Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mikä meni pieleen kuurittaessa, kun käsi ei ollut tuon isompi vrt nykytilanteeseen ja varsinkin kun mainitsit nyt olevan vähä kireämpi? Ruokavalio ja nestepöhö? Paljonko käsi pienentynyt 99-90kg?

Eiköhän silloin penkki ollut se juttu eikä hanskan koko.
Juu, penkki oli silloin tavoitteena, ei hansikkaan kasvattaminen. Vähän eri tyylistä treeniä nykyään.

Missä kohtaa löisit kiisselit koneeseen jos siihen tulokseen tulisit, että alkaisit taas kuurittelemaan?
Varmaan tämän vuoden puolella, mut kattoo nyt mitä jää ku dieettaa.

Onko boogista kuulunut mitää? Muistelisin, et kerroit jostain kuva proggiksesta? Tai sit oon nähny unta. Oishan se upee ikuistaa boogie vielä kerran laatu kuviin, kun kerran mies kunnossa on.

Voitko siirtää poden ketjun tänne kilpailijat ja bodyjuorut osioon? Vituttaa aina kaivaa sitä tuolta yleisestä, kuitenkin kilpailijan ketju.

Ja sun ongelmas oli?

main.php

Mistä tää kuva on jos ei kilpailusta?

Nöyrimmät pahoitteluni jos joku loukkaantui. Olen ymmärtänyt ettei Pode kilpaile ihan tosissaan, kuten kuvastakin voi päätellä. Voi olla että olen väärässäkin.

Back
Ylös Bottom