:haart: Mike, tuo Pakkiksen Seppo Räty Seppo Räty ? Wikisitaatit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:haart: Mike, tuo Pakkiksen Seppo Räty Seppo Räty ? Wikisitaatit
Kyllä Ojalan Jeven perse oli aika nätti, kun hänen ketjustaan katselin. Olen ehkä homo, mutta touhutippa ei tullut silloin.
Lapsen raiskaus ja miehen perse on kyllä samalla viivalla. En tiedä, oletko ikinä katsellut heterojynkkyä. Kyllä se olisi ollut nuorena poikana, miksei nytkin, kova paikka, kun ohjaaja olisi vanginnut miehen persposken videolle samalla, kun äijä lykkii jotain kiihottavaa muijjaa. Muijasta huolimatta halut olisivat kadonneet hyvinkin nopeasti.
Itse itkemiselläsi todistat Miken perseen olevan kova pala purtavaksi. Varo, ettei yöunet mene.
P.S. Olitko se sinä, joka ilmiantoi Jörn Donnerin persekuvan Facebookissa?
Ps. Kuka vittu on jörn Donner?
Jörn Donner on kuvannut suomen parhaan pokeleffan. Sen nimi on Aitoa_menoa.avi ;)
Se on mun kavereiden tekemä pätkä, kaveri osaa imitoida Jörn Donneria :hyvä:Jörn Donner on kuvannut suomen parhaan pokeleffan. Sen nimi on Aitoa_menoa.avi ;)
Ei oo kyllä Jörn voittanut Oscaria...Kalibroi mitta itses, jos sä et Jörniä tiedä. Sivistä itseäsi ja katso kaikki suomalaiset Oscar-voittajat. Yleissivistykselläsi ja uutisten lukutaidollasi on varmaan mitta ns. täynnä.
Ei oo kyllä Jörn voittanut Oscaria...

Klassinen moka. Korjaan noutanut![]()
Ei todellakaan klassinen moka, vaan täydellinen aivopieru.
Olkoon vaikka kardinaali munaus.
Kuunteletko Turmion Kätilöitä?