Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Osaatko sanoa kuinka hyvin löytyy tienvarsipaikkoja yms. noin kahden kilometrin säteellä esim. Kampista?

:offtopic:

Minäkin osaan.

Ei löydy. Helsingin keskustan alueella ei ole enää maksuttomia paikkoja. Kaikki ovat pysäköintialueita tai asukasparkkiluvan piirissä. Jamin ehdottama Itis, on ylivoimaisesti paras vaihtoehto. Metrolla about 18min Kamppiin.

Huonosti. Kaikki maksullisia, ja parkki-, sekä pysäköintivirhemaksu huomattavasti kalliimpia, kuin reunoilla. Kulosaari taitaa olla viimeinen ilmainen pysäköintialue ennen ydinkeskustaa.

Eikös viikonloppuisin kaikki kakkos- ja kolmosvyöhykkeen paikat ole ilmaisia? Ainakin kuukausi sitten oli. Eli lähimmillään pääsee johonkin luonnontieteellisen museon kulmille tai Töölön kisiksen parkkikselle.

Turhaan sinne Itikseen jättää autoa kun lähemmäksikin voi esim. Kulosaaren asemalle.

Joo,
hyvä idea:thumbs:..Eiköhän tämä pysäköintiCASE ollut sitten tässä...
..Takaisin aiheeseen. Mike vastailee, jos kokee tarpeelliseksi? Häneltä sitä kai alunperin kyseltiin...

hyvä paketti peterillä. forkut ei ehkä balanssissa käsien lihaksien osalta. millä liikkeillä meinaatte saada forkkuihin lisää kehitystä jatkossa, onko jotain tiettyjä?

Mike, plussia ja miinuksia uudesta iphonesta?
Plussat:

Aivan upee näyttö.
Yleinen fiilis ja muotoilu.
Nopeempi kuin 5S.
Parempi kamera.
Isompi näyttö, mutta ylettää just ja just yhdellä kädellä.
Paremmat äänet.

Miinukset:

Lukitusnappi näin alkuunsa hankalassa paikassa kun tulee painettua sitten samalla volanappeja.
Tuntuu, että jos pudotan, niin hajoaa aivan varmaan näyttö.

Onko mitään ehdotuksia minne päin Helsinkiä kannattais jättää auto, jos on tarkotus pyöriskellä ydinkeskustassa päin?
Hietalahden hautuumaan vieressä on kiekkopaikkoja.

Näinkö mä väärin vai linkuttelitko vähäsen kun tossa albertinkadulla näin teidät peterin kanssa iltakävelyllä?
En tietääkseni linkuta, ellei sitten sattunut oleen joku kivi kengässä.

Ja kun mun kuvia nussitaan muille forumeille ja vajakit ovat TOOOSI käärmeissään mun vapokuvista, niin tässä niille. Kiitos vain kun nostatte mua ylös ja jaatte linkkejä, mainostajat kiittää ja hittejä tulee vain lisää.

vapeoff.webp

Ja kun mun kuvia nussitaan muille forumeille ja vajakit ovat TOOOSI käärmeissään mun vapokuvista, niin tässä niille. Kiitos vain kun nostatte mua ylös ja jaatte linkkejä, mainostajat kiittää ja hittejä tulee vain lisää.

katso liitettä 120838

Voi vittu nyt, aikuinen mies.

Luulisi että kun ikää jo alkaa olemaan niin osaa jättää negaajat omaan arvoonsa, eikä heittää bensaa liekkeihin.

But whatever floats your boat.

Kiitos kaikille vastauksista:worship:

Voi vittu nyt, aikuinen mies.

Luulisi että kun ikää jo alkaa olemaan niin osaa jättää negaajat omaan arvoonsa, eikä heittää bensaa liekkeihin.

But whatever floats your boat.

Eikö Mike tuossa juuri sanonut, että sivulle tulee juuri tuon takia lisää vierailijoita? Jos oikein muistelen, niin suomi24 oli ainakin joskus toiseksi yleisin reitti Pakkotoistolle heti Googlen jälkeen.

Kiitos kaikille vastauksista:worship:

Eikö Mike tuossa juuri sanonut, että sivulle tulee juuri tuon takia lisää vierailijoita? Jos oikein muistelen, niin suomi24 oli ainakin joskus toiseksi yleisin reitti Pakkotoistolle heti Googlen jälkeen.
Kyllä, jengiä tulee sisään ja mainostajat maksaa näytöistä. Jos mä saan tänne porukkaa kaistaa kuluttamaan pelkästään pistämällä väsyneitä vapokuvia, niin totta vitussa laitan. Ja nyt vasta laitankin kun selvisi, että mulla on iso haaremi persekipeitä vajakkeja. Laskurit ei osaa erotella vajaata yksilöä terveestä, vaan vierailu on vierailu. Apinat eivät kuitenkaan pääse täällä hyppimään pöydille, niin otetaan sitten ne vierailut pelkästään. Ja Pakkotoisto vain leviää. Sieltä voi sitten jotain kautta tulla asiallista käyttäjää tänne.

Back
Ylös Bottom