Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

moro mike. Kerros vaik muutama hyvä kahvipaikka helsingis, mihin voisin viedä mun tyttöystävän kahville?
Ehdottomasti La Torre fazione tuossa Aleksilla pari sataa metriä stockalta senaatille päin samalla puolella kakkoskerroksessa. Toinen vaihtoehto viikolla jos on liikenteessä, niin Tornin terassille, kallis kahvi, mut makeet maisemat.

Jos vaikkapa jättää juopottelu illan tekemättä niin voi käydä vaikka kahdestikin kahvilla ja leivoksen kanssa. Kahvinjuonti harrastus on kyllä ihan juonti harrastuksista halvimmasta päästä.

Kahvia Mikellä menee mutta entäs tee? Sanoit joskus että aikomuksena olisi myös erillaisten teelaatujen juonti. Näin ainakin muistelin..
Vedenkeitin on hommattu, en vielä ole alkanut keittelemään. Tossa vieressä on kiva teeliike, sieltä sitten vain hommaamaan raaka-aineita.
mitäs liikeitä mike tekee yleensä selkätreeneissä? mitkä ovat mielestäsi olleet parhaat selkäliikkeet itsellesi?
Alatalja ja ylätalja sekä pullover. Paras liike ever on kuitenkin kulmasoutu.

Joo se on kyllä totta.. Itelle meinas käydä hassusti eilen liikennevaloissa kun edessä oleva taksipaku lähti pakittelee reippaasti taakkepäin. Vaikka jos ois viitsiny kattoa ni varmasti jommasta kummasta peilistä mut ois nähny ku en todellakaan ollu "perseessä kiinni" :jahas: Mut ei piä pelätä ku sekaan vaan! :dance:

No jos nyt vain kahvit kiskaisee, niin ei siinä konkurssiin joudu. Perushinta sumpilla on alta 3 euroa joka paikassa. Alle 4 euron saa Fazionessa loistavan capun.

Joskus aikoinaan kävin Kampin lähellä sijaitsevassa kahvilassa kahvilla ja sortilla niin hintaa kerty kivasti sellaset 7-8 euroa. Ite oon välillä niin kitupiikillä päällä että 3 euroa kahvista tekee pahaa. Jos lähen reissuun niin otan yleensä kahvitermarin mukaan. Mut onhan se kiva sillontällön käydä ihan kahvilassa kahvilassa.

Vedenkeitin on hommattu, en vielä ole alkanut keittelemään. Tossa vieressä on kiva teeliike, sieltä sitten vain hommaamaan raaka-aineita.

Alatalja ja ylätalja sekä pullover. Paras liike ever on kuitenkin kulmasoutu.
itse teen kulmasoutua käsipainolla penkkistä tukea ottaen, kun tangolla ei taivu. mitkä ovat mietteesi tangolla vs. käsipainolla tehtynä. tangolla tehden keskikroppakin vahvistuu paremmin samalla?

itse teen kulmasoutua käsipainolla penkkistä tukea ottaen, kun tangolla ei taivu. mitkä ovat mietteesi tangolla vs. käsipainolla tehtynä. tangolla tehden keskikroppakin vahvistuu paremmin samalla?

moon niin pienikokonen ja muutenki oudon fysiikan omaava et kyljet iha kipeet ku tekee yhel kädel kulmasoutua penkkii tuettuna :D

Back
Ylös Bottom