Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

En siis missään nimessä tarkoittanut, että VW mitään vikaa olisi. Ihan siistejä autojahan nuo ovat, erityisesti uusimmat mallit. Mikä BMW sulla on ollut, muistan vaan kun sulla oli niitä katumaastureita yhdessä välissä?

Itelläkin on volkkari. Hyvä ajaa ja helvetin kestävä. Ei oo mitään yllättävää vikaa iskeny niiku entisessä nissanissa

Taitaa olla että nykyään eniten kerjää itselleen hankaluuksia jos ostaa volkkarin.Jatkuvasti kuulee isoista ongelmista moottoreista, turboista, vaihteistoista, nelivedoista, kaikesta.Volkkarin olisi syytä parantaa laatua ja noepasti ennenkuin alkaa myynti kärsiä enemmän.

Taitaa olla että nykyään eniten kerjää itselleen hankaluuksia jos ostaa volkkarin.Jatkuvasti kuulee isoista ongelmista moottoreista, turboista, vaihteistoista, nelivedoista, kaikesta.Volkkarin olisi syytä parantaa laatua ja noepasti ennenkuin alkaa myynti kärsiä enemmän.

Näinpä. Pari vuotta vanhat volkkarit ovat nykyään ongelmajätettä autoliikkeiden pihalla. Mihinkään niitä ei uskalla myydä, kun jatkuvasti laukeaa joku paikka ja rempat liikkeiden laskuun, kun takuuajat meni jo..

Anteeksi jos tyhmä kysymys mutta miksi FASTin lisäravinteita saa mainostaa vapaasti täällä foorumilla videoissa mutta muiden sponssien tuotteita ei?

En ole Mike, mutta katso tuota yläbanneria ja mieti kuka on maksanut sen.

Niin Antsukka tuossa jo vastasi. Juutubemanille vielä sen verran lisää vastakysymyksen muodossa.

Miksi Prisma ei voi olla jakamassa mainoksiaan Sittarissa tai Lidl.ssä? Tästä samasta on kysymys.

Ja osa meistä hulluista maksaa vielä muuten vaan Mikelle, että saadaan katsella jääkaappikuvia!..

Ainakin mä pussaan aina faniposteria kun tulee uutta sisältöä Miken toimesta, oli se sitten kuvia/videoo tai what ever..nih kuule!

edit: No homo!

Onko mitään hajua on amino rushista tulossa koskaan mitään uusia makuja? Intrasta ja shockista tullu varmaan 10 makua lisää.
Diggasin tuotteesta mutta maistuu saatanan anukselta.

Onko mitään hajua on amino rushista tulossa koskaan mitään uusia makuja? Intrasta ja shockista tullu varmaan 10 makua lisää.
Diggasin tuotteesta mutta maistuu saatanan anukselta.
En oo varma onko tulossa uutta makua. Yleensä aminohapot vapaina ja etenkin hydro maistuu aika vehkeelle syystäkin. Intrat on saatu maistumaan hyville ja sen on vähän pakkokin kun sitä kiskotaan pitkin treeniä. Rushi on joo vähän outoo, mut palkkarit voi vetää ykkösellä.

En ole Mike, mutta katso tuota yläbanneria ja mieti kuka on maksanut sen.

Ei mulla mitään bannereita näy kun mainokset blokattuna. ;)

Okei asia tulikin selväksi eli rahalla saa ja hevosella pääsee. Olen tuskastunut tuohon kun selailee eri urheilijoiden ketjuja läpi ja niihin ei saa linkata videoita joissa voi vilahtaa lisäravinnemainoksia tai muuta kaupallista materiaalia, joutuu kaikkien blogit ja muut sitten googlailemaan. Eivätkö muut lisäravinnekaupat sitten halua käyttää tätä sivustoa markkinoinnissaan? Täällä kuitenkin vierailee koko maan bodyskene ja paljon muitakin urheilulajien harrastajia jotka ovat suoraan kohderyhmää. Tuntuu omituiselta että yhdellä valmistajalla on näin laajalla sivustolla monopoli.

Ei mulla mitään bannereita näy kun mainokset blokattuna. ;)

Okei asia tulikin selväksi eli rahalla saa ja hevosella pääsee. Olen tuskastunut tuohon kun selailee eri urheilijoiden ketjuja läpi ja niihin ei saa linkata videoita joissa voi vilahtaa lisäravinnemainoksia tai muuta kaupallista materiaalia, joutuu kaikkien blogit ja muut sitten googlailemaan. Eivätkö muut lisäravinnekaupat sitten halua käyttää tätä sivustoa markkinoinnissaan? Täällä kuitenkin vierailee koko maan bodyskene ja paljon muitakin urheilulajien harrastajia jotka ovat suoraan kohderyhmää. Tuntuu omituiselta että yhdellä valmistajalla on näin laajalla sivustolla monopoli.

Fiksuja mietteitä ja ihan asiaa. Tuohon boldattuun:
Toki haluavat, mutta eivät halua siitä maksaa. Aika mahdoton yhtälö...Mike tietysti voi avata enemmän, mutta eiköhän pakkikselle voi muutkin noita mainoksia ostaa! Niin se kapitalismi valitettavasti toimii. "Ei ole ilmaisia lounaista".

Olen tuskastunut tuohon kun selailee eri urheilijoiden ketjuja läpi ja niihin ei saa linkata videoita joissa voi vilahtaa lisäravinnemainoksia tai muuta kaupallista materiaalia, joutuu kaikkien blogit ja muut sitten googlailemaan.
Mutta sehän on vain hyvä, että kisaajien omat blogit saa näkyvyyttä.

Back
Ylös Bottom