Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Onko kaikki vapo- kama tullut aina perille oikein?

Itellä tuli enjuicelta väärä masiina ja clearaton tilalla 5 kpl niitä "vaihtosydämiä". :D Siinähän sauhuttelen. Onneksi Esbåån keskuksessa on tuo myymälä, niin pääs kipasee sieltä hätäseen jonkun härpättimen.
Ei siin, palautetta ku pistin niin sanoivat, että pidä vermeet ja he pistävät oikeat tulemaan. (Tietty otin kuvan setistä jonka sain).

Voi morjens näitä vakuutusyhtiöitä. Vaihdoin autoa, niin tänään tulleissa vakuutuslapuissa on sitten nollattu kokonaan liikennevakuutuksen 60% bonukset. Kyllä ne komeesti on autoista toiseen siirtynyt aikaisemmin, mutta nyt ovat hinanneet vege kokonaan vaikka sama vakuutusyhtiö edelleen.

Siellä on joku suviuuno ollu konttuurilla näppäilemässä ATK:ta! Nykyään uudetkin kuskit saa vakuutusyhtiöitä kilpailuttamalla bonareita heti lähtöön. Soita sinne huomenna, niin saat bonaris takas.

Reggi

Screen Shot 2014-07-13 at 20.04.37.webp

Golffi

Screen Shot 2014-07-13 at 20.04.48.webp

No mutta saithan sä nyt huomattavasti enemmän keskittämis- ja maksutapa-alennusta kun ei oo mitkään turhan bonarit tekemässä vähennyksiä:thumbs:

:D

Luultavasti autoliike tehnyt vakuutuksen eikä ole merkannut, että bonukset siirretään vanhasta autosta. Näin ollen vakuutus mennyt voimaan 0%:lla.

Soitto yhtiöön, niin siirtävät bonukset uuteen. Eipä tuossa kummempia.

Löytyykös Miken kikkakirjasta vinkki, miten saisi etureiden yläosaan paremmin aktivaatiota? Nykyisellään ei saa oikein tuhottua ylintä kolmasosaa etureidestä.
en ole mike mutta mutta
mene videossa kohtaan 7:30 löytyy ainakin jonkulainen vinkki

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä en pysty tajuumaan tota double splittiä miten sulla kestää kropassa noinkin pitkään tehot tota myllytystä. Itse vaikka teen perus 5 jakoisella niin kroppa on ihan tiltissä aina seuraavana päivänä treenien jälkeen eikä olis mitään jakoja mennä iltasin tekeen enää samaa lihasta uudestaan, koska se on vitun hellänä ja väsynyt ja särkee... En kykenis lähellekkään tuohon vaikka ruokaa täällä päässä menee kokoon ja painoon nähden reilusti. Eli edes syömisellä ei ole osuutta siihenettei kykenisi
Kcal n 3200
hh 290-350
prot n250
r n80-100
Ja on paino enintään 79kg.

Kuinka paljon sitten esim rinnalle tulee liikkeitä ja sarjoja per treeni? tai yleensäkkin monta sarjaa ja liikettä ja kuinka finaaliin noi menee?
Ja sekin vielä että kerrot olevasi natu :S Ei mee meikän jakeluun :D Mut suoritus on kyllä kova

Tohon tottuu ajan kanssa. Lihakset ei iltaan mennessä kerkee vielä kipeytymään, mutta oudolta ne toki tuntuu, voimat alhaalla jne. Mut ei estä treenaamista. Sit se aminohappojen mättäminen on mulla yksi pointti noissa kovissa treeneissä. Treenien välllä vetelen hiilaria enemmän. Ei ole yksi jos toinen kerta kun olen käynyt treenin jälkeen hakemassa Corn flakes laatikon ja kiskon sitä sitten sen minkä kerkeen.

Treeneissä kaikki sarjat menee failureen ja sen ylitse, joka kerta lämmittelyt toki poissuljettuna.

Tohon tottuu ajan kanssa. Lihakset ei iltaan mennessä kerkee vielä kipeytymään, mutta oudolta ne toki tuntuu, voimat alhaalla jne. Mut ei estä treenaamista. Sit se aminohappojen mättäminen on mulla yksi pointti noissa kovissa treeneissä. Treenien välllä vetelen hiilaria enemmän. Ei ole yksi jos toinen kerta kun olen käynyt treenin jälkeen hakemassa Corn flakes laatikon ja kiskon sitä sitten sen minkä kerkeen.

Treeneissä kaikki sarjat menee failureen ja sen ylitse, joka kerta lämmittelyt toki poissuljettuna.

Minkälaisissa gramma määrissä aminohapot huitelee treenin ympärillä ja mistä amonihapoista koostuu? Yhdestä vai monists eri? eaa bcaa tms ?

Koska oot viimeks pitäny oikein "kunnonkunnon" mättöpäivän? Syönyt siis kaikkea mahd. epäterveellistä koko päivänajan mahd. paljon.

Ranskalaiset + kalapuikot+ kylmä kokis vaiko ekan gymlogin jauhelihacarbonarapata?

Back
Ylös Bottom