Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

"Pakkotoisto.com - Penkki tulos ja hauis nousuun!" - Tuossa mun mielestä yhdistetään sekä yleinen mielipide bodarien oikeinkirjoitustaidosta että kaksi prioriteettia jokaisella reenaajalla. Siis Pakkiksen syvin olemus kiteytyy noihin sanoihin :D

Niin vähän olen ollut kunnon kanuunassa, etten edes muista. Edes nuorempana en koskaan laatannut darrassa. Pystyin vetään ihan kivoja kuoseja ilman sen kummempaa. Ja kyllä mä nykyäänkin voin vetää ihan sopivat kuosit, eikä darraa tule. Lienee vain siksi, etten juo kun parit kerrat vuodessa jos sitäkään.

http://images.t-nation.com/forum_images/1/5/15b80-25to5.jpg

Mites tällänen kuvausidea, missä bodari vetää supersankaria turpaan? :D
Hyvä idis.

Uutta kuvaakin, mainoskuvauksissa venäläisen raskaansarjan mestarin kanssa.

65990_445492943894_64601273894_5033538_4451597_n.jpg

Joo, no olette varsin samalla linjalla. Piti vaan yrittää löytää joku syy, miksi sun forkut näyttää melkeest isommalta kuin raskaansarjan mestarilla.

Eikös nuo liene ihan perus GAZOZ maastot ole?

Tai eihän niissä gazoz lue, vaan Greenfight, ainakin omissani, mutta gazoz nimellähän niitä myydään. Hiekanvärisissä taitaa lukea Orirush tms..:)

Kyllä ne voi näyttää samankokoiselta, koska mulla on käännetty forkkua ja koko paksuus tulee esiin. Jos tämä venäläinen olisi tehnyt saman, niin olis kyllä ihan realistinen ero. Etäisyydestä siis ei kiinni ole, vaan forkun kulmasta, jostain syystä jos pidän kättä tuossa kulmassa, näyttää forkut roimasti oikeaa isommilta. En tiedä miksi, en edes treenaa niitä.

Back
Ylös Bottom