OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en sitten tietääkseni ole juutalainen, ei sillä että siinäkään mitään pahaa olisi jos sattuis olemaan. Enkä ole kyl natsikaan, se ei olis kiva perimä omata.
"Natsius" tai kansallissosialismi eivät ole katsos perinnöllisiä ominaisuuksia. Ei ole kyse perimästä, vaan poliittisesta ideologiasta.

Lisäksi sun tieto natseista perustuu joihinkin kusisiin, propagandistisiin ja valheellisiin juutalaisten tekemiin Hollywood -elokuviin. Keskivertoihmisen älynlahjoilla jos jokin asia tapahtui telkkarissa niin se on sitten just niin ja jämpti.

Tällaisia tyyppejä ei huoleta se, ettei juutalaisten lukumäärä ole numeraalisesti pudonnut ikinä Euroopassa dramaattisesti, tai puisista "kaasukammion" ovista, tai ylipäätään matemaattisesta mahdottomuudesta päästä viiden vuoden aikana eroon kuudesta miljoonasta ruumiista 1940 -luvun teknologialla.
 
Viimeksi muokattu:
Sitten @Mike kun tulet tänne niin voitko poistaa mun käyttäjän? Täällä on ihan vitun tyhmiä ihmisiä, eikä hetkeen tuu mieleen huonompaa tapaa käyttää aikaansa kun vängätä älyllisesti neekerien tasolla olevien ameebojen kanssa.
 
Sitten @Mike kun tulet tänne niin voitko poistaa mun käyttäjän? Täällä on ihan vitun tyhmiä ihmisiä, eikä hetkeen tuu mieleen huonompaa tapaa käyttää aikaansa kun vängätä älyllisesti neekerien tasolla olevien ameebojen kanssa.
En poista koska susta on nyt rikosilmoitus joten poliisille menee kaikki tiedot.
 
En poista koska susta on nyt rikosilmoitus joten poliisille menee kaikki tiedot.
Minkäs rikoksen olen tehnyt?

No, minäpä menen huomenna tekemään susta myöskin sitten rikosilmoituksen kiihotttamisesta kansanryhmää vastaan. Otetaan siitä sitten toinen erävoitto. Eka erä menikin mulle kun sain fitnesstukun lopettamaan yhteistyön sun kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Lueppas viestit mitä sanoit mun kihlatusta. Törkee kunnianloukkaus kahteen kertaan.
"Tatuoitu katuhuora"

No tyyppi on tatuoitu, ja jos ulkoista habitusta katsoo niin ei katuhuora ihan mikään kaukaisin metaforakaan ole mitenkään yhtään olematta ilkeä.

Mutta anyway, jos joka kerta kun joku haukkuu toista huoraksi, ja sen seurauksena aloitettaisiin rikostutkinta, niin tässä maailmassa ei kytät muuta ehtisikään tehdä. Tosta lausumasta ei koitunut minkään sortin mitattavaa haittaa kenellekään, kuten tulon menetystä tms. Joten suruksesi joudun toteamaan että kytät ei tule tekemään muuta kuin pyyhkivät jälleen kerran perseensä sun rikosilmoituksella.
 
Sen sijaan rasistisista herjauksista ja kiihottamisrikoksista on paljon ennakkotapauksia missä ollaan saatu tuomioita, ja mulla on todisteet sua vastaan kiihottamisesta kansanryhmää vastaan -rikoksesta.

Sori mutta tämä suvakoitunut ja mätä lakijärjestelmä on valitettavasti mun puolella tässä tapauksessa.
 
"Tatuoitu katuhuora"

No tyyppi on tatuoitu, ja jos ulkoista habitusta katsoo niin ei katuhuora ihan mikään kaukaisin metaforakaan ole mitenkään yhtään olematta ilkeä.

Mutta anyway, jos joka kerta kun joku haukkuu toista huoraksi, ja sen seurauksena aloitettaisiin rikostutkinta, niin tässä maailmassa ei kytät muuta ehtisikään tehdä. Tosta lausumasta ei koitunut minkään sortin mitattavaa haittaa kenellekään, kuten tulon menetystä tms. Joten suruksesi joudun toteamaan että kytät ei tule tekemään muuta kuin pyyhkivät jälleen kerran perseensä sun rikosilmoituksella.

Vähän erikoista, että mun rikosilmoituksissa sanotaan aina ettei saada ip-osoitteita. Mutta sun tapauksessa kirjoitit ne tänne, sanoit oman nimesi ja ip tiedossa, tätä ne ei jätä tutkimatta.
 
a mulla on todisteet sua vastaan kiihottamisesta kansanryhmää vastaan -rikoksesta.
Sun kannattaa edelleen alkaa miettimään vähän mitä sanot, nyt syytät edelleen omalla ip-osoitteella mua rikoksesta, se on laitonta, sä et Suomen lakia päätä. Mä tiedän että sulla on paha olla, mutta voitko nyt yksinkertaisesti jäädä sinne ylilaudalle rinkirunkkaamaan mulle, älä jatka täällä enää.
 
Sen sijaan rasistisista herjauksista ja kiihottamisrikoksista on paljon ennakkotapauksia missä ollaan saatu tuomioita, ja mulla on todisteet sua vastaan kiihottamisesta kansanryhmää vastaan -rikoksesta.

Sori mutta tämä suvakoitunut ja mätä lakijärjestelmä on valitettavasti mun puolella tässä tapauksessa.
Juutalaiset on myös kansanryhmä.
 
Back
Ylös Bottom