Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kuka oli mielestäsi kisojen suurin yllättäjä? Entä floppi?

Btw. Miksi et enään itse nouse lavalle vaikka kunto siihen riittäisikin, näin sinut vklna kuvaamassa:)

Kuka oli mielestäsi kisojen suurin yllättäjä? Entä floppi?

Btw. Miksi et enään itse nouse lavalle vaikka kunto siihen riittäisikin, näin sinut vklna kuvaamassa:)
Suurin floppi omaksi harmikseni oli Jölli. Suurin yllättäjä oli kyllä Minna Vento.

Ja tällä kuosilla ei lavalle nousta, ei edes horkuilla kun ei rakenne oikein anna periksi, kapee hartialinja.

Harrastetaan jossittelua: jos sulla olis parempi rakenne, niin kokeilisitko lavalla poseeraamista?

Niinhän näyttäis olevan, mut noissa joissa ei ole, ei alunperinkään ole ollut mun nimeä kii, noi sentään ei ole niitä leikannut vege.

Iltalehtikin käyttänyt jutussaan mm. Miken ottamia kuvia. http://www.iltalehti.fi/viihde/2013041516904182_vi.shtml Alhaalla mainittu, että kuka kuvannut.

Aika jännä juttu, että lienee ilmeisesti ainut uutisointi IL:ssä noista lauantain kisoista :/

1. Millä setillä höyryttelet?
2. Yleisin all day vape? (Enjuice menthol ice XX strong?)
3. Mitä modeja omistat tällä hetkellä?
4. Mitä mieltä olet Fredom smoke USAn nesteistä?

1. Millä setillä höyryttelet?
2. Yleisin all day vape? (Enjuice menthol ice XX strong?)
3. Mitä modeja omistat tällä hetkellä?
4. Mitä mieltä olet Fredom smoke USAn nesteistä?

1. Provari V2 Mini + Amp tank + HH357
2. Enjuicen Menthol Ice eri vahvuuksilla
3. Provari V2 Gold edition, Provari V2 mini black, Darwin, Custom box mod 6A, kasa egoja
4. En ole koittanut

Tuleeko vappuna vedettyä sokerimunkkeja?
Mites onko muuten ollut herkkuja tarjolla? Kun yheessä välissä tuli mahtavia herkkukuvia. Saa laittaa niitä lisää.

1. Onko jotain henkilökohtaisia huonoja kokemuksia mamujen kanssa, kun noin jyrkkä asenne?
2. Olitko tyytyväinen saamaasi opintotukeen aikanaan kun opiskelit?
3. Onko nykyinen ilmainen peruskoulutus ja terveydenhuolto mielestäsi hyvä asia vai pitäisikö muuttaa enemmän amerikkalaiseen malliin?

Onko Hulkista tulossa uusia kuvia nykyisen kisaprojektin päätteeksi?

Back
Ylös Bottom