Sano se niille 6 miljoonalle, jotka kuolevat joka vuosi globaalisti tupakan aiheuttamiin sairauksiin.
Oikeesti? Röökiä äkkiä Kiinaan, Intiaan ja Afrikkaan. Ja jokapaikkaan muuallekin. Jos ei niin planeetta kuolee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sano se niille 6 miljoonalle, jotka kuolevat joka vuosi globaalisti tupakan aiheuttamiin sairauksiin.
Samaa olin tulossa sanoon. Kaikille keltasille pölli huuleen niin saadaan sikiävyys ja kuolevuus vaateriin.Oikeesti? Röökiä äkkiä Kiinaan, Intiaan ja Afrikkaan. Ja jokapaikkaan muuallekin. Jos ei niin planeetta kuolee.
Onko mitään ehdotuksia minne päin Helsinkiä kannattais jättää auto, jos on tarkotus pyöriskellä ydinkeskustassa päin?
Itiksessä on ilmainen parkki josta metrolla keskustaan. Näin siis jos on tarkoitus kauemmin pyöriä.
Osaatko sanoa kuinka hyvin löytyy tienvarsipaikkoja yms. noin kahden kilometrin säteellä esim. Kampista?

Osaatko sanoa kuinka hyvin löytyy tienvarsipaikkoja yms. noin kahden kilometrin säteellä esim. Kampista?
Huonosti. Kaikki maksullisia, ja parkki-, sekä pysäköintivirhemaksu huomattavasti kalliimpia, kuin reunoilla. Kulosaari taitaa olla viimeinen ilmainen pysäköintialue ennen ydinkeskustaa.
Turhaan sinne Itikseen jättää autoa kun lähemmäksikin voi esim. Kulosaaren asemalle.
Ei siinä ole plussia :DMike, plussia ja miinuksia uudesta iphonesta?
Plussat:Mike, plussia ja miinuksia uudesta iphonesta?
Hietalahden hautuumaan vieressä on kiekkopaikkoja.Onko mitään ehdotuksia minne päin Helsinkiä kannattais jättää auto, jos on tarkotus pyöriskellä ydinkeskustassa päin?
En tietääkseni linkuta, ellei sitten sattunut oleen joku kivi kengässä.Näinkö mä väärin vai linkuttelitko vähäsen kun tossa albertinkadulla näin teidät peterin kanssa iltakävelyllä?

Ja kun mun kuvia nussitaan muille forumeille ja vajakit ovat TOOOSI käärmeissään mun vapokuvista, niin tässä niille. Kiitos vain kun nostatte mua ylös ja jaatte linkkejä, mainostajat kiittää ja hittejä tulee vain lisää.
katso liitettä 120838

Voi vittu nyt, aikuinen mies.
Luulisi että kun ikää jo alkaa olemaan niin osaa jättää negaajat omaan arvoonsa, eikä heittää bensaa liekkeihin.
But whatever floats your boat.
Kyllä, jengiä tulee sisään ja mainostajat maksaa näytöistä. Jos mä saan tänne porukkaa kaistaa kuluttamaan pelkästään pistämällä väsyneitä vapokuvia, niin totta vitussa laitan. Ja nyt vasta laitankin kun selvisi, että mulla on iso haaremi persekipeitä vajakkeja. Laskurit ei osaa erotella vajaata yksilöä terveestä, vaan vierailu on vierailu. Apinat eivät kuitenkaan pääse täällä hyppimään pöydille, niin otetaan sitten ne vierailut pelkästään. Ja Pakkotoisto vain leviää. Sieltä voi sitten jotain kautta tulla asiallista käyttäjää tänne.Kiitos kaikille vastauksista
Eikö Mike tuossa juuri sanonut, että sivulle tulee juuri tuon takia lisää vierailijoita? Jos oikein muistelen, niin suomi24 oli ainakin joskus toiseksi yleisin reitti Pakkotoistolle heti Googlen jälkeen.