Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jos toi jannu kävelis kaupungilla vastaan ni kyllä morjestaisin! :lol2: Onko sulla Mike kuvia ittestäs esim. 15-kesäisenä? Heittäsin lonkalta että näytit ihan tolta sillon.

Ei toi nyt enää kauheesti sulta näytä. Mutta jos vertaa joihikkkin missä olit pikkasen pyöreemmässä kunnossa, niin on kyllä selvää yhdennäköisyyttä

No kyllä noi silmät ja kulmat (kulmakarvat ja kulman muoto) on aikalailla samanlaiset kuin sullaki Mike :D

raejuustosen giffi on aika paha :D

noniin nyt tuli itellekki ostettua tollaset ruskeet south bronx osirikset ku halvalla sai ( 50e ) kysymykseni liittyy siis osseihin eli miten pidät nauhoja osseissa? onko joku tietty tyyli? laitatko housut "läpän" taakse vai eteen?

noniin nyt tuli itellekki ostettua tollaset ruskeet south bronx osirikset ku halvalla sai ( 50e ) kysymykseni liittyy siis osseihin eli miten pidät nauhoja osseissa? onko joku tietty tyyli? laitatko housut "läpän" taakse vai eteen?
Nauhat pitää kiertää aina päältä ja sitten takaisinpäin sisään. Laitan läpät housujen päälle ja housut pitää olla tarpeeksi pitkät, että ne menee rypylle alhaalla.

onko kukaan ikinä pyytäny sulta, että nikki ja viestit pitää saada tuhottua, että uus tyttöystävä/joku muu ei saisi nähdä viestihistoriaa?
On satoja kertoja, mutta se ei ole mahdollista koska viestejä on quotattu. Pitäisi manuaalisesti poistaa kaikki lainauksetkin ja se veisi mukanaan ihan törkeen määrän muita viestejä, kun quotea on quotettu jne.
HAh. Nyt keksin oivan kysymyksen.

Alkaako vituttaa toi "kaksoisolento" nuljailu? :D
No alkaahan se, koska harvoin sitä nyt haluaa itseään verrattavan johonkin vitun Esaan.

Hei mua kiinnostaa myös noi kenkänauhaasiat.

Eli mien noi nauhat on tuolla sisällä?
Olen nähnyt erilaisia versioita, joko ihan valtoimenaan vaan siellä varpaissa, tai sitten laitettu pohjallisen alle, tai sitten nauhat lyhennetty ja solmittu läpän taakse...

Miten noi "kuuluu" laittaa, tai mikä on paras tyyli?

Hei mua kiinnostaa myös noi kenkänauhaasiat.

Eli mien noi nauhat on tuolla sisällä?
Olen nähnyt erilaisia versioita, joko ihan valtoimenaan vaan siellä varpaissa, tai sitten laitettu pohjallisen alle, tai sitten nauhat lyhennetty ja solmittu läpän taakse...

Miten noi "kuuluu" laittaa, tai mikä on paras tyyli?
emt Mikestä, mutta ite ainaki tehny rusetin ja sit laittanu sellattiis hienosti yhe tarra alle (DC -kengät)..

Back
Ylös Bottom