Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Itse ainankin voin kuvitella vastaavan tilanteen omalle kohdalleni oikein hyvin, mitään turhauttavaa siitä löytämättä, tai jos löydänkin, niin en ainankaan moiseen suostuisi.
Mistäs vitusta minä tiesin mitä ne aikoo kysyä kun piti olla kyse Pakkotoistosta ja lääkkeistä, ei siitä mitä jollekin voimailijalle voi sanoa tai paljonko mä nyt penkistä nostan. Ja kyllä sä olet simppelisti tyhmä, jos luulet, että yhdellä haastattelulla muutetaan mitään kuvaa mihinkään suuntaan. Ihme vitun narinaa tästäkin. Kysymykset oli hölmöjä ja vastaukset vastaavasti yhtä hölmöjä, simppeliä. Teille pitäis pistää kunnon pamikuuri tai kännit, niin rentoutuisitte vähän, tommoinen akkamainen tiukkapipoinen marmattaminen kaikesta on naurettavaa.

Mistäs vitusta minä tiesin mitä ne aikoo kysyä kun piti olla kyse Pakkotoistosta ja lääkkeistä, ei siitä mitä jollekin voimailijalle voi sanoa tai paljonko mä nyt penkistä nostan. Ja kyllä sä olet simppelisti tyhmä, jos luulet, että yhdellä haastattelulla muutetaan mitään kuvaa mihinkään suuntaan.

En sanonut omista luuloistani tietääkseni mitään, mutta jos ylipäätään haastatteluun suostuu, niin voisi olettaa että haluaa antaa mahdollisimaan hyvän kuvan edustamastaan alasta ja firmasta. Tuosta sitä ei kyllä hyvällä tahdollakaan löydä.

En sanonut omista luuloistani tietääkseni mitään, mutta jos ylipäätään haastatteluun suostuu, niin voisi olettaa että haluaa antaa mahdollisimaan hyvän kuvan edustamastaan alasta ja firmasta. Tuosta sitä ei kyllä hyvällä tahdollakaan löydä.
No mun onneksi sun oman pään sisällä olevat jutut eivät ole todellisuutta. Pakkotoisto mainittiin monta kertaa ja joka tänne tulee, varmaan osaa vetää ilman sun mahtavia analyysejä itse tämän paikan tason. Joten voit olla huoletta tai itkeä itsesi uneen. Hajoo siihen, mä en sentään flipannut radiossa, sä flippaat kun mä en flipannut, säälittävää.

Mukava oli kuunnella tuollanen "lääke" haastattelu jossa haastateltava tietää mistä puhuu, toisinkun se yksi ylen ohjelma markusta. Tuskin niiltä mimmeiltä nyt viisaita kysymyksiä olis kannattanutkaan odottaa tai mistäs sen tiedän mutta näin arvelisin.

Ei tuo nyt kovin leppoisaa mun korvaan ollut. Vähän vitutti myös noi haastattelijat kun mimmit oli vähän hukassa. Olli ja Tuomas olis ollut aikanaan aika loistava haastiskaksikko tolle aiheelle:D Mut eihän siinä, hauska settihän se oli.

Kyllä. Junes&Rajala olis vetäny tuon ihan eri tyylillä. Tuomas muutenki voimapuolen miehiä, joten kysymysten taso olis ollu aivan eri tasoa. Muistan kun aikanaan näillä kavereilla oli muutama voimannostaja haastateltavana, ja hyvin läpänderi lensi. Juttujen taso on kyllä tällä kanavalla laskenu ihan vitusti.

Ei muuta kun uutta matoa vaan koukkuun! Joku dopinkishöy maikkarille tai jotai:D

No siis multa kyseli tämä ohjelmavastaava siinä ennen ohjelmaa kiinnostuneena vähän kaikesta Pakkotoistoon liittyvästä. Mut ilmeisesti ohjelmassa ei ollut tarkoitus sittenkään noita käsitellä. Se meni sitten tommoiseksi. Ja mä nyt yritin ettei se menisi liian vakavaksi, mutta silti jotkut tosikot veti tästäkin karseet porot.

Ihan hauska haastettelu oli. Tyhmään kysymyksiin tyhmä vastaus luonnollisesti. Ja noita tyhmiä kysymyksiä oli kyllä useita.
Eivät nuo naiset oikeen kovin hyvä haastattelijoita olleet, kun asiasta ei ollut juuri mitään tietoa. Mutta ihan hauskaa läppää oli.

Ainiin, eikä tota haastattelu kannata liian tosissaan ottaa.

Yks parhaimmista läpistä oli tuo, Mitä voimailijalle voi heittää? No, vaikka mitä jätkä?

No ei kyllä ollut edes tarkoitus pistää mitään luuta kurkkuun mukaville mimmeille. Tuon ohjelman tarkoitus nyt vain ei ole ilmeisesti olla mitenkään syvällinen, eikä tässä nyt mistään varsinaisesta käytöstä nappaisikaan höpistä kovin vakavasti.

Dropittaminen yleensäkin on aika glamouritonta, ei siinä ole mitään erikoista. Kunnon rappiotenulta tulee paljon parempaa läppää jos pitäisi itse aineista jauhaa paskaa.

Ai mulla on murossakin oma fanbase. Jee! Mut hyvä että nuorilla on useita paikkoja joissa purkaa pahaa oloaan.

Oikeesti tuo on aika huvittavaa, mut samalla jotenkin vitun siistiä. Jos tommoinen perus rillipäinen muronörtti menis radioon selittämään siitä, miten on nähnyt elämässään enemmän näytönohjaimia kuin naisia, niin se ei kiinnostais vittu ketään. Mut ootas kun maikki on rauhallisesti selittämässä jotain, niin kauhee poru joka forumilla :D

Mut annetan senverran siimaa, että suurin osa muroista ovat ihan asiallista lössiä, samat lärvit ne täälläkin surffaa. Ilkka Vuorenmaa(puhelinmyyjä) on vain vetänyt isommat porot kolviin.

Haastatteluissa on aina se että joku itkee ja joku on tyytyväinen. Kuitenkin se yhteishenki on fitness piireissä aivan riittävä pitämään yllä rakentamaansa ympäristöä riippumatta tippaakaan asenteista tai ennakkoluuloista, näkeehän sen esim. pakkiksen kasvavassa suosiossa. Kuntosali on aina aihe josta voi jutella, melkein kuin säästä.

Ihan hyvä se oli, sanomattakin selvää että sun vastaukset kosketti monia paljon enemmän kuin tohtoritason lääkäreiden kommentit, jotka on yleensä ihan puutaheinää. Tuo oli edes mielenkiintoinen. Ei se ollut vakavaksi tehtykään eikä pitänytkään, sitte olis ainaki menty perse edellä puuhun IMO.

Hankala aihe johon löydetty mahdollisimman huonot toimittajat. Olis pitäny olla edes jonkinmoinen tausta haastattelijalla niin kuuntelijatkin olisivat saaneet jotakin irti. Sama kuin oltaisiin pistetty mimmit haastattelemaan räikkösen mekaanikkoa ja aiheena formuloiden huolto kisojen välillä. Ei olisi kovin montaa järkevää kysymystä tullut varmaan. Helpompaa on meille että kaikki luulee Markun olevan totta. Vituttaa oikeen Miken puolesta koko YleX. No tietää ainakin ensi kerralla kysyä että ketä haastattelee.... kestämisiä.

Ihan hyvä haastis. Se on nyt vaan niin, että perusjanttereita kiinnostaa tuollaiset kysymykset. Pakkiksella kaikki on vaan niin asiantuntijoita, että kyssärit oli liian lapsellisia. Ps. kaikkii kiinnostaa paljon menee penkistä, kaikki ei vaan myönnä sitä.

Back
Ylös Bottom