Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kait ne on jonkun soveltuvuusarvion sinunkin kohdalla ovat tehneet, kun kouluttivat pioneeriksi eivätkä joukkueen johtajaksi?
Minä itse halusin nimenomaan pioneeriksi ja kysyivät, että ootkos nyt varma, sanoin että joo, tietämättä että Oulussa oli lähin komppanja. Kyllähän ne siellä tyrkytti AUKia sitten toki perinteiseen tapaan.

Eihän tietysti työllisyyden kannalta lyhyellä aikavälillä ole ihmisen näkökulmasta haitaksi, että ylläpidetään valtion toimesta työllisyyttä maksoi mitä maksoi. Valtion suojaduuneilla maa nousuun.

4 parasta ja itse eniten käyttämääsi selkäliikettä? :)

Kulmasoutu tangolla myötäotteella, en tosin tee nykyään. Oikea selän massaliike.
Ylätalja myötäotteella
Pullover taljassa köysillä pitkänä sarjana kevyillä painoilla, antaa hurjan tuntuman latseihin ihan alas asti.
Yhden käden alatalja, saa eristettyä todella hyvin eri puolet selästä ja varsin hyvä tasapainottamaan symmetriavirheitä

Niin ja hauska juttu. Yksi kaiffari, siis mies tuolta keskieuroopasta on rakastunut meikään, pitää mua niinQ niin seksikkäänä. Keräilee käytettyjä posehousuja ja haluais ostaa multa mun käytetyn paidan, hikisen sellaisen. Kyllä meikä myy jos tarpeeksi maksaa, ihan millä eritteillä tahansa. Ei ressiä.

Niin ja Jennin uusin levy on vitun hyvä ja tein teknisesti hyvän kuvasetin tänään, varsin siistii.

Ihan piruuttani kännykkäräpsy uusista kengistä. Ei tosin yhtä prameat, kuin Miken keräilemät, mutta tuollaisia kokomustia olen hakenut. :)

osirisg.jpg

Niin ja hauska juttu. Yksi kaiffari, siis mies tuolta keskieuroopasta on rakastunut meikään, pitää mua niinQ niin seksikkäänä. Keräilee käytettyjä posehousuja ja haluais ostaa multa mun käytetyn paidan, hikisen sellaisen. Kyllä meikä myy jos tarpeeksi maksaa, ihan millä eritteillä tahansa. Ei ressiä.
Aika helmi. :) Painostaako se sua jollain sähköposteilla?

Back
Ylös Bottom