Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

LOL. jengi ottaa vähän tosissaan taas. Relatkaa nyt kukkahatut. Mitä syvällistä voi kaivaa kysymyksestä "Joit kaksi pulloa kossua, tulitko känniin?".
Toi kysymys meni iteltä aivan ohi. Eihän noi tiedä dopingista mitään ni kai niille voi vähän selittää asioita. Ootin että siellä on joku joka vastaa asiallisesti kysymyksiin eikä vaan piipitä niinku joku nurkkaan ahistettu hiiri.
No mutta noista voi aina ottaa oppia ja ens kerralla vahvempana ;)

Niin siis kysyivät "Nousiko tulokset lääkkeillä". Mitä tuohonkin nyt sitten vastaa kun on päivänselvää kaikille, että tottakai ne nousee. Relaa vähän, ei tää niin vakavaa ole ainakaan mulle.

Sinne vain vapaasti muut jonoon suoraan lähetykseen vastailemaan tommoisiin kysymyksiin. Jos tuolla alkais ottamaan kaikki helvetin tosissaan, niin se vasta urpoa oliskin.

En mä nyt tiedä oliko haastattelijat huonoja. Kanavalla tuskin on tarkoitus alkaa mitään syvällistä veivaamaan. Mukavaa lössiä ne oli ja kyselivät kyllä ihan erilaisia kysymyksiä off-air. Mut sitä jätkää, joka oli mun heijarista kiinnostunut, ei näkynyt mailla eikä halmeilla. Olis nyt tullut morottamaan edes. Tiedä missä komerossa oli piilossa.

Hyvää putoilua alkoi tulla siinä "no mitäs luulet" kohdassa ja potti lähti himaan aika tehokkaasti "lenkkipolulta" läpällä. Oli pakko nauraa ääneen :D

Joo kyllä tuossa väkisinkin nauraa, saati kun kysyivät "mitä nykyään nousee penkistä", "ai paljon nouseen nykyään, ainahan sieltä jonkunverran tulee"..

Aikamoista diipadaapaa tuo haastattelu kun kysymykset oli mitä oli, mutta menihän se viihteestä. Btw unohdin eilen vastata Mike siihen viestiin kun jumitin leffaa sohvalla. Piti kyllä tulla.

Back
Ylös Bottom