Kaatuisi kuukaudessa.
no entä jos testamenttaisit vaikka elastolle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaatuisi kuukaudessa.
Veikkaan että Mike tekee paljon sellasta duunia mikä ei foorumeilla näy niin sen takia kaatuisi.no entä jos testamenttaisit vaikka elastolle?
Mannisesta sen verran, että miehen kanssa on välit korjattu, ei tartte kaivaa herrasta mitään kuraa.
:DEn mä nyt ehkä ihan Mikestä menisi. Mulla ei esim. toi kamera ihan noin hyvin pysy kädessä, joten sisällöntuotto voisi olla sen jälkeen aikamoista Ö-luokkaa. :lol2:no entä jos testamenttaisit vaikka elastolle?
Siinä posekuvaa. Natuna mennään ja paino kuvassa 86,6kg.
katso liitettä 54990
Tässä verrokkina droppiaikojen sama pose
katso liitettä 54991
Itseasiassa väitin nimenomaan, ettei vuonna 2012 tule maailmanloppu, kuten myrkkymakkarakin tuossa alempana totesi. Avaruusolennot onkin sitten asia erikseen, mutta pidetään tämä threadi Mikelle esitettyjä kysymyksiä varten. Privassa multa voi kysyä lisää muukalaisista jos kiinnostaa. :foliohattu:Sitäpaitsi Elasto alkaisi varautumaan hyvissä ajoin vuoden 2012 maaimanloppuun, että tuskin pakkikselle aikaa riittäisi. Sori jos sekoitin henkilön toiseen, mutta ainakin muistelisin Elaston lähtevän avaruusolioiden matkaan ennen lopullista tuhoa.
2012 maailmanloppu on mayojen kalenterin väärin tulkitsemista, mayat pitivät partyt itse kun pääsivät kalenterin loppuun eli nyt 21.12.2012 on seuraava päätös...
Safkoista senverran, että lopetin kokonaan ulkona safkaamisen tuossa muutama kk. takaperin, vaikutti ihan vitusti rasvamäärään. Varsinkin intialaiset ovat kyllä semmoista kuraa, vaikka hyvää ovatkin.
Ei siinä mitään erikoisempaa ole. Aamupalaksi otan purkin rahkaa, siihen joko pelkästään ananasta tai sitten mukaan banaani. Leipää voin napsasta jos siltä tuntuu. Välipaloina on sitten joku näistä
rahka+ananas
jauheliha+raejuusto
Musclemilk+hyla maito
Pakkarina Musclemilk+UFS R3 veteen
Ennen treeniä Nitric oxide boosteri
Sitten loppupäivä menee samalla kaavalla parin kolmen tunnin välein. Vitusti kahvia ja röökiä nälkää poissa pitämään.