Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kyllä Ojalan Jeven perse oli aika nätti, kun hänen ketjustaan katselin. Olen ehkä homo, mutta touhutippa ei tullut silloin.

Lapsen raiskaus ja miehen perse on kyllä samalla viivalla. En tiedä, oletko ikinä katsellut heterojynkkyä. Kyllä se olisi ollut nuorena poikana, miksei nytkin, kova paikka, kun ohjaaja olisi vanginnut miehen persposken videolle samalla, kun äijä lykkii jotain kiihottavaa muijjaa. Muijasta huolimatta halut olisivat kadonneet hyvinkin nopeasti.

Itse itkemiselläsi todistat Miken perseen olevan kova pala purtavaksi. Varo, ettei yöunet mene.

P.S. Olitko se sinä, joka ilmiantoi Jörn Donnerin persekuvan Facebookissa?

En ole itkenyt kuule pellehermanni sitä, jos perse näkyy. Siihen otin kantaa että aina täytyy olla piilohomo jos ei tykkää kattoa miehen persettä. Juu ja mun puolesta tänne voidaan laittaa vaikka kyrvistä kuvia nii pysyy nää hermannit tyytyväisinä. Ps. Kuka vittu on jörn Donner?

Meinasitko katsoa/ootko katsonut Generation Ironin jo? Tuli kauniimman osapuolen kanssa tuijotettua ja eipä tarvinnu kovin pahasti pettyä. Ihan hyvä dokkari, vaikkei nyt mitään älyttömän ihmeellistä tarjonnutkaan.

E: En jaksanut muuten katsoa kuka oli suomentanut, mutta nyt oli muuten jo alakoulun tasolla :D Phil Haeth oli myös yksi kehonrakentajista!

Tuli vaan sellainen ajatus Miken ahterista, että melkoinen ihraperse tällä hetkellä. Joten jos joku kokee tuon "bodymielessä" jollain tavalla "ihailtavaksi", olen ihmeissäni...

Kysymyksiä Mikelle

- Oletko halunnut koskaan olla poliisi?
- Mitä mieltä olet 1% moottoripyöräjengeistä?
- Laita paremmuusjärjestykseen: poliisi, palomies, lääkäri. juristi
- jos pitäisi valita yksi puolue johon liittyisit, mikä se olisi?

Hyvät päivän jatkot! :)

Mites Mike, tykkäätkö/ehditkö mökkeillä missään päin Suomea? Tai ylipäätään kiinnostaako heittää "vapaalle" ja painella mökin rauhaan ruijanpallaksia narraan Flex Lewisin kanssa? ;)

Back
Ylös Bottom