Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Pystytkö seuraamaan reaaliajassa noita kävijämääriä vai päivittyvätkö ne tietyin väliajoin? Meinaan, ois ihan mielenkiintoista nähdä minkälainen vaikutus tuolla haastiksella on niihin.
Kävin just katsomassa statistiikan ja aika ylläripylläri. Ei ainuttakaan vierailua Pakkotoistolle ylen sivuilta. Facebook ykkösenä kun pistin sinne linkit haastiksesta. Google kakkosena. Murossa on varmaan kanssa jotain vittuilua kun sieltä tullut muutama kymmenen tänään. Ei tuo varmaan vaikuta pätkääkään.

Hyvä haastattelu!

Kuinka usein käyt nykyisin treenaamassa?
Aika kovasti käy, vip-blogissa lisää juttuja. Viime viikolla kävin 5 päivän aikana 10 kertaa.

Aika kovasti käy, vip-blogissa lisää juttuja. Viime viikolla kävin 5 päivän aikana 10 kertaa.

Treenailit vissiin tossa citygymillä? Minkälainen sali se on? Oon miettinyt et vaihtaisin ton kalliin Esportin salin siihen kun olis lähempänä ja tolla suoravelotuksellakin vielä kohtuullisen halpa kun en tuolla Esportissa missään jumppatunneilla kuitenkaan koskaan käy.

Herkkua kommenttia tuolla YLE:n sivuilla:

"Huh! Ei uskoisi, että voimailupalstan pitäjä on tuommoinen laiheliini ja tynkä! Eipä näy dopingin käyttö ulkoisesti missään, samanlainen peruspaavo kuin muutkin.

Miksi haastateltava on vihainen? No siksi, koska doping-aineet aiheuttavat agressiota."

:lol2:

Onko sillä väliä että onko vihainen vai ei, sillä onhan sun oltava jos oot hormooneja käyttänyt! Etkös sä ollut kaljukin haastattelussa ja salihousut päällä vyölaukulla höystettynä?:D

Tässä parhaillaan kuuntelen eikä tossa mun mielestä mitään vihaisuutta ole. Ihan hyvää settiä.

Asiallinen haastattelu. Onko rauhallisuus vihaisuutta? :o

Mitä se Mike oikeen tytöille vitsaili ku niin hihittivät välitauoilla (kun musa soi)?:D

Joku kommentoija pelästynyt meitsiä YleX sivuilla. Miten tommoinen uskaltaa mennä baariin kun siellä ovella on oikea bodari :D
jätkähän oli lauhkea kuin lammas, se heikki on kunnon testohöyryissä jos äkäisyys on yksi sivuoireista :D

Rauhallisemmin ei kyllä enää voi puhua. Kaveri sano töissä kun tota kuunteli, että huomaa kaverista sen vetäneen jotain. En ota siihen kantaa,mutta itselle jäi se kuva että yritit hieman väistellä kun kysyttiin omakohtaisesta käytöstä. Tältä se siis meikäläiselle vaikutti

Mä usutin jengiä tänne, meikä vittu mitään väistele. Mun doping-kertomus on luettu 370 tuhatta kertaa, joten se on kaukana väistelystä. Mut koitin kyllä saada lössin tulemaan lukemaan sen täältä, kuin että alkaisin noin isoa juttua selittämään jossain radiossa. Mainostahan tuo on Pakkotoistolle ja omalle valokuvaamiselle, mä muuten tuolla olisi selittämässä yhtään mitään.

Mitä noihin sohvaperunoihin ja niiden psykoanalyyseihin tulee, niin sopii mennä koittamaan radioon noinkin henkilökohtaisesta asiasta puhumista, voi siinä yksi jos toinen hidastaa hieman lauseita, että kerkee kelaan mitä vastaa.

Tajuan kyllä sen. Mutta jos haastateltavasta jää se kuva että se koittaa vastata yhdellä lauseella joka kysymykseen ja kuulostaa siltä kuin nukahtais kohta,niin se ei ehkä oo sitä parasta mainosta. Enkä meinaa että aineista,dopingista yms pitäs puhua into piukassa kun ville 5v, mutta antaa asiallisemman kuvan kun on itse kiinnostunut keskusteltavista aiheista. Tai ainakin edes esittää olevansa. Mutta tämä siis vaan mun mielipide,jokainen muodostakoon omansa :)

Olis saanut haastattelijat olla vähän edes perille asioista niin olis tullut parempi haastis. Harmi ku se Heikki ei ollut tuolla, ei ole ollut koko viikkona.

Mike sulta kerran kysyin että ei tee yhtään mieli palata niihin massoihin mitä sulla parhaimmillaan oli. Vastasit että ei oikeastaan koska isompana on huonompi olla. Perusteletko vastaustas?

Mike sulta kerran kysyin että ei tee yhtään mieli palata niihin massoihin mitä sulla parhaimmillaan oli. Vastasit että ei oikeastaan koska isompana on huonompi olla. Perusteletko vastaustas?
No ainakin alaselkää särki joka kerta kun elopainoa oli. Samoin hengitys oli luonnollisesti raskaampaa. Kesällä oli aina vitun kuuma ja tuli hikoiltua pienestäkin liikunnasta. Ja mä olin aivan liian lihava kaupanpäälle, olis pitänyt pitää jotain rantakuntoa aina yllä lääkkeitä käytettäessä ja lösähtänyt sitten offilla.

Back
Ylös Bottom