ratkastavaksi ties mitä ongelmia ihan ex-tempore.

Kyl me toi tehdään varmasti! Hitto siitä tulee hauska. Täytyy soitella Mike sulle, pidetään palaveri!! Kohta muuten alkaa Miken kanssa uudet projektit! Niitä odotan innolla!

Back
Ylös Bottom