Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

loppua kohden läppä kyllä parani. Ihme kekkeruuseja ne sinne radioon päästääkin ;-)

Haastattelijat esittivät kysymyksensä vähän turhan innokkaina inttäen. Mulla itselläni olisi varmaan mennyt hermo niihin vastaillessa. Kysymykset sinänsä olivat asiallisia, mutta olisivat voineet valita rauhallisemman linjan, kuten Mikellä. Tosin eihän YleX mikään asiakeskustelukanava olekaan, vaan viihdettä. Asiallinen haastattelu kuitenkin, eikä vastauksissakaan turhaan kaunisteltu!

Pitää muuten sanoa, että leppoisa ja siisti ilmapiiri siellä toimituksessa. Sisustus vähän sotkuinen, mut fiilis ihan trendikäs. Ei muuten ollut macceja ollenkaan, siitä annoin pyyhkeitä. Kuppasilla Windows-koneilla ne siellä veivas.

Niin ja joo, maceistä puheenollen. Perjantaina tulee toinen 30 tuumainen Applen cinema taloon. Sitten on nätisti vierekkäin kaksi, eli 60 tuumaa näyttötilaa. Pitäis riittää hetkeksi kuvankäsittelyyn.

Haastattelijat esittivät kysymyksensä vähän turhan innokkaina inttäen. Mulla itselläni olisi varmaan mennyt hermo niihin vastaillessa. Kysymykset sinänsä olivat asiallisia, mutta olisivat voineet valita rauhallisemman linjan, kuten Mikellä. Tosin eihän YleX mikään asiakeskustelukanava olekaan, vaan viihdettä. Asiallinen haastattelu kuitenkin, eikä vastauksissakaan turhaan kaunisteltu!

No aika silkkihansikkain pitäisi käsitellä jos tuo oli sun mielestä liian innokasta. Ihan hyvin meni homma pöydän kummallakin puolella.

Ihan hyvä haastattelu ja mun mielestä ei kysymyksissäkään mitään vikaa ollut.

:offtopic: Taitaa jotku tällä palstalla kuunnella radion haastiksia ihan ekaa kertaa elämässä kun on niin suuri yllätys että haastis onkin kevyttä jutustelua...

Toisaalta mitäs olisitte itse kysyneet, jos olisitte haastattelemassa Suomen suurimman sulkapallofoorumin pitäjää? Kuinka lujaa lyöt palloa? "urpoin kysymys mitä sulkapalloilijalta voi kysyä..."

Vähän tuossa haastattelussa haittasi se "voimailu" sana. Kun samoilla saleilla pyörii bodaajaa, fitness-kisaajaa, voimanostajaa, painonnostajaa, vahvamiestä, IP-lajin hemmoja jne. Sorry vaan mutta itse en ole Mikeä koskaan mieltänyt "voimailijaksi" vaikka jotain kisoja kai on takana. Todellinen voimailijahan käyttää vain penkkipaitaa. Baarissa ja hautajaisissa. Omissa hautajaisissa voi tosin tulla arkun kanssa ongelmia.

Täytyy muistaa että noi haastattelijat varmaan oli ihmeissään jo siitä että mikä ihme on testosteroni. Tiesi varmaan että se on hormoni mutta ei sen enempää sen vaikutuksista. Ja noille voimailija on vähän ku joku maahanmuuttaja tai jotain. Vaatii varmasti hyvin paljon kärsivällisyyttä tehdä tollasta haastista koska se on ku puhuis 5-vuotiaan kanssa.

Pystytkö seuraamaan reaaliajassa noita kävijämääriä vai päivittyvätkö ne tietyin väliajoin? Meinaan, ois ihan mielenkiintoista nähdä minkälainen vaikutus tuolla haastiksella on niihin.

Back
Ylös Bottom