![]()
Moi Mike!
Hahah :hyvä:
Toi on ihan selvä Mike ennen kuin sillä alko tää nykyinen guido-vaihe elämässä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Moi Mike!
Oikeasti tuo on Mike, julma salaisuus on nyt paljastettu. Ovat niin samannäköisiä, että päättivät kiinnijäämisen uhallakin jakaa työt siten, että Sillä aikaa kun tämä real Mike diablo paita päällä vääntää photarilla hienoja kuvia, on tämä julkisuuskuva mike le`sufeella osirikset jalassa tyylikkäästi edustamassa pakkotoistoa helsingin yössäHahah :hyvä:
Toi on ihan selvä Mike ennen kuin sillä alko tää nykyinen guido-vaihe elämässä :D

Se oon mä!Kuka toi Diablo-paitanen jätkä oikeasti on??
Mikella on varmaan Laces-softa ahkerassa käytössä. ;)Hei mua kiinnostaa myös noi kenkänauhaasiat.
Eli mien noi nauhat on tuolla sisällä?
Olen nähnyt erilaisia versioita, joko ihan valtoimenaan vaan siellä varpaissa, tai sitten laitettu pohjallisen alle, tai sitten nauhat lyhennetty ja solmittu läpän taakse...
Miten noi "kuuluu" laittaa, tai mikä on paras tyyli?
Mikella on varmaan Laces-softa ahkerassa käytössä. ;)
ja osa jotain muuta...ehkä itsellä alkaa olla ikää liikaa tälle palstalleOho, noin paljon miehiä! Tiesin kyllä enemmistön olevan miehiä, mutta 4/5. Ja mikä se keski-ikä oli? reilu 20 v.? Eli juttelen täällä parikymppisten pojankloppien kanssa :jahas:
Ei ole kengännauhoista probleemaa, laitan ne kuten sanoin, enkä kyllä tommoista softaa ole käyttänyt. Se, että joku onnistuu tuostakin vetämään porot kolviin, on vähintääkin erikoista.
Vai missasinko pointin, ignoraus = punaista valoaOisko Mike kiinnostusta The Saboteuriin ?
Ei ehkä kengännauhat, mutta oikeinkirjoitus kylläkin!!Mää en ainakaan ole vetänyt "poroja kolviin", kunhan ihmettelin kysymystä...mutta ehkä se kengännauhojen sitominmen oikein on tärkeää ja just se ratkaiseva tekijä perjantai-iltana
koskas tää on tehty? nimittäin toi 1300 vastannut tuntuu aika vähältä.
Ei ehkä kengännauhat, mutta oikeinkirjoitus kylläkin!!
koskas tää on tehty? nimittäin toi 1300 vastannut tuntuu aika vähältä.
edit. tuoltahan se gallupeista löyty. mutta siinä olikin jo pari sataa uutta vastausta. Toi pitäis saada johonki etusivulle tai jotain ni sais vähän paremmin selville, epäilen niin vahvasti että tällä foorumilla on vain 1400 käyttäjää.