OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tehdään tosta rikosilmo, eikä kytät pääse feidaamaan ettei saa ip-osoitetta. Tosin ne voi käyttää toista kikkaa mitä ne mulle käyttää. 2 vuotta kun on kulunut ilmosta, niin ne reagoi vasta sitten ja keskeyttävät koska 2 vuotta on kulunut.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tehdään tosta rikosilmo, eikä kytät pääse feidaamaan ettei saa ip-osoitetta. Tosin ne voi käyttää toista kikkaa mitä ne mulle käyttää. 2 vuotta kun on kulunut ilmosta, niin ne reagoi vasta sitten ja keskeyttävät koska 2 vuotta on kulunut.

Mikä tossa jätetään hoitamatta tarkalleen että voi keskeytyä? Ei saa tiedoksiannettua?
 
Ei voi käsittää tätä Miken saamaa vihaa. Menee jo täysin yli että aletaan haukkumaan läheisiä. Alinta kamaa mitä voi tehdä on alkaa haukkumaan toisen äitiä.

En ole aina samaa mieltä Miken kanssa asioista. Aika monestikin olen eri mieltä, mutta en silti toivo henkilölle mitään pahaa tai ala trollamaan netissä tai tekemään muuta kiusaa.

Semmoinen nyt ei vain ole terveen ihmisen tekemistä.
 
Mikä tossa jätetään hoitamatta tarkalleen että voi keskeytyä? Ei saa tiedoksiannettua?
Oon tehnyt about 30 rikosilmoitusta, ne siis laittaa sen jonnekin ö-mappiin, odottaa 2 vuotta ja lain mukaan jos siinä ajassa ei ole syytettä nostettu, on homma sillä selvä. Ne ei tee niille mitään, mutta kyllä ne muistaa sitten lähettää lapun että keskeytetty. Ne ei siis edes tutki sitä, ne vain jättää sen sinne venaamaan 2 vuotispäivää, näin saadaan suojeltua tätä netissä vellovaa vihapuhetta.

Yleisin syy tosin on, ettei sada ylilaudalta ip-osoitteitta ja koska vain sakkoa tiedossa, niin ei ole järkevää tuhlata aikaa. Eli käyätänössä netissä voi sanoa ylilaudalla kenestä tahansa mitä tahansa koska vaan, sille ei mitään poliisi voi, ovat niin kädettömiä.
 
Tehdään tosta rikosilmo, eikä kytät pääse feidaamaan ettei saa ip-osoitetta. Tosin ne voi käyttää toista kikkaa mitä ne mulle käyttää. 2 vuotta kun on kulunut ilmosta, niin ne reagoi vasta sitten ja keskeyttävät koska 2 vuotta on kulunut.
Tämähän on yksi viimeisen vuosikymmenen paskimpia juttuja suomalaisten oikeusturvan kannalta, että ovat niin kuormitettuja (tai jotain) että asioita ei edes tutkita. Tai vaikka tutkittaisiin, niin vittumaista niin asioita on monen vuoden viiveellä käsitellä oikeudessa. Varmaan kaikki tajuaa että jos olisi korvauksia tulossa, niin saattaa kämppä lähteä alta ennen kuin niitä tulee tai muuten vain ikäviä seurauksia.
 
Mitäs tulee tilalle?
Apple Homepodeja ekana 2 ja sitten tutkin saako niitä 4 kappaletta, stereoparin niistä ainakin saa tehtyä. Niiden spatial audio pitäis olla leffoissa aika villi, mutta ei ne ainakaan kovin alas mene. Mut niissä on Siri ja Applee, niin haluun siksi.
 
Väärin. Kyseinen tyyppi toivo striimissään että sairastun syöpään ja kuolen pois. Seuraavaks laitan ton urpon yhteistyökumppaneille juttua ton urpon puheista ja yhteistyöt loppuu ton rotan kanssa kun seinään voin taata. Meikältä löytyy kyseenalaisempaakin materiaalia koneelta tosta jannusta. Rekyyli iskee ja lujaa.
Yhyy suksi nyt vittuun itkemästä siitä, saatanan naurettava kakara pelle.
 
Ei sillä tuomiolla niin väliä, vaan sillä että kun saan selville kuka on. Saadaan kasvot nettivihaajalle ja........

Kiva nähdä Ossin naama kun saa sanoa noi samat asiat livenä.
Sähän julkasit jonkun avopotilaan kuvan sillon joskus, ja täällä porukka toru sua siitä ku kiusaat :Dd. Joku oli jtn julistellu, dissannut kovaan ääneen kuntoilujutuista, ja linjan päästä paljastuki sit joku kuvottava läskilortto, vittu dead man walking. Vittuiluhan on tunnetusti kivaa vaan, jos vittuilijalla itellä on koskemattomuus ;).
 
Eipä tuohon pysty tervejärkinen samaistumaan..
Areenassa on sellainen dokumentti kun Kostaja, ihan mielenkiintoinen. Se oli aikansa vihaseuraaja ennen internettiä, teki kaikkea vastaavaa mitä nää nykyään, mutta postin välityksellä. Kuolinilmoituksia lehtiin, lähetteli ihmispaskaa postissa jne. Se aina otti yhden ihmisen ja alkoi piinaamaan sitä. Se jäi sitten kiinni vuosien päästä ja pyörtyi kun kytät tuli.

Mielenkiintoista oli sen lausunto jossa se kertoi, että hänellä oli niin paha olla, että halusi muiden tuntevan samoin, ekana ajatteli asetta, mutta päätyi tohon piinaamiseen.

tästä dokkarista tulee näkemättä mieleen muuan manninen..
hänestä tehty tällä hetkellä about 20 rikosilmoitusta.
 
Paskiksen betoille iskee rekyyli lujaa kun Mike tuomitaan kiihottamisesta kansanryhmää vastaan ja yhteistyökumppanit nostaa kytkintä :DDD
Sun kannattais oikeesti olla nyt vaan ihan hiljaa eikä enää enempää kaivaa itelles ongelmia lain kanssa.
 
Olet kohta syytteessä siima saatana.
Et sä nyt taida edes lakia tietää, et sä ole mikään jeesus joka nostelee syytteitä jostain, et ole edes asinaomainen, joten sä et mitään syytettä voi nostaa kenenkään toisen puolesta. Huoli nyt vaan itse siitä, että sä olet juuri heittänyt törkeät kaksi kunnianloukkausta täällä ja niistä sä vastaat.
 
Et sä nyt taida edes lakia tietää, et sä ole mikään jeesus joka nostelee syytteitä jostain, et ole edes asinaomainen, joten sä et mitään syytettä voi nostaa kenenkään toisen puolesta. Huoli nyt vaan itse siitä, että sä olet juuri heittänyt törkeät kaksi kunnianloukkausta täällä ja niistä sä vastaat.
Sä tunnut unohtavan että lauot ihan samaa paskaa ihmisistä sun striimeissäs. Sekin on nauhalla kun väität että allekirjoittaneen äiti huoraa porttikongissa. Nauhalla on myös klippi jossa tykittelet somaleista 5 minuuttia ja syyllistyt kiihottamiseen kansanryhmää vastaan. Katotaan mitä meidän erittäin suvaitsevainen valtakunnansyyttäjä siitä on mieltä :DDD
 
Back
Ylös Bottom